Mustang 2013> Concept Car , Car Design

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Mustang 2013> Concept Car , Car Design

Post autor: AluStar » 2011-11-14, 10:35

adaslaw pisze:
Kamil pisze:Alu, ten concept co podałeś to on jest mega stary , czy się mylę? :)
Tez nie wiem o co chodzi Alustarowi, że wkleił fotki starego konceptu Giugiaro :/

Adoslaw chodzi mi o oficjalne wiesci a nei o fotki z Goolg nie jakies tam pogloski .
poczytaj tez tu i ..np - jest wiele art

http://www.stangtv.com/news/2013-mustan ... next-week/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.stangtv.com/news/refreshed-m ... -for-2015/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Mustang 2013> Concept Car , Car Design

Post autor: stang232 » 2011-11-14, 13:27

No i się wyjaśnił wygląd
http://www.mustangevolution.com/mustang ... ge-leaked/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek
swoją drogą ten czwarty obrazek za dużo co do tylnych świateł nie pokazuje, ciekawe jak wkomponują się w całość


Obrazek

XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: Mustang 2013> Concept Car , Car Design

Post autor: XerofaN » 2011-11-14, 16:35

czyzby znowu znosne tylne lapmy? :P zalezy jak to w calosci wypadnie



Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: Mustang 2013> Concept Car , Car Design

Post autor: YoDa » 2011-11-14, 18:39

Nos też coraz bardziej podobny do nowego Dodga Charger

http://stwot.motortrend.com/files/2011/ ... 24x640.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Re: Mustang 2013> Concept Car , Car Design

Post autor: PaniC » 2011-11-14, 21:02

A to chyba najciekawsze ulepszenie Mustanga 2013 :D:D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Re: Mustang 2013> Concept Car , Car Design

Post autor: PaniC » 2011-11-15, 08:07

No i drodzy koledzy mamy ostateczną odpowiedz na pytanie jak modele 2013 wyglądają!!

Obrazek


V6:
Obrazek
Obrazek


GT:
Obrazek


Shelby (powinno byc GT650!!!!):
Obrazek
Obrazek

Zaczynam myśleć ze po lekkim tuningu optycznym cieżko bedzie rozróżnic jaki to jest mustang bo wyglądem baaardzo sie do siebie zbliżyły. STRZEŻCIE SIE WIĘC FAłSZYWYCH EMBLEMATÓW :hyhy:

Jak na razie wiecej szczegółów znalazlem tylko tutaj:
source: http://mustangsdaily.com/blog/2011/11/1 ... -overview/" onclick="window.open(this.href);return false;


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2449
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Mustang 2013> Concept Car , Car Design

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2011-11-15, 17:09

już piszą o nowym shelby na 2013 powinno się zwać GT650
http://motoryzacja.interia.pl/samochody ... ie,1721954" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Re: Mustang 2013> Concept Car , Car Design

Post autor: Deftronic » 2011-11-15, 18:31

Teraz tylne lampy fajnie wyglądają tzn. tak jak powinny od razu po liftingu.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Mustang 2013> Concept Car , Car Design

Post autor: AluStar » 2011-11-15, 18:57

Deftronic pisze:Teraz tylne lampy fajnie wyglądają tzn. tak jak powinny od razu po liftingu.
oj Jacek aby ten plastik nie wygladal jak w camaro !! ( na fotach fajnie a w rzeczywistości folklor )
Zarazie tylko możemy snuć domysły



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Mustang 2013> Concept Car , Car Design

Post autor: AluStar » 2011-11-16, 01:46



sa foteliki do konika : okazja
http://www.ebay.com/itm/2012-Shelby-GT5 ... 34&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;




Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Mustang 2013> Concept Car , Car Design

Post autor: stang232 » 2011-11-16, 11:54

No to zapraszam na prezentacje - nawet Carol S. przybył


a i oglądając nowy grill w shelby, to nie wygląda on za ciekawie.
Maska w wersji bez kratek też lipa. Zabrałbym też pensję tym którzy projektują wygląd felg, bo bardzo nieciekawe wzory zapodają już od 2010+


Obrazek

Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Re: Mustang 2013> Concept Car , Car Design

