Zmiana wydechu w Mustangu GT

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lukas220
Forumowicz
Posty: 143
Rejestracja: 2014-12-07, 22:20
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: magnetic gray

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: lukas220 » 2016-06-11, 18:35

właśnie wróciłem z I Spotu Śląskiego w Rybniku. Ponad 40 załóg i tłumy zwiedzających, ale do rzeczy.... ;) Miałem okazję poznać kolegę Volvera i jego czerwonego GT z MF Axleback w wersji street. Wydech gra pięknie-przyjemnie dla ucha i nisko :super: . Zdecydowanie lepiej niż seria. Wygląd extra :ok: Słuchałem tylko z zewnątrz, w gęstej zabudowie Rybnickiego starego miasta, która dodatkowo potęgowała niskie tony :ok: . Ostatecznie zostanę jednak przy zainstalowaniu wcześniej kupionej wersji Competition Axleback, dla mnie mogłoby być jednak głośniej. Zdaje sobie sprawę, że może na tym ucierpieć poziom niskich tonów w kabinie, ale zaryzykuję. Oczywiście mówię o odczuciu z zewnątrz samochodu. Może ktoś ma już u siebie taką konfigurację Competition Axleback?


GT magnetic -> odebrany 23.08 Ford Store Opole

Awatar użytkownika
siara
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1265
Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: siara » 2016-06-11, 21:22

Kilka fot :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: Volver » 2016-06-11, 21:59

Spot był rewelacyjny, frekwencja kapitalna, a nade wszystko towarzystwo, bomba! Miło było doświadczyć ogromnego i nad wyraz życzliwego zainteresowania mieszkańców. Co do wydechu, to na A4 czuć go w aucie przy przyspieszeniu, oj, czołg Leopard 2 A7... przy stałych 160 kmh głośniej od serii, ale ok, biorąc pod uwagę charakter auta, da się normalnie rozmawiać i słuchać muzyki. Fajne jest to, że przy manualnej skrzyni samemu reguluje się brzmienie wydechu obrotami :rotfl:



kkk
Forumowicz
Posty: 290
Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
Model: 2015 Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: kkk » 2016-06-13, 17:12

kkk pisze:Jutro montuje MF competition od zalasza :)
Zamontowałem.
Powiem tak, do 1500 obrotów jest okey, ale później to jest trzęsienie ziemi.



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: Volver » 2016-06-13, 17:24

Przekracza granicę komfortu? Bo z pewnością oczekiwania czy wyobrażenia... Pod tym względem MF Street jest optymalne IMO.



kkk
Forumowicz
Posty: 290
Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
Model: 2015 Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: kkk » 2016-06-13, 17:25

Przekracza :)



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: deeboy » 2016-06-13, 18:38

kkk pisze:Przekracza :)
Masz catback czy axleback? :hyhy:



kkk
Forumowicz
Posty: 290
Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
Model: 2015 Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: kkk » 2016-06-13, 18:46

Catback
http://www.cjponyparts.com/magnaflow-ca ... 6/p/CBG83/" onclick="window.open(this.href);return false;

W sumie nie jest źle, pierwsze 15 minut się przeraziłem, teraz już trochę przygłuchłem więc jest spoko :D



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: Volver » 2016-06-13, 20:22

No to koniecznie musimy porównać przy okazji. Moja wersja jest min./ max. Czyli minimalna ingerencja, bo axleback i maximum tego, co znoszę. Myślę, że problem leży także w tym, że Amerykańce kończą odsłuch przy 110 kmh, a my jeździmy, no...ciut szybciej i może na wyższych obrotach. Jak dziś wracaĺem obwodnicą Krakowa, to przy 120 kmh było milutko i cichutko...Wydech grzmi przy WOT, przy stabilnej prędkości, nawet wysokiej jest fajowo. :super:



kkk
Forumowicz
Posty: 290
Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
Model: 2015 Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: kkk » 2016-06-13, 22:26

Wiesz co, dzisiaj po dłuższej jeździe stwierdzam że sąsiedzi znienawidzą mnie nie tylko wizualnie ale też akustycznie.
Jak do tej pory ludzie się obracali do 50m, to teraz w zasięgu 400m bo myślą że jedzie jakiś czołg.
Autentycznie jest to huk i bulgot.
Na wolnych obrotach pięknie brzmi, Największa masakra jest przy 1500 - 2500, jest to uciążliwe. Wszystko co powyżej 2500 rpm jest piękne i rasowe.
Najchętniej zminimalizowałbym to co jest 1500-2500 a zostawił to co wyżej. Jazda w trybie sport to bolące uszy, a wcześniej jeździłem wyłącznie na sporcie :)
Teraz staram się mieć mniej niż 1500 rpm :D

Z ciekawszych efektów, stojąc za autem i dodając gazu z odległości 5-6 metrów czuć mocny podmuch gorącego powietrza :D
Zastanawiam się czy zostawić, czy kombinować z bardziej cichym wydechem.

Odnośnie autostrady do jest luz. Nie jest głośno powyżej 130. Za to jest głośno poniżej 30 :D

Nie ma takiego nagrania dźwiękowego które odda to co auto oddaje z tyłu :D



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: Volver » 2016-06-13, 23:30

Kolega 3lite ma catback z H pipe firmy nie pamiętam, a słyszałem go u siebie na parkingu...miazga dla moich uszu. Zastanów się dobrze, czy zakres obrotów od 1500 do 2500 nie jest jednak użyteczny w praktyce i czy dasz radę wytrzymać?



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: Volver » 2016-06-13, 23:38

kkk pisze:Nie ma takiego nagrania dźwiękowego które odda to co auto oddaje z tyłu :D
No to powtarzam do znudzenia. Nie ma sensu bazować na filmach z YT itp. Trzeba trochę szczęścia żeby trafić. Ja i Kol. Jager mieliśmy je, choć zmiana ze stocku na MF jest lekko przerażająca na początku :przestraszony: teraz to nie widzę innego...panie :cwaniak:



kkk
Forumowicz
Posty: 290
Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
Model: 2015 Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: kkk » 2016-06-13, 23:55

Pojeżdżę kilka dni i ocenię finalnie.
Póki co po odpaleniu ciesze się tak samo jak po odpaleniu mustanga za pierwszym razem :D
Volver pisze:
kkk pisze:Nie ma takiego nagrania dźwiękowego które odda to co auto oddaje z tyłu :D
No to powtarzam do znudzenia. Nie ma sensu bazować na filmach z YT itp.
Do tej pory nie wierzyłem :)



Awatar użytkownika
lukas220
Forumowicz
Posty: 143
Rejestracja: 2014-12-07, 22:20
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: magnetic gray

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: lukas220 » 2016-06-14, 14:44

Volver, nie porównujcie wersji Street Axleback z Competition Catback. Po wywaleniu rezonatora nawet seryjne wydechy brzmią mocniej. Czekamy na montaż wersji Competition Axleback. Inna sprawna, że w automacie, a taką wersję ma chyba kolega kkk, możesz mniej dyrygować orkiestrą :hyhy:

Po wