[MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Wiem, że nie maial go długo. On kupuje w Florydzie, tego też, robi ich i sprzedaje je
Myślę, że problem jest z gage albo bezpiecznik. Pamiętam, że martwilem się o nim i użyłem termometr przyklejony do węża. Nigdy nie poszedł dalej niż 170, myślę. Zmieniłem czujnik, i temperatura była niższa. Sprawdziłem czy uszczelka pod głowicy były pęknięte, nie było spalin w chłodziwa to dobre sa
może tyle coolant wyszedł i teraz jest na odpowiednim poziomie
pożyczyć termometr / Gage i sprawdzić temperaturę tak
Myślę, że byl zainstalowany nowy termostat, może nowy korek chłodnicy? albo pompa nie dobra
wspomniałem o wykorzystanie zbiornika płynu chłodzącego, jak nowsze samochody maja, coolant zostaje w systemie
http://www.santabarbaramusclecars.com/t ... page-2.php" onclick="window.open(this.href);return false;
tutaj jest termometr co byl przyklejony do węża
Myślę, że problem jest z gage albo bezpiecznik. Pamiętam, że martwilem się o nim i użyłem termometr przyklejony do węża. Nigdy nie poszedł dalej niż 170, myślę. Zmieniłem czujnik, i temperatura była niższa. Sprawdziłem czy uszczelka pod głowicy były pęknięte, nie było spalin w chłodziwa to dobre sa
może tyle coolant wyszedł i teraz jest na odpowiednim poziomie
pożyczyć termometr / Gage i sprawdzić temperaturę tak
Myślę, że byl zainstalowany nowy termostat, może nowy korek chłodnicy? albo pompa nie dobra
wspomniałem o wykorzystanie zbiornika płynu chłodzącego, jak nowsze samochody maja, coolant zostaje w systemie
http://www.santabarbaramusclecars.com/t ... page-2.php" onclick="window.open(this.href);return false;
tutaj jest termometr co byl przyklejony do węża
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Duchu pisze:Stara chłodnica
Brak owiewki wiatraka (to mało prawdopodobne bo to najczęściej w korkach wychodzi)
Mało płynu w układzie
Stare węże
Te powyższe pewnie odpadają bo wymieniłeś te rzeczy przy remoncie.
Ewentualnie zepsuty termostat lub wskaźnik temperatury
Tak jak napisałeś węże wymienione !
A owiewki nie mam
Właśnie wskaźnik temperatury pierwszy poinformował mnie o wysokiej temperaturze, reakcja z mojej strony była błyskawiczna,włączyłem ogrzewanie pomogło lecz tylko przez krótką chwilę
Myślę że pierwszą rzeczą jaką zrobię to regeneracja chłodnicy montaż owiewki no i obserwacja ?
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
To najprawdopodobniej chłodnica, ja ze swoją długo walczyłem, a pomogło ostatecznie wymienienie. Owiewka to pomaga głównie w korku i przy wyższych temperaturach (ja u siebie mam dorabianą przez mechaników), przy jeździe strumień powietrza powinien być wystarczający nawet bez owiewki (ze względu na pęd powietrza, i szybsze obroty wentylatora spowodowane większymi obrotami silnika)MAX pisze:Duchu pisze:Stara chłodnica
Brak owiewki wiatraka (to mało prawdopodobne bo to najczęściej w korkach wychodzi)
Mało płynu w układzie
Stare węże
Te powyższe pewnie odpadają bo wymieniłeś te rzeczy przy remoncie.
Ewentualnie zepsuty termostat lub wskaźnik temperatury
Tak jak napisałeś węże wymienione !
A owiewki nie mam
Właśnie wskaźnik temperatury pierwszy poinformował mnie o wysokiej temperaturze, reakcja z mojej strony była błyskawiczna,włączyłem ogrzewanie pomogło lecz tylko przez krótką chwilę
Myślę że pierwszą rzeczą jaką zrobię to regeneracja chłodnicy montaż owiewki no i obserwacja ?
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Bym sprawdzil z pomocą Aftermarketu mierników. Nie ufam 44-letni mierników. ktoś w klubie powinny mieć jakieś i mogliby pożyczyć
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 450
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Wszystko już zostało powiedziane, ja tylko dodam: viewtopic.php?f=27&t=1185&hilit=owiewka
Czekałem na TEGO posta od ciebie, ale się zawiodłem. Nie napisałeś jakie wrażenia z przesiadki na staruszka. Jakie miałeś oczekiwania, jakie obawy a jak się wszystko ostatecznie potoczyło. Rozumiem, że 20min to za mało, ale już jakąś opinię i porównanie masz. Czekam na szerszy opis
Czekałem na TEGO posta od ciebie, ale się zawiodłem. Nie napisałeś jakie wrażenia z przesiadki na staruszka. Jakie miałeś oczekiwania, jakie obawy a jak się wszystko ostatecznie potoczyło. Rozumiem, że 20min to za mało, ale już jakąś opinię i porównanie masz. Czekam na szerszy opis
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
No nie co za post , posiadasz niesamowite umiejętności manualne z ZPT musiałeś mieć piątaka , nie znałem cię z tej strony !pluzz pisze:Wszystko już zostało powiedziane, ja tylko dodam: viewtopic.php?f=27&t=1185&hilit=owiewka
Ok. wiec specjalnie dla ciebie Pluzz ,jak zapewne pamiętasz to twoje autko na cargo po raz pierwszy wiozło moje cztery litery ,obok siedziała Sonia a ja prowadziłem .Czekałem na TEGO posta od ciebie, ale się zawiodłem. Nie napisałeś jakie wrażenia z przesiadki na staruszka. Jakie miałeś oczekiwania, jakie obawy a jak się wszystko ostatecznie potoczyło. Rozumiem, że 20min to za mało, ale już jakąś opinię i porównanie masz. Czekam na szerszy opis
To był hicior ,a sam fakt prowadzenia Qunia z prędkością ok. 30 k/h nad którym tak naprawdę nie ma kontroli , kręciłem kierą a tu nic i nic, żadnej reakcji! Te chwile utkwiły mi już na stałe w pamięci.
Tak, 20 min to zbyt krótko na dokładny opis tego co się w około i wewnątrz dzieje nie wspomnę o moich odczuciach .
Przesiadka z V6 2005 do 1968 V8 to tak jak byś leciał szybowcem i AN 2 (antkiem)
Moje oczekiwania hmmm myślałem że będzie mocniejszy !
Obawy hm myślę że będą zawsze , jakie oczywiście chodzi o stan techniczny Qunia
To co się w nim dzieje jest nie do opisania i nie do opanowania .
Wszystko się trzęsie i trzeszczy ale mimo to w lusterku widzisz banana
Podczas pokonywaniu zakrętów mega przechyły, na rondzie miałem wrażenie że braknie mi ślimaka w przekładni ,na prostej dość charakterystyczna cecha dla mustangów luzik jedzie całkiem sprawnie i na tyle spektakularnie że co drugi pieszy i kierowca kreci głową w nienaturalny sposób, na prostej można w końcu skupić się na pedale gazu ,wciskając go do dechy pokazuje się przez chwile nie kończąca się maska wraz z kierunkami po środku , ale ta euforia trwa tylko do kolejnego zakrętu, i tu ponownie włącza się nasz niezastąpiony błędnik który ponownie ma co robić by nie doprowadzić nas i Qunia do katastrofy.
C.D.N
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Teraz wiesz dlaczego byłem w szoku, jak powiedziałeś, że chciałes go na codziennie. Nawet w 1968, mustanga zawieszenie nie były dobre
kiedy będziesz gotowy ten system pomoże
http://www.mustangsplus.com/xcart/1967- ... g-Kit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
kiedy będziesz gotowy ten system pomoże
http://www.mustangsplus.com/xcart/1967- ... g-Kit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- horse
- Forumowicz
- Posty: 636
- Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
- Model: Mustang Convertible
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Torch Red
- Kontakt:
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
a swoja droga od jakiegokolwiek W0, K8, P7, O2, T1 ...HORSE zaczne pobierac jakies tantiemy i ostrzegam tanio nie bedzie hyhyhy
Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
ale od NO HORSE to już chyba niehorse pisze:a swoja droga od jakiegokolwiek W0, K8, P7, O2, T1 ...HORSE zaczne pobierac jakies tantiemy i ostrzegam tanio nie bedzie hyhyhy
- horse
- Forumowicz
- Posty: 636
- Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
- Model: Mustang Convertible
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Torch Red
- Kontakt:
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
no to jest taki wyjatek od reguły i na to jestem w stanie prztymknac oko jeszcze piod spodem powinno sie nakleic nakleje co by wygladalo
N0 HORSE
N0 FUN hahahahahaah
N0 HORSE
N0 FUN hahahahahaah
Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Dostałem nowe gratki ☺
A i jeszcze coś Pluzz próbuję podrobić twoją owiewkę hiii
A i jeszcze coś Pluzz próbuję podrobić twoją owiewkę hiii
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Widze ze nie próżnujesz :-) czekamy po montażu na efekt - Myślę ze do Poznania zdarzysz ?
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Tak to prawda , spore zamieszanie mam w garażu ,prace postępują mocno do przodu .
Na Poznań jestem przygotowany już teraz.
Osłona na chłodnicę zainstalowana wraz z dodatkowym wentylatorem , organy do przeszczepu pochodzą od młodszego źrebaczka (SN 95)
Wczoraj zawiesiłem próbne blachy i po raz drugi testowałem Qunia ,na trasie Kraków - Tarnów , układ chłodzenia po modyfikacjach sprawia się rewelacyjnie w korku osiąga temperaturę 90-95°C i utrzymuje ją na tym poziomie, dodatkowo oprócz wentylatora przy chłodnicy znalazł się zbiorniczek wyrównawczy o którym wspominał Dr. Rick, a tak to wygląda
Na Poznań jestem przygotowany już teraz.
Osłona na chłodnicę zainstalowana wraz z dodatkowym wentylatorem , organy do przeszczepu pochodzą od młodszego źrebaczka (SN 95)
Wczoraj zawiesiłem próbne blachy i po raz drugi testowałem Qunia ,na trasie Kraków - Tarnów , układ chłodzenia po modyfikacjach sprawia się rewelacyjnie w korku osiąga temperaturę 90-95°C i utrzymuje ją na tym poziomie, dodatkowo oprócz wentylatora przy chłodnicy znalazł się zbiorniczek wyrównawczy o którym wspominał Dr. Rick, a tak to wygląda
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
wygląda świetnie Max
jest dobre nie tylko dla systemu chłodzącego ale otoczenie(environment) i psów. Kiedy płyn wycieka, psy lubią lizac, bo ma słodki smak, ale jest trucizna
jest dobre nie tylko dla systemu chłodzącego ale otoczenie(environment) i psów. Kiedy płyn wycieka, psy lubią lizac, bo ma słodki smak, ale jest trucizna
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Dostałem kolejna przesyłkę z małymi i dużymi gratkami i mam mały dylemat co do naklejki na drzwi z opisem ciśnienia i naklejki na filtr , chodzi o ich dokładne miejsce w których maja sie znajdować może ktoś mi przesłać fotke ?
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max