Post autor: PaniC » 2011-11-16, 20:42

stang232 pisze:No to zapraszam na prezentacje - nawet Carol S. przybył


a i oglądając nowy grill w shelby, to nie wygląda on za ciekawie.
Maska w wersji bez kratek też lipa. Zabrałbym też pensję tym którzy projektują wygląd felg, bo bardzo nieciekawe wzory zapodają już od 2010+
Najbardziej powielana opinia o mustangu: "Mustang to świetna baza do tuningu". Fajnie ze zwracasz uwage na szczegóły ale to jak narzekanie na buty bo sznurówki mają zły kolor. Juz sie boję premiery Shelby GT500 2013 Super Snake :przestraszony:

A tak odbiegając od tematu. Uznajecie Shelby za SuperCar? Osiągami na pewno wypadaloby (tym bardziej 2013) ale cenowo to niezbyt bo jest nawet kilkakrotnie tanszy od tych "markowych". Musze wam powiedziec ze ta premiera ostro mi w glowie zakrecila (widac po ilosci postów w tym wątku :wstyd: ) ale przyznam bez bicia ze jaram sie nowymi modelami jak nigdy do tej pory jezeli chodzi o motoryzacje. Dzieło sztuki! Piekna wiosna sie zbliza ;d I to by bylo na tyle z mojej strony w tym wątku. Mam nadzieje ze Wam rowniez Mustang przypadl do gustu ;d A jak komus sie nie podoba to niech raz jeszcze porówna ze starszymi modelami (nie mowa tutaj o klasykach) wizualnie i technicznie.


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Mustang 2013> Concept Car , Car Design

Post autor: AluStar » 2011-11-16, 23:10

Dziwi mne jeszcze cos - współczuje dealerom, jak co roku pokazują nowy model - byc tu madry i sprzdaj ten co masz w salonie .
A o gustach sie nie dyskutuje Panic. Bo możesz kogoś urazić .



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Mustang 2013> Concept Car , Car Design

Post autor: stang232 » 2011-11-17, 00:21

Ja zwracam uwagę na szczegóły, bo one właśnie czynią to auto wyjątkowym, rozwodzę się nad tymi ,,sznurówkami" bo bez nich nawet najwygodniejsze buty ci spadną.
Jak byś poświęcił te 7:46 na obejrzenie tego video to może byś zobaczył ludzi dla których one też są ważne, ale może nie masz swojej własnej ,,historyjki o mustangu" więc nie czujesz tego...
Patrząc na ten 2013 jest on na pewno świetny ale nie idealny ( nawet dla dziadka Shelbiego ten najlepszy to ten który będzie następny), dlatego też piszę swoje spostrzeżenia na temat tej nowości
Bo jak porównam z poprzednimi modelami to jakość wykończenia jest na pewno lepsza, stylistyka (rzecz gustu) ale technika to wciąż nie jest jakiś krok milowy.
Fakt nowe 5.0 jest dużo lepszym silnikiem od poprzednich (ale debiutował dwa lata temu), klima wciąż jest manualna..., a zawieszenie wciąż generalnie tak samo rozwiązane jak w moim staruszku ... a mocy przecież dużo, dużo więcej.
Twoje pytanie o uznawanie GT500 czy jest SuperCarem przyrównując go do innych ,,markowych" rozważając jego cenę - a nie czy jest od nich szybsze na drodze, bardzo mnie smuci, bo to pokazuje że ty nie czujesz tego dlaczego my te auta tak lubimy.
Jak kiedyś staniesz się właścicielem jakiegoś mustanga to zrozumiesz dlaczego to auto jest ,,Super Carem'' pomimo że jest o wiele tańsze niż te ,,markowe". A właściwie pony carem tak właśnie pony carem, czyli:
- dwudrzwiowym, czteroosobowym o sportowej stylistyce krótko "long hoods, short decks, and open mouths"
- składanym z części współdzielonych z innymi modelami
- przystępną ceną podstawową
- z szerokim zakresem opcji pozwalającym na indywidualizację każdego samochodu
Krótko GT500 to pony car w najlepszej wersji, z najlepszymi częściami którego osiągi pozwalają mu stawać w szranki z tymi drogimi ,,markowymi" autami i co najlepsze jeśli chcesz możesz to możesz ze swojego podstawowego mustanga stworzyć takie GT500.


Obrazek

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Re: Mustang 2013> Concept Car , Car Design

Post autor: Deftronic » 2011-11-17, 13:07

AluStar pisze:Dziwi mne jeszcze cos - współczuje dealerom, jak co roku pokazują nowy model - byc tu madry i sprzdaj ten co masz w salonie .
A o gustach sie nie dyskutuje Panic. Bo możesz kogoś urazić .
Zacznę może od takiej dygresji. :)

Mnie się to kojarzy z dawną polityką firmy Commodore(komputery), która w latach 80tych, co rok wypuszczała praktycznie kolejne modele swoich komputerów, niekoniecznie lepsze, ale "na papierze" oferujące trochę tylko wiecej niż modele o rok starsze no i konkurencja. Dopiero kiedy pojawiła się na horyzoncie kompletnie nowa, mała firma, która zaprezentowała działający projekt który był niesamowicie nowoczesny, przyszłościowy i wprawił w osłupienie ludzi z branży (oczywiście chodzi o boską Amigę, znaczy komputer Amiga :) ), Commodore błyskawicznie wykupiło całą firmę po czym wprowadziło Amigę na rynek, przez wiele lat gruntownie jej nie modernizując - to był wtedy naprawdę sprzęt o lata świetlne do przodu jeśli idzie o komputery osobiste - dalej stosując politykę małych kroczków, co koniec końców doprowadziło ją w połowie lat 90tych do upadku.

I właśnie takie działanie małymi kroczkami, kojarzy mi się teraz z tym co robi Ford z Mustangiem. Coś tam dłubią, coś poprawiają, ale niewielkim kosztem (nakładem pracy i pieniedzy) byle mieć tylko odpowiedź na działanie konkurencji na kolejny rok. Nie widzę w tym przełomu, jakieś konkretnej wizji. Może nie "żrą" tam w Fordzie pejotlu? ;)

Nie podobał mi się ten model po liftingu. Tzn przód może być ewentaulmie, ale tył porażka. Zmiany mechniczne z mojego punktu widzenia pomijalne. Teraz tylne światła - jeśli rzeczywiście są te wytłoczenia i nie jest to odpust jak sugeruje Alustar (swoją drogą chyba faktycznie widać tutaj inspirację Camaro) jak dla mnie prezentują się ciekawiej. Bardziej agresywnie.

Reszta zmian jeśli idzie o GT500 - nowy silnik to chyba dobrze (o ilejego konstrukcja sprawdzi się w praktyce). Mocy więcej? No spoko, podobno im więcej tym lepiej. ;) Dlaczego jednak nie zmieni się zawieszenia na współczesne, nowoczesne? Jazda takim Mustangiem z tylnym mostem i ponad 500 koni to może i jest "fun", ale na torze a nie pokrętych drogach publicznych gdzie łatwo można wylecieć i się rozwalić na innym aucie albo drzewie. Sam bym wolał zamiast więcej mocy, otrzymać wreszcie model z lepszym zawieszeniem.

Przecież to trochę chore jest że nadal Ford nie chce zainwestować w samochód który może nawiązać walkę na torach i krętych europejskich drogach z autami europejskimi, z którymi zresztączęsto jest tam testowany i porównywany. Piszę na torach, bo BOSS Laguna Seca podobno jest szybszy od M3ki, na torze Laguna Seca, ale już testowany tutaj w Europie przez redaktorów magazynu Evo i Top Gear, BOSS zajał standardowe 3 miejsce za BMW Mką i Audi Ską.

Niestety Mustang jest robiony na rynek amerykański i tam mają jednak inne oczekiwania no i inne drogi - proste po horyzont.

Ford fajnie się wstrzelił w klimaty nostagli fanów motryzacji prezentując w 2005 roku Mustanga S197. Jednak od tamtej pory wiele zmieniło się na rynku motoryzacyjnym, a Ford wciąż podąża małymi kroczkami po ścieżce rozwoju Mustanga.
I chyba zaczyna sięto już powoli na nim mścić (bodajże w tym roku Camaro po raz 1szy pobiło w sprzedaży Mustanga).


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”