Gdy kota nie ma, myszy harcują czyli u Spontana bez Spontana

Dział poświęcony projektowi Mustang Race Car

Moderator: muarah

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Gdy kota nie ma, myszy harcują czyli u Spontana bez Spon

Post autor: Piotrek86skc » 2014-02-08, 16:41

Muszę powiedzieć że Pan z Novola jest mistrzem. Teraz już wiem dokładnie skąd taki przedział cenowy jeśli chodzi o lakierowanie naszych aut. Wszystko ma wpływ na końcowy efekt. Rodzaj rozpuszczalnika, grubość podkładu, wilgotność i temperatura powietrza. Myślę, że warto by było zaprosić go raz jeszcze i zrobić szkolenie płatne za symboliczną cegiełkę na odbudowę mustanga. Myślę, że każdemu się przyda i oszczędzi w przyszłości kupę szmalu. A kilka rzeczy na które zwrócił uwagę mogą pomóc szybko zweryfikować czy człowiek któremu oddajemy samochód jest fachowcem. Na przykład nikt z kursantów nie wiedział dlaczego stosuję się szpachlowkę z pyłem aluminiowym:D Ja chciałbym jeszcze raz tego posłuchać;D



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Gdy kota nie ma, myszy harcują czyli u Spontana bez Spon

Post autor: yoozeq » 2014-02-08, 18:18

Piotr to podzielcie się tą wiedzą i zakładajcie wątek;) btw to czemu szpachla z alu... znosi lepiej temp?


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Gdy kota nie ma, myszy harcują czyli u Spontana bez Spon

Post autor: Piotrek86skc » 2014-02-08, 20:47

Akurat wiedziałeś albo przeczytałeś a u nas była cisza, a pan Novola powiedział, że większość myśli, że służy do kładzenia na aluminium;D



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Gdy kota nie ma, myszy harcują czyli u Spontana bez Spon

Post autor: muarah » 2014-02-08, 21:05

Hej, rozmawiałem z gośćmi z Novola o tym, zeby zrobili dla MKP specjalne szkolenie nt tego jak prawidlowo podejsc do odbudowy klasyka. Oni na to jak na lato wiec najlepiej jesli od razu zaloze watek w dzialle garaz i mozna bedzie sie wpisywac na liste. Licze na duza frekwencje wiec zagladajcie do dzialu Garaz.


muarah

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Gdy kota nie ma, myszy harcują czyli u Spontana bez Spon

Post autor: muarah » 2014-02-08, 21:22

Zapraszam:
viewtopic.php?f=27&t=7816" onclick="window.open(this.href);return false;


muarah

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Gdy kota nie ma, myszy harcują czyli u Spontana bez Spon

Post autor: yoozeq » 2014-02-08, 23:45

Piotrek86skc pisze:Akurat wiedziałeś albo przeczytałeś a u nas była cisza, a pan Novola powiedział, że większość myśli, że służy do kładzenia na aluminium;D
Czytałem że stosuje się ją na dach i machę.... więc trochę strzeliłem a trochę nie :D


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Gdy kota nie ma, myszy harcują czyli u Spontana bez Spon

Post autor: Piotrek86skc » 2014-02-09, 13:45

Generalnie to był prosty przykład który zapamiętałem, ale wymienił dużo rzeczy pozornie prostych, ale zaniedbywanych przez lakierników. Dużo wiedzy w pigułce.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mustang Race Car”