wymiana wydechu na podwójny
Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc
- tomas
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 265
- Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
- Model: coupe i convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07
wymiana wydechu na podwójny
właśnie zamawiam parę części w kanadzie i myślę o zmianie wydechu na podwójny, mój jest za cichy i dźwięk nie ten co na podwójnym. Może mógłby ktoś zaproponować jakiś fajny wydech. ja myślałem o takim :
http://www.themustangshop.ca/product/1479888/466729#" onclick="window.open(this.href);return false;
albo takim :
http://www.themustangshop.ca/product/1479866/466729" onclick="window.open(this.href);return false;
Może koś mi powie czym się różni wydech z rurą H a rurą X (chodzi mi o dźwięk)
A jak znacie jakiś fajny sklep z częściami do klasycznych koników (najlepiej w kanadzie lub holandi ) to dajcie jakieś namiary
http://www.themustangshop.ca/product/1479888/466729#" onclick="window.open(this.href);return false;
albo takim :
http://www.themustangshop.ca/product/1479866/466729" onclick="window.open(this.href);return false;
Może koś mi powie czym się różni wydech z rurą H a rurą X (chodzi mi o dźwięk)
A jak znacie jakiś fajny sklep z częściami do klasycznych koników (najlepiej w kanadzie lub holandi ) to dajcie jakieś namiary
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: wymiana wydechu na podwójny
możesz iść na stronie producenta i słuchać układów wydechowych
http://www.magnaflow.com/sound_files.asp?action=display" onclick="window.open(this.href);return false;
albo youtube
" onclick="window.open(this.href);return false; flowmaster
" onclick="window.open(this.href);return false; magnaflow
H rury daje większy torque w niskich obrotach i dźwięk jest muscle car
X rury daje więcej mocy wyższych rpm i wyższą, bardziej formuła 1 dźwięk
http://www.magnaflow.com/sound_files.asp?action=display" onclick="window.open(this.href);return false;
albo youtube
" onclick="window.open(this.href);return false; flowmaster
" onclick="window.open(this.href);return false; magnaflow
H rury daje większy torque w niskich obrotach i dźwięk jest muscle car
X rury daje więcej mocy wyższych rpm i wyższą, bardziej formuła 1 dźwięk
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: wymiana wydechu na podwójny
Witam
odświeżę temat.
Zauważyłem, że w klubie wszyscy mają podwójne wydechy w swoich 66. Poprawcie się o ile się nie mylę to były montowane do 4 gardzielowych gaźników.
Posiadam pojedyńczy wydech( później wrzucę więcej fotek)
Myślę, że ten link lepiej to wyjaśni.
http://www.cjponyparts.com/exhaust-kit- ... 6/p/EXK4A/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie brzmi tak jakbym tego sobie życzył, a mianowicie chciałbym, żeby trochę głośniej bulgotał.
Macie propozycję co można by zrobić, żeby chodził głośniej?? Cz jedynie konwersja na podwójny wchodzi w gre?? Wolałbym zostać w oryginale.
odświeżę temat.
Zauważyłem, że w klubie wszyscy mają podwójne wydechy w swoich 66. Poprawcie się o ile się nie mylę to były montowane do 4 gardzielowych gaźników.
Posiadam pojedyńczy wydech( później wrzucę więcej fotek)
Myślę, że ten link lepiej to wyjaśni.
http://www.cjponyparts.com/exhaust-kit- ... 6/p/EXK4A/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie brzmi tak jakbym tego sobie życzył, a mianowicie chciałbym, żeby trochę głośniej bulgotał.
Macie propozycję co można by zrobić, żeby chodził głośniej?? Cz jedynie konwersja na podwójny wchodzi w gre?? Wolałbym zostać w oryginale.
- tomas
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 265
- Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
- Model: coupe i convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07
Re: wymiana wydechu na podwójny
Wytnij tłumik albo go rozetnij i wypruj z niego wszystko, ale wtedy naprawdę głośno chodzi ( na szczęście policja ci nie może zabrać dowodu rejestracyjnego bo zabytki nie mają przeglądu )
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: wymiana wydechu na podwójny
A ja głupi chciałem go po wiejsku gwoździem przebić;Ptomas pisze:Wytnij tłumik albo go rozetnij i wypruj z niego wszystko, ale wtedy naprawdę głośno chodzi ( na szczęście policja ci nie może zabrać dowodu rejestracyjnego bo zabytki nie mają przeglądu )
A może coś takiego:
http://www.cjponyparts.com/2-1-4-flowma ... p/EXMF641/" onclick="window.open(this.href);return false;
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: wymiana wydechu na podwójny
A może kolektor wydechowy wymień na rurowy też zmienić dźwięk
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: wymiana wydechu na podwójny
coś takiego np??
http://www.cjponyparts.com/pertronix-tr ... /p/EXHD10/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cjponyparts.com/pertronix-tr ... /p/EXHD10/" onclick="window.open(this.href);return false;
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 450
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Re: wymiana wydechu na podwójny
Ja miałem nastepującą konfigurację:
+ TriY Headers
+ FlowMaster 2 1/4" z tłumikami FlowMaster
+ GT Tips
Samochód nie brzmiał najgorzej, ale dźwiękowo odżywał dopiero powyżej 2500rpm (http://www.youtube.com/watch?v=nunR0zhO1dw, albo http://www.youtube.com/watch?v=jIg4bAzpPcY)
Teraz po remoncie usunąłem z układu tłumiki i dopiero teraz słychać, że to amerykański V8. Docelowo chcę przelot zastąpić jakimiś tłumikami Cherry Bombs, albo czymś podobnym, ale teraz jest fajnie. Nagram niedługo lepszy filmik to zobaczysz, tymczasem próbka tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=2YCXtCD_WOk.
+ TriY Headers
+ FlowMaster 2 1/4" z tłumikami FlowMaster
+ GT Tips
Samochód nie brzmiał najgorzej, ale dźwiękowo odżywał dopiero powyżej 2500rpm (http://www.youtube.com/watch?v=nunR0zhO1dw, albo http://www.youtube.com/watch?v=jIg4bAzpPcY)
Teraz po remoncie usunąłem z układu tłumiki i dopiero teraz słychać, że to amerykański V8. Docelowo chcę przelot zastąpić jakimiś tłumikami Cherry Bombs, albo czymś podobnym, ale teraz jest fajnie. Nagram niedługo lepszy filmik to zobaczysz, tymczasem próbka tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=2YCXtCD_WOk.
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: wymiana wydechu na podwójny
Hej Pluzz.
Czyli teraz w ogóle nie masz tłumików?? Bo muszę powiedzieć, że brzmi nieźle i to na małych obrotach!!
Ogólnie to radziłbyś zmienić wydech na podwójny??
Ja mam standardowy kolektor wydechowy. Myślałem nad kupnem jakiegoś tłumika do układów podwójnych( najwyżej wypuściłbym rurę na drugą stronę niż jest teraz, bo te podwójne tłumiki nie mają wlotu i wylotu z jednej strony), albo faktycznie rozpruć ten tłumik i wywalić z niego wszystkie flaki lub połączyć rurę bez niego??
p.s. Jak to jest z testowaniem automatów na hamowni. Bo twój stang wygląda i zbiera się szybciej niż te 134 hp co masz na filmiku.
pozdro
Czyli teraz w ogóle nie masz tłumików?? Bo muszę powiedzieć, że brzmi nieźle i to na małych obrotach!!
Ogólnie to radziłbyś zmienić wydech na podwójny??
Ja mam standardowy kolektor wydechowy. Myślałem nad kupnem jakiegoś tłumika do układów podwójnych( najwyżej wypuściłbym rurę na drugą stronę niż jest teraz, bo te podwójne tłumiki nie mają wlotu i wylotu z jednej strony), albo faktycznie rozpruć ten tłumik i wywalić z niego wszystkie flaki lub połączyć rurę bez niego??
p.s. Jak to jest z testowaniem automatów na hamowni. Bo twój stang wygląda i zbiera się szybciej niż te 134 hp co masz na filmiku.
pozdro
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: wymiana wydechu na podwójny
Ja kupilem 2szt. CherryBomb Glasspack. Maja bardzo fajne brzmienie. Mam takie w Buicku i dlatego zdecydowalem sie wlasnie do Mustanga tez na takie. Nawet przy standardowych kolektorach ładnie brzmią.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- tomas
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 265
- Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
- Model: coupe i convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07
Re: wymiana wydechu na podwójny
Podobne brzmienie jak cherrybomb glasspac mają MAGNAFLOW glasspac i można je kupić w Polsce za około 200 zł http://www.masterpart.pl/advanced_searc ... ies_id=153" onclick="window.open(this.href);return false; Ale na początek rozpruj tłumik i wywal flaki (przecież to nic nie kosztuje). Ja w swoim coupe mam pojedynczy wydech i brzmi wcale nie gorzej niż
podwójny w moim convertible
podwójny w moim convertible
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: wymiana wydechu na podwójny
Ok dzięki za radę;D Na początek spróbuję wywalić flaki ze starego tłumika i zobaczymy;D
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 450
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Re: wymiana wydechu na podwójny
Ten efekt na nagraniach wideo dają lampy LEDowe. Wkurzająca sprawa.simontlc pisze:pluzz dobrze widzialem czy lampy ci z tyłu mrugaja jak stroboskop ??
W tej chwili w miejsce tłumików wstawiłem po prostu kawałek rury 60mm.Piotrek86skc pisze:Hej Pluzz.
Czyli teraz w ogóle nie masz tłumików?? Bo muszę powiedzieć, że brzmi nieźle i to na małych obrotach!!
Ogólnie to radziłbyś zmienić wydech na podwójny??
Ja mam standardowy kolektor wydechowy. Myślałem nad kupnem jakiegoś tłumika do układów podwójnych( najwyżej wypuściłbym rurę na drugą stronę niż jest teraz, bo te podwójne tłumiki nie mają wlotu i wylotu z jednej strony), albo faktycznie rozpruć ten tłumik i wywalić z niego wszystkie flaki lub połączyć rurę bez niego??
p.s. Jak to jest z testowaniem automatów na hamowni. Bo twój stang wygląda i zbiera się szybciej niż te 134 hp co masz na filmiku.
pozdro
Nie mam doświadczenia z wydechami. Zawsze miałem podwójny i nie wiem jak brzmi pojedynczy.
Hamownia to trudny temat i ja się w tym nie rozeznaję. Auto zbiera się fajnie, ale wciąż jest na dotarciu więc nogi w podłodze jeszcze nie miałem
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: wymiana wydechu na podwójny
Posłuchajcie tych i zdecydować, które chcesz
http://www.youtube.com/results?search_q ... OxBW_blptw" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/results?search_q ... OxBW_blptw" onclick="window.open(this.href);return false;
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: wymiana wydechu na podwójny
podłącze się pod temat:
jakie kolektory wydechowe wybrać - tri-y czy long tube
jaką średnice 2" czy 2 1/4" czy moze wiekszą (silnik 289 z 4 gardzielowym edelbrockiem)
przy założeniu że decyduje się na H rure
Zależy mi na typowym dzwieku (bulgocie) v8 i przy okazji na zwiekszeniu mocy (w niskim zakresie obrotow)
jakie kolektory wydechowe wybrać - tri-y czy long tube
jaką średnice 2" czy 2 1/4" czy moze wiekszą (silnik 289 z 4 gardzielowym edelbrockiem)
przy założeniu że decyduje się na H rure
Zależy mi na typowym dzwieku (bulgocie) v8 i przy okazji na zwiekszeniu mocy (w niskim zakresie obrotow)