[rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback

Post autor: 6t07t » 2012-02-10, 11:04

Niewiele zostanie z oryginalnego metalu. Strasznie ktoś to wszystko wcześniej zniszczył. Fajnie, że teraz fastback będzie jak trzeba :super:
Jak zrobisz numer VIN na panelu?? Wspawasz oryginalny kawałek z numerem czy wybijesz numer na nowym panelu??


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback

Post autor: rick » 2012-02-10, 18:26

teraz tylko ja wykonuje pracę. Kiedy wszystkie ważne elementy są tutaj, to pójdzie do wasztatu i damy na stol zeby to wszystko bylo na 100%. Pomogę dla blacharza. Jeżeli podstawą jest źle, reszta domu nie jest stałe

VIN nie ma, ktoś zainstalował nowy fartuch blotnika (zostało zrobione źle).Garaż posiada zbiór znaczków, który jest bardzo zbliżony do oryginału

będzie to na tym stole
Obrazek



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback

Post autor: rick » 2012-02-12, 01:55

więcej nowych części. Jaka różnica między jakością. Dynacorn jest znacznie grubszy i otwory są prawidłowe. Na tanie części, które są używane, są cieńsze, a otwory były błędne. Dynacorn przyszedł ze wszystkimi śrubami, wsporniki itd.

Zdecydowano dzisiaj zamówić nową zaporę(firewall). Liczyliśmy 8 różnych sztuk zostały wykorzystane. Nowy Dynacorn będzie używany

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



6aszter
Posty: 3
Rejestracja: 2012-01-28, 23:13

Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback

Post autor: 6aszter » 2012-02-13, 23:53

ajjj, jestem niezmiernie ciekaw efektu końcowego, póki co projekt idzie w dobrym kierunku, będę śledził ten temat uważnie ;)


[

Awatar użytkownika
bathrust
Forumowicz
Posty: 216
Rejestracja: 2011-04-17, 15:56
Model: FoxBody 79' Ghia
Silnik: V8 5.0
Kolor: Grafit

Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback

Post autor: bathrust » 2012-02-14, 05:03

Hej Rick, pokazałem mojemu tacie Twoje zdjęcia części z Dynacorn. Bardzo Ci zazdrości, bo jego szefowie zamawiają jakieś tańsze. Na całe szczęście już trochę zmądrzeli i nie z Tajwanu ale podobno z Kanady. To co prawda ciągle wymaga włożenia dużo pracy w poprawianie ale jest lepiej niż na początku. Pamiętam jak kiedyś przetłoczenia na błotniku przednim mijały się z tymi na drzwiach o ponad 1 cm.
Była zabawa :)


Obrazek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback

Post autor: rick » 2012-02-14, 06:32

Zawsze używam dynacorn pierw wtedy kanadyjski. Staraj się nie mieszać producentów. Jeśli używasz dynacorn, zostań ze dynacorn, jeśli używasz taniej zostań u samego. Wszystkie ich Tłoczniki?(stampings) bede inne

Próbuję nowego dostawcę części. Ma dobre ceny na większość części. Buduje samochody tez, mówi mi, które części pasują lepiej niż inni :ok:



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback

Post autor: rick » 2012-02-24, 04:56

woohoo ... więcej nowych części :manyjumps:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

uh oh ... Byłem taki szczęśliwy, dopóki nie otworzył tego pudło. Jest prosto z dynacorn. Nie ma rys na lakierze, pudełko nie ma uszkodzeń. Została ona uszkodzona przed malarstwie, a oni nadal wysłaly. nie zadowolony :rozpacz:
Obrazek
Obrazek

Zima rozpoczęła się tutaj, zdecydowałem się zbudować samochód w mojej ciepłej piwnicy :P
Obrazek



Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback

Post autor: giepe » 2012-02-24, 21:32

rick pisze:... Byłem taki szczęśliwy...
Moja wyglądała dokładnie tak samo :(
Ale nie martw się po zamontowaniu wygląda lepiej :)



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback

Post autor: rick » 2012-02-25, 07:49

będziemy dzwonić do CJPony o rabat trochę pieniędzy. Zabierze trochę czasu, aby naprawić panel. Facet zapłacił za dobry panel, nie powinien płacić za naprawy tez. ;)



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback

Post autor: rick » 2012-03-01, 03:20

no..idziemy do przodu.Podłoga dynacorn jest rozpakowana z klatki i części są w warsztacie. Mam trochę więcej zrobić, aby karoseria gotowa

Obrazek
Obrazek



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback

Post autor: rick » 2012-03-01, 21:25

zaczyna nabierać kształt. Kiedy ta część jest zakończona, karoseria zostanie dodana. Miałem nadzieję, podłoga dynacorn będzie lepsze niż jest, to jest najgorszy co widzieliśmy

Obrazek
Obrazek
Obrazek



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback

Post autor: rick » 2012-03-12, 22:59

tym więcej farby i Bondo usunę, tym więcej problemów odkrywam

Obrazek
Obrazek

piaskowanie i malowanie proszkowe

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback

Post autor: rick » 2012-03-16, 20:45

Wtorek samochód poszedł do warsztatu

ze wszystkimi wzmocnieniami, samochód został oddzielony z pomocą wózka widłowego. Nic się nie poruszyło, każdy panel pozostał, gdzie miało byc

teraz będziemy czyszczic rdzy od tyłu deski rozdzielczej. Obie, górna i dolna cowl panele, sie wymieni. byli połatane i jest wiele pracy je naprawić. Taniej wymienić.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback

Post autor: rick » 2012-03-21, 16:13

pare dalsze postępy

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [rick's garage] 1966 Mustang GT Fastback

Post autor: rick » 2012-04-06, 22:01

dziękuję, dziękuję dziękuję za artykuł. Ono jest 100% dokładne :hurra:

Ja mówilem że sie nie zaoszczędzi pieniędzy zakupu tańsze części.

pieniądze "zaoszczędzone", zostaną wydane 3 lub 4 razy tyle, aby poprawić panele.

uzywać panele z jednego producenta, nie mieszać i dopasowywać

blacharz dopiero skończył 67 coupe. Facet zaoszczędzil pieniądze na kupowanie tańszych paneli i od 3 producenty. Ale blacharz spędził dodatkowe 45 godzin je naprawiać. On pobiera 70 dolarów za godzinę, ile bylo zaoszczędzone? A niektóre panele i tak nie pasuja dobrze.

Mój samochód jest oryginalny i dynacorn. chyba tylko dwa panele były złe, i wymagaly bardzo drobne korekty.

proszę przeczytać artykuł



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”