Dzięki Bartek, ja widzę siebie tak samo jak każdy inny
Tym bardziej rozbierać bardziej straszne pracy i wykrycia.wieżyczki amortyzatorów nie są nawet, jeden jest 2 cm wyższa od drugiej. otwór spustowy w cowl po stronie kierowcy jest przyspawany, więc woda siedzi tam.Panele boczne, przed drzwi są domowej roboty. Domowej jest ok jeśli prawidłowo. Mają one nic, by powstrzymać ich od gięcia i wyginania, są one płaskie, nie jest dobre.
Jeśli sa te w Polsce, są świetne dla części oznakowania. Są oni samo laminowania tagów nazw. Piszę na metce jakie części sa albo gdzie należy, dam między plastikową i ścisnąć. Tez użyć ziptie. Teraz może się zamoczyć, obrudzic,I jest ok. Wytrzeć, i wciąż dobre
tutaj w sklepie nazywa dollarama. , które sprzedają 99% chiński shit. za 1,50 dolarów dostajesz 8 plastikowych pokrywek i za $2 masz 80 papierowej tagów. Jeśli jesteś zainteresowany daj znać
mała aktualizacja
święta trzymał mnie z garażu więcej niż chciałem.Miejsce kupić stalowych z został zamknięty, nie można było kupić materiał, aby zakończyć usztywnienia. widać naprawy, które zostały wypróbowane, Innym powodem przud wychodzi. Właściciel zamuwil lewego i prawego fartuchy błotników i szyny ramki z CJPony, powinny być w Detroit w tym tygodniu wraz od Texas jednej płycie podłogowej z bagażnika i szyny ramy tyłne. Byłem więcej w Detroit ostatnio jak tutaj w Kanadzie
również kilka zdjęć czyniąc oparcie dla mustang, robię wszystko sam, nie chiński tutaj
Faktycznie okropnie był połatany ten fastback. To najgorsza robta teraz poprawiac po kims taka robote. Mój '66 wygladał podobnie...
Widze, ze ty Rick tak jak ja uznajesz zasade: chcesz miec zrobione jak trzeba-zrób to sam
Bedzie fajny fastback
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
Tak, to niesamowite, jak niektórzy ludzie uważają, że taka praca jest dobra. Albo jak są zadowoleni z tego typu "jakości" pracy. Ponieważ on chce ten samochód na pokazach, to musi być lepiej niż dobrze. Wierzcie czy nie, on chciał mi zrobić to klon Shelby, ale to ja, tak, ja powiedziałem zachować jej na oryginalny GT z oryginalnym 289. Tak Ja powiedział!
Mieliśmy nadzieję, że go dać w Autorama Detroit, ale nie będzie gotowy w lutym " onclick="window.open(this.href);return false;
Zakończone oparcie dla samochodu. Teraz nie może zginać ani skręcać(twist) z wszystkich trójkątów w nim. Usunę z tyłu most i sprężyny, następnie wyjąć z przodu klip i podłogi
niektóre ładne okablowanie odbywa się na ten samochód
kilka wskazówek, to GT, bo nie ma nic w VIN. Ma 289 4V z manualną skrzynią biegów, kierownica drewno, hamulce tarczowe, przednie reflektory GT, które wyglądają 45 lat, to stare "FOG" switch z tagiem ford, a oryginalny podwójny wieszak spalin mocowania
ostatnie zdjęcia co jest zmontowany zanim zacznę cięcia
rozpoczęciem demontażu. Zaczynam prawo tylnym panelu przy drzwiach, bo już nie podoba to, co widzę. Kto zrobił tej pracy, zrobil to źle. To powinno być spot welded jak z fabryki. powinien on nawiercone otwory w nowym panelu o 1 cal od siebie i spawane go przez otwór do kawałka za nim. Ten facet spawal całej krawędzi panelu. Zamiast brać 5 minut do oddzielnych zajęło mi około 2 godzin aby przeciąć nowego panelu z dala, szlifowania metalu pozostawionych, szlifowania spawu ale nieprzycięte lub szlifowania metalu pod spodem, następnie wyczyścić metalu czysty
ponieważ nowe tylne błotniki będą używane, ołowiu musi być wyjęte i wszystkie spotwelds muszą być wywiercone. Do poki podłoga i tylnej blotniki nie ma tutaj, demontaż został zatrzymany. Potrzebuję nowe panele zeby wiedzieć, gdzie cięc, zeby nie usunąć za dużo
nie, ktoś zmienił. Jeśli masz oryginał lub dobry panel jakości, powinny istnieć dwa dołeczek, gdzie przewody przejda. Wywiercić 3 / 4 cala otwór na dołki i gotowe http://www.mustangmonthly.com/techartic ... panel.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Trochę informacji przy wyjmowanie niektórych paneli. Podczas zdejmowania panelu, który ma spotwelds, kupić tego narzędzia od Eastwood. Jest 90 dolarów. Sa najlepsze 90 dolarów co spędziłem. Ono przecina przez górnym panelu bardzo szybko, nie poślizga i nie łamie sie. Zostawia dobry otwór na spotwelding jeśli używasz panelu znowu
Wreszcie, niektóre części przychodzą.Podloga, oba tylne błotniki, jeden fartuch montaż błotniki i panel do montaż grzejnik i kilka innych sztuk. Wciąż czekam na obu drzwi i drugiej fartuch błotnika. Wydaje się, że jest krótko(shortage) z niektórych częściach dynacorn.
Jak podłogą i inne części sa tutaj, czas zacząć cięcie. Podłoga jest fajna. Od firewall do panelu tylne światła. Szyny i wzmocnienia przychodza spawane na miejscu.
Wiedziałem, że firewall była zła, nie wiedziałem ze az tak
No grubo Rick idziesz jak burza.
Tak ,nie pozwól sobie na oszczędności i życze Ci abyś wykonał ten projekt lepiej od wujka Henrego
Powiedz mi czy ty to wszystko wykonujesz sam bez pomocnika ?
Ostatnio zmieniony 2012-02-10, 11:07 przez MAX, łącznie zmieniany 1 raz.