instalacja elektryczna do 1966

oświetlenie, ładowanie, instalacja elektrzyczna w samochodzie

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

instalacja elektryczna do 1966

Post autor: giepe » 2011-06-26, 17:45

Witam wszystkich!
Pewnie korzystacie z lata i jeździcie swoimi coupe/convertible/fastback-ami po świecie. :D
A ja niestety wciąż czekam na brakujące części i może jesienią się uda.
Mam takie pytanie, czy złączki z instalacji są gdzieś do zdobycia?
Lub może ktoś zna sprytny sposób wyjęcia kabli ze starych złączek?
Nie chcę kupować nowej chińskiej instalacji, chciałbym zrobić osobiście nową, tylko przydałyby się złączki i wtyczki.
Z góry dzięki za wszelkie informacje.



Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: instalacja elektryczna do 1966

Post autor: conver67 » 2011-06-26, 22:31

Hej,nie ma opcji kupna osobno tych zlaczek w Europie jak i w stanach.Walkowalem temat jakies 3 miesiace i bez skotkow,po czym zakupilem kompletna wiazke z AMERICAN AUTOWIRE i ten klopot znikl.boli,bo $600 dolcow +- nie Twoje,ale po prostu nie ma wyjscia.pozdro



alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: instalacja elektryczna do 1966

Post autor: alski » 2011-06-26, 22:34

Widziałem te wiązki - czy faktycznie dobrze zrobione? i pełen komplet kabli ?


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: instalacja elektryczna do 1966

Post autor: conver67 » 2011-06-26, 22:49

szczerze proponuje doplacic $100 i wziasc wiazke w Painless wire,bo moja niby byla kompletna z cyklu plug and play(czyli wetknik i jest git)a szczerze to gowno prawda,kostki czesc do Mustanga,czesc do GMa i dobrze,ze zachowalem oryginalna skad mialem kostki do zaadaptowania swojej wiazki na zasadzie ciecia i lutowania,takze lepiej doplacic stowke i miec cala ta kolomyje z glowy.wiem co mowie,bo miesiac temu to osobiscie przechodzilem,kropka:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „11. układ elektryczny”