blokada prędkości do 130km/h
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: blokada prędkości do 130km/h
da sie ja pewnie zdjac z sct czy predatorem ale jak kolega wyzej napisal moze byc niebezpiecznie.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: blokada prędkości do 130km/h
bzdura,zarowno ja swoimi mustangami V6 2011 jezdzilem 240 i nic im nie bylo, Celibad tez sciagnal ogranicznik, Muarah i Yoda chyba tez,nic sie nei dzieje, a zeby l jakis tam przypadek to moze tylko swiadczyc o zlym uzytkowaniu,bo gdy sciagniemy blokade wgrywajac np program na 98okt a jezdzimy na tanszej 95 to pojawia sie spalanie stukowe i wiadomo ze silnik moze ucierpiec..XerofaN pisze:da sie ja pewnie zdjac z sct czy predatorem ale jak kolega wyzej napisal moze byc niebezpiecznie.
znam kilka przypadkow i nie pisze tu o mustangu gdzie po zmianie programu w znanej firmie tuningowej w PL silnik padl, i to nowy w aucie ktore na fabrycznym programie spokojnie pol miliona by zrobilo..
jak tylko bede juz mogl opisze ostatni taki przypadek, na razie nie chce pisac komu i gdzie i w jakim aucie ,bo jeszcze sa na etapie dogadywania sie po zniszczeniu silnika.. bynajmniej nie jest to mustang, ale auto nowe kupione z salonu w USA
takze zly program=zuzycie lub zniszczenie silnika, proste
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: blokada prędkości do 130km/h
czytaj uwaznie koral bo mowa byla glownie o wale a nie o silniku przy tych predkosciach. u ciebie nic sie nie stalo a np tu mysle ze tak:
" onclick="window.open(this.href);return false;
nie wiem czy tu bylo cos zle uzytkowane(chyba tylko pedal gazu
), a jednak.
takze imo lepiej podchodzic do tematu ostroznie a nie pisac odrazu ze bzdura bo tobie sie udalo pojechac 240.
" onclick="window.open(this.href);return false;
nie wiem czy tu bylo cos zle uzytkowane(chyba tylko pedal gazu

takze imo lepiej podchodzic do tematu ostroznie a nie pisac odrazu ze bzdura bo tobie sie udalo pojechac 240.
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: blokada prędkości do 130km/h
Oczwywiście zdejmowałem ogranicznik predkości i zdarzało mi się przekraczać 120mil/h ale nie robiłem tego nagminnie i zawsze na nawierzchni bardzo dobrej jakości.
Nie będę twierdził, że wał w Mustangu V6 2011 jest niezniszczalny, w USA było podobno kilka przypadków uszkodzenia wału przy dużych prędkościach ale nie słyszałem, żeby to był jakiś powszechny problem a trzeba pamiętać, że bardzo wielu użytkowników także w USA zdejmuje te ograniczniki, co więcej nierzadko nowe v6-tki są tuningowane na powyżej 400KM. Myślę, że było więcej przypadków pęknięcia opony przy takich dużych prędkościach i nie robiłbym z tego jakiegoś straszaka. Ale gdy się przekracza 200km/h zawsze się ryzykuje, szczególnie na nierównej nawierzchni. Jeśli ktoś chce tak szybko regularnie jezdzić i nie tylko na idealnie równej nawierzchni to dla świętego spokoju proponuję sprawdzić czy taki wał jest idealnie wyważony albo nawet kupić wzmocniony wał, są dostępne w USA.
Nie będę twierdził, że wał w Mustangu V6 2011 jest niezniszczalny, w USA było podobno kilka przypadków uszkodzenia wału przy dużych prędkościach ale nie słyszałem, żeby to był jakiś powszechny problem a trzeba pamiętać, że bardzo wielu użytkowników także w USA zdejmuje te ograniczniki, co więcej nierzadko nowe v6-tki są tuningowane na powyżej 400KM. Myślę, że było więcej przypadków pęknięcia opony przy takich dużych prędkościach i nie robiłbym z tego jakiegoś straszaka. Ale gdy się przekracza 200km/h zawsze się ryzykuje, szczególnie na nierównej nawierzchni. Jeśli ktoś chce tak szybko regularnie jezdzić i nie tylko na idealnie równej nawierzchni to dla świętego spokoju proponuję sprawdzić czy taki wał jest idealnie wyważony albo nawet kupić wzmocniony wał, są dostępne w USA.
muarah
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: blokada prędkości do 130km/h
no ja wlasnie czekam na aluminiowy wal
plynie i plynie ....
wie ktos ile wazy stockowy wal napedowy najlepiej do V6 ale do GT z ciekawosci tez mozecie podac.

wie ktos ile wazy stockowy wal napedowy najlepiej do V6 ale do GT z ciekawosci tez mozecie podac.
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: blokada prędkości do 130km/h
nie wiem ale redukcja masy w przypadku wału to żadna różnica, nosiłem i woziłem po całym mieście mój wał od klasyka i był on całkiem lekki, do tego jego średnica obrotu jest tak niewielka, że moment obrotowy prawie nie ma znaczenia. W dodatku wał jest akurat mniej więcej w środku ciężkości samochodu.
Reasumując: wymiana wału na aluminiowy dla redukcji masy mija się z celem ale może on być wytrzymalszy przy nieco mniejszej masie!
Co innego lekkie koło zamachowe, tutaj jest duży potencjał, co ciekawe samochód nie tylko lepiej przyspiesza ale nawet lepiej hamuje;)
Reasumując: wymiana wału na aluminiowy dla redukcji masy mija się z celem ale może on być wytrzymalszy przy nieco mniejszej masie!
Co innego lekkie koło zamachowe, tutaj jest duży potencjał, co ciekawe samochód nie tylko lepiej przyspiesza ale nawet lepiej hamuje;)
muarah
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: blokada prędkości do 130km/h
Zmiana ciężkiego wału na lżejszy coś tam pomaga, ale stalowe czasem wcale nie są ciężkie.
200 to max, powyżej to samobójstwo, również, w nowym, wał jest tak samo lipny jak w 2005 i żadne wyważenie mu nie pomoże, bo rozsuwa się ma środku, zawsze będzie robił się banan.
Ostatnio Adaslaw ściągnął blokadę i jak dochodził do 200, to dostawał wibracji.
Xerofan, zważ jak możesz oba jak Ci dojdzie.
200 to max, powyżej to samobójstwo, również, w nowym, wał jest tak samo lipny jak w 2005 i żadne wyważenie mu nie pomoże, bo rozsuwa się ma środku, zawsze będzie robił się banan.
Ostatnio Adaslaw ściągnął blokadę i jak dochodził do 200, to dostawał wibracji.
Xerofan, zważ jak możesz oba jak Ci dojdzie.
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: blokada prędkości do 130km/h
no chcialem wiedziec wczcesniej. szukalem po necie ale dosc malo jeszcze i nie znalazlem ile stokc wazy.
nowy wazy 22lbs jak pamietam czyli 10kg a nawet moze ciut mniej bo taka waga paczki.
nowy wazy 22lbs jak pamietam czyli 10kg a nawet moze ciut mniej bo taka waga paczki.
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: blokada prędkości do 130km/h
jeszcze nie zwazylem stockowego walu ale znalazlem ze wazy chyba 39lbs czyli jakies 18kg czyli nowy aluminiowy bedzie prawe 2 razy lzejszy.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2013-02-23, 15:22
Re: blokada prędkości do 130km/h
Witam wszystkich zajmuje się profesjonalnie elektronika samochodową usuwam blokady MYKEY oraz dorabiam klucze do wszystkich samochodów i motocykli
zainteresowanych proszę o kontakt pod 502 035 313 Tomasz
http://www.moto-tronik.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
siedziba firmy ILKOWICE KOŁO TARNOWA (małopolska)
piszę tego posta ponieważ jak widzę bardzo dużo ludzi ma problem z tą blokada a fachowców brak
pozdrawiam wszystkich orzeszkowy
zainteresowanych proszę o kontakt pod 502 035 313 Tomasz
http://www.moto-tronik.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
siedziba firmy ILKOWICE KOŁO TARNOWA (małopolska)
piszę tego posta ponieważ jak widzę bardzo dużo ludzi ma problem z tą blokada a fachowców brak

pozdrawiam wszystkich orzeszkowy
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: blokada prędkości do 130km/h
Btw, nie da się wyłączyć blokady skopiowanym kluczem, musi być nowy zaprogramowany, 2 tygodnie temu to przerabiałem.
Zaprogramowanie nowego kluczyka można zrobić również np u mnie, ale także w każdym serwisie forda, w szczególności jeżeli chodzi o modele 2013, bo one mają inną procedurę kodowania.
Odnośnie wałów i vmax zrobiłem osobny temat:
forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?f=65&t=7072
Zaprogramowanie nowego kluczyka można zrobić również np u mnie, ale także w każdym serwisie forda, w szczególności jeżeli chodzi o modele 2013, bo one mają inną procedurę kodowania.
Odnośnie wałów i vmax zrobiłem osobny temat:
forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?f=65&t=7072
-
- Forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2016-07-26, 09:08
- Model: 4,6 GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Mińsk Mazowiecki
Re: blokada prędkości do 130km/h
Czy wystarczy z nowym kluczykiem jedynie ze "skopiowanym" wzorem wycięcia grotu pojechać do dowolnego aso i oni zakodują?
A posłuchajcie, przez my key mam blokadę 130kmh, konieczność pasów ale także "radio mute". Nie wiem co to oznacza w praktyce ale radia włączyć nie mogę. Cały panel nawiewu działa, a radio nie reaguje. Nie wiem czy to ma związek z blokadą my key...
A posłuchajcie, przez my key mam blokadę 130kmh, konieczność pasów ale także "radio mute". Nie wiem co to oznacza w praktyce ale radia włączyć nie mogę. Cały panel nawiewu działa, a radio nie reaguje. Nie wiem czy to ma związek z blokadą my key...

Ex Clk430 V8 USA Amg pack
Ex Clk500 V8 USA Amg pack
Ex E500 V8 E63 pack
Ex 2012 Mustang 3,7 Premium Pony
Ex 2013 Mustang GT
Ex 2014 Mustang V6
2010 Camaro SS 6,2 Sinister Aero MBRP Performance
2015 Dodge Challenger SXT Plus
Ex Clk500 V8 USA Amg pack
Ex E500 V8 E63 pack
Ex 2012 Mustang 3,7 Premium Pony
Ex 2013 Mustang GT
Ex 2014 Mustang V6
2010 Camaro SS 6,2 Sinister Aero MBRP Performance
2015 Dodge Challenger SXT Plus