SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
http://imageshack.us/g/12/dsc0883m.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
- horse
- Forumowicz
- Posty: 636
- Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
- Model: Mustang Convertible
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Torch Red
- Kontakt:
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
a tu moja relacja moze nie z toru bo aparat nie chcialem targac aparatu, ale troche fotek jest
https://picasaweb.google.com/1127699435 ... mekCheciny" onclick="window.open(this.href);return false;
https://picasaweb.google.com/1127699435 ... mekCheciny" onclick="window.open(this.href);return false;
Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
![Obrazek](http://img155.imageshack.us/img155/7995/dscf5049y.jpg)
bliskie spodkanie z bandą ,ale brakło 2cm
![Obrazek](http://img18.imageshack.us/img18/6200/dscf5061p.jpg)
trochę farby z opon, ale już jest spolerowane i niema śladu
![Obrazek](http://img713.imageshack.us/img713/5672/dscf5067h.jpg)
Uploaded with ImageShack.us
![Obrazek](http://img594.imageshack.us/img594/9176/dscf5091w.jpg)
Uploaded with ImageShack.us
![Obrazek](http://img39.imageshack.us/img39/7430/dscf5125j.jpg)
Uploaded with ImageShack.us
-
- Forumowicz
- Posty: 917
- Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
- Model: Mustang 67 V8, GT 07
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
https://picasaweb.google.com/1075696041 ... MD69OnevQE" onclick="window.open(this.href);return false;
fotoszału nie ma ale kilka się pstryknęło![Wesoly :)](./images/smilies/smile.gif)
fotoszału nie ma ale kilka się pstryknęło
![Wesoly :)](./images/smilies/smile.gif)
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
Wiosenny Alustar
Swoje zdjęcia powinienem dodać do końca tygodnia, mogę je tylko w nocy obrabiać, za dnia ani nie mam czasu, a też światło słoneczne mi przeszkadza. Od razu przepraszam za cukierki, ale jak głupi zapomniałem zmienić ustawienia w aparacie i cienko wszystko wyszło ![Wstyd :wstyd:](./images/smilies/bag.gif)
![Obrazek](http://img692.imageshack.us/img692/5152/img3564br.jpg)
A to jeszcze dam uciekającego Maxa![Mruga ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![Obrazek](http://img832.imageshack.us/img832/1110/img3555e.jpg)
![Mruga ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![Wstyd :wstyd:](./images/smilies/bag.gif)
![Obrazek](http://img692.imageshack.us/img692/5152/img3564br.jpg)
A to jeszcze dam uciekającego Maxa
![Mruga ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![Obrazek](http://img832.imageshack.us/img832/1110/img3555e.jpg)
Nic na siłę, wszystko młotkiem
i wyklepie się coś takiego:
![Obrazek](http://static.howstuffworks.com/gif/1968-shelby-cobra-gt-500-kr-2.jpg)
![Wesoly :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Obrazek](http://static.howstuffworks.com/gif/1968-shelby-cobra-gt-500-kr-2.jpg)
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
![Obrazek](http://distilleryimage4.instagram.com/09338f38990211e1ab011231381052c0_7.jpg)
![Obrazek](https://lh4.googleusercontent.com/-3Q3nJxj6GJw/T6kI9sjIegI/AAAAAAAABtI/Fa4OOC-p_Dg/s1024/2012-05-08%2B13.49.51.jpg)
![Obrazek](https://lh4.googleusercontent.com/-dAi9V7lUhxM/T6kMHsQY6iI/AAAAAAAABuc/f0EKXYIvyDA/s1024/B.jpg)
![Obrazek](https://lh4.googleusercontent.com/-AU_nlKRE7Uo/T6kL47cDwgI/AAAAAAAABts/VM-bgdSZ1Sc/s1024/Cdddd.jpg)
![Obrazek](https://lh4.googleusercontent.com/-wmQ39-6qKP4/T6kL6y8XCVI/AAAAAAAABt0/rMqxhGTXo4A/s1024/2012-05-08%2B14.00.27.jpg)
![Obrazek](https://lh5.googleusercontent.com/-aXywFzVLLCw/T6kL9QF264I/AAAAAAAABt8/7Fv3HAaV2Zc/s1024/Daa.jpg)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/-BuqI6G4n-QA/T6kL_6GiFwI/AAAAAAAABuE/sjRk6BTVT44/s1024/2012-05-08%2B13.58.17.jpg)
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-iUWBIjUX9_Y/T6kMDhrOQNI/AAAAAAAABuM/0YBERFZrMSw/s1024/2012-05-08%2B13.57.38.jpg)
Ostatnio zmieniony 2012-05-08, 14:41 przez Adam_Ch, łącznie zmieniany 9 razy.
Pozdrawiam,
Adam
![Obrazek](https://lh4.googleusercontent.com/_NtPj3RtMDyE/TVJvi2AmnMI/AAAAAAAAAbw/LMuA3CVQAcU/11193192214ccd2ffb074a0.gif)
Adam
![Obrazek](https://lh4.googleusercontent.com/_NtPj3RtMDyE/TVJvi2AmnMI/AAAAAAAAAbw/LMuA3CVQAcU/11193192214ccd2ffb074a0.gif)
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
przepraszam XerofaN, nie zdążyłem na twój popis ale cos tam też nagralemXerofaN pisze:ja to czekam na filmik z paleniem gumy ktory krecil alustar na koniec
" onclick="window.open(this.href);return false;
![Obrazek](http://i.imgur.com/lk0a845.jpg)
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
Nie dziala mi [yt][/yt] wiec same linki...
Pozdrawiam,
Adam
![Obrazek](https://lh4.googleusercontent.com/_NtPj3RtMDyE/TVJvi2AmnMI/AAAAAAAAAbw/LMuA3CVQAcU/11193192214ccd2ffb074a0.gif)
Adam
![Obrazek](https://lh4.googleusercontent.com/_NtPj3RtMDyE/TVJvi2AmnMI/AAAAAAAAAbw/LMuA3CVQAcU/11193192214ccd2ffb074a0.gif)
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
Takie baczki - a beczka nas paralizowala :-)
Trzeba przyznac chlopakom z SJS ze umieja nas zmotywowac ...
![Rotfl :rotfl:](./images/smilies/lol.gif)
Najbardziej cieszylo mnie jak widzialem wasze zadowolenie..
Mozna polaczyc zabawe dla Duzych chlopcow na najwikszym placu zabaw w PL i biesiadę w Górach świętokrzyskich.
Trzeba przyznac chlopakom z SJS ze umieja nas zmotywowac ...
![Rotfl :rotfl:](./images/smilies/lol.gif)
Najbardziej cieszylo mnie jak widzialem wasze zadowolenie..
Mozna polaczyc zabawe dla Duzych chlopcow na najwikszym placu zabaw w PL i biesiadę w Górach świętokrzyskich.
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
no mnie to paralizowal zawsze TCS
3 razy zapominalme wylaczyc przed przejazdem i za kazdym razem w polowie beczki bylo szukanie na oslep lapa i wylaczanie kontroli trakcji ![:PP](./images/smilies/003.gif)
![Jezyk :P](./images/smilies/tongue.gif)
![:PP](./images/smilies/003.gif)
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
Jeszcze tu pare fotek
https://plus.google.com/photos/11019512 ... 1954163233" onclick="window.open(this.href);return false;
i film
" onclick="window.open(this.href);return false;
https://plus.google.com/photos/11019512 ... 1954163233" onclick="window.open(this.href);return false;
i film
" onclick="window.open(this.href);return false;
Remember, There Is Life Beyond Grip
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
Alu rozwaliłeś mnie tym tytułem ,, stang i jego antenka "
Ta antenka to precyzyjny sprzęt do mierzenia przeciążeń - lepszy od aparatury Deftronica
bo dodatkowo ściąga sygnał Ojca Dyrektora
Ale do rzeczy
Porównałem swój przejazd (nagranie mam tylko z pierwszego) do przejazdu muraha (tego co miał ok 2,00 co go adam pilotował) to już do pierwszej beczki dostawałem parę sekund.
W zakrętach nieco się zbliżałem, beczki przejeżdżałem bez ręcznego bo mój seryjny jest po prostu nędzny ( ale mimo to nawet sprawnie )ale druga prosta dobijała kolejne sekundy straty. Kolejne zakręty znów się zbliżałem, i znowu zostawałem w tyle na tej prostej przy budynku. Że nawet sprawne przejazd drugiej beczki nie pozwalał odrobić strat z prostej.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Co by nie mówić to jednak 150KM to bardzo mało, więc cieszę się że mimo wszystko nie odstawałem jakoś bardzo od mocniejszych V6 (210KM)
Na pierwszym odcinku mój najlepszy czas to 2:04,59 ( tylko jeden miałem tzw. czysty) więc chyba przyzwoicie.
Drugi odcinek był szybszy (przewagę budowało się wg mnie na pierwszym łuku do tego ostrego skrętu w lewo ( co widać po czasie dr killera ,już był dalej))i prostszy więc nikt nie popełniał błędów. Stąd klasyfikacja zgadza się praktycznie z mocą silników.
A teraz może trochę moich spostrzeżeń
W Kielcach jeździłem drugi raz i dzięki poprawie zawieszenia ( sprężyny twardsze, nowe amory, rozpórka) lepsze nisko profilowe opony , auto prowadzi się zdecydowanie lepiej, wcześniej miotało mną jak szatan
- nie jest już źle. Chociaż gumy w zawieszeniu wołają wymień mnie.
Ale skoro poprawiła się trakcja to obnażyła kolejne słabe punkty.
Hamulce przy ostrzejszej jeździe nie dają rady ( na filmie nie depnąłem z całej siły i już było za późno) przez co musiałem zdecydowanie wcześniej hamować na prostych, a to już kolejne straty.
No i brak mocy... nie daje mi to spokoju, więc jak zrobię hamulce to trzeba będzie coś z tym zrobić ( na przyszły rok)
Teraz trochę o szkoleniu.
Bardzo fajne próby ustawili chłopaki z SJS.
Choć ta druga beczka to był koszmar, strasznie mało miejsca było i ciężko się było zmieścić (zwłaszcza że większość z nas nie potrafi jeszcze kręcić takich wąskich bączków)
Pogoda była super i mogliśmy się wyszaleć do bólu.
Następnym razem trzeba z instruktorami umówić się aby jeden z nich przejechał się na każdej próbie z każdym choć raz, 1 chyba wystarczy aby kontrolować ruch. Bo tak to się jeździ godzinę i cały czas popełnia błąd, stojąc przy autach ciężko nieraz wytłumaczyć jak daną rzecz robić.
Na koniec wielkie podziękowania za super organizację dla Alustara i wszystkich pomagających mu.
![Rotfl :rotfl:](./images/smilies/lol.gif)
![Rotfl :rotfl:](./images/smilies/lol.gif)
Ta antenka to precyzyjny sprzęt do mierzenia przeciążeń - lepszy od aparatury Deftronica
![Mruga ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![Wstyd :wstyd:](./images/smilies/bag.gif)
Ale do rzeczy
W Kielcach moc też odgrywa dużą rolę. Bo dzięki niej nawet na tych krótkich prostych można nadrobić straty ze słabo pojechanych zakrętów.Ale prawda jest taka, ze w Kielcach i przy tak kretych próbach, moc nie dawała prawie nic poza większym ryzykiem zaliczenia bączka
Porównałem swój przejazd (nagranie mam tylko z pierwszego) do przejazdu muraha (tego co miał ok 2,00 co go adam pilotował) to już do pierwszej beczki dostawałem parę sekund.
W zakrętach nieco się zbliżałem, beczki przejeżdżałem bez ręcznego bo mój seryjny jest po prostu nędzny ( ale mimo to nawet sprawnie )ale druga prosta dobijała kolejne sekundy straty. Kolejne zakręty znów się zbliżałem, i znowu zostawałem w tyle na tej prostej przy budynku. Że nawet sprawne przejazd drugiej beczki nie pozwalał odrobić strat z prostej.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Co by nie mówić to jednak 150KM to bardzo mało, więc cieszę się że mimo wszystko nie odstawałem jakoś bardzo od mocniejszych V6 (210KM)
Na pierwszym odcinku mój najlepszy czas to 2:04,59 ( tylko jeden miałem tzw. czysty) więc chyba przyzwoicie.
Drugi odcinek był szybszy (przewagę budowało się wg mnie na pierwszym łuku do tego ostrego skrętu w lewo ( co widać po czasie dr killera ,już był dalej))i prostszy więc nikt nie popełniał błędów. Stąd klasyfikacja zgadza się praktycznie z mocą silników.
A teraz może trochę moich spostrzeżeń
W Kielcach jeździłem drugi raz i dzięki poprawie zawieszenia ( sprężyny twardsze, nowe amory, rozpórka) lepsze nisko profilowe opony , auto prowadzi się zdecydowanie lepiej, wcześniej miotało mną jak szatan
![Wesoly :)](./images/smilies/smile.gif)
Ale skoro poprawiła się trakcja to obnażyła kolejne słabe punkty.
Hamulce przy ostrzejszej jeździe nie dają rady ( na filmie nie depnąłem z całej siły i już było za późno) przez co musiałem zdecydowanie wcześniej hamować na prostych, a to już kolejne straty.
No i brak mocy... nie daje mi to spokoju, więc jak zrobię hamulce to trzeba będzie coś z tym zrobić ( na przyszły rok)
Teraz trochę o szkoleniu.
Bardzo fajne próby ustawili chłopaki z SJS.
Choć ta druga beczka to był koszmar, strasznie mało miejsca było i ciężko się było zmieścić (zwłaszcza że większość z nas nie potrafi jeszcze kręcić takich wąskich bączków)
Pogoda była super i mogliśmy się wyszaleć do bólu.
Następnym razem trzeba z instruktorami umówić się aby jeden z nich przejechał się na każdej próbie z każdym choć raz, 1 chyba wystarczy aby kontrolować ruch. Bo tak to się jeździ godzinę i cały czas popełnia błąd, stojąc przy autach ciężko nieraz wytłumaczyć jak daną rzecz robić.
Na koniec wielkie podziękowania za super organizację dla Alustara i wszystkich pomagających mu.
![Obrazek](http://i.imgur.com/lk0a845.jpg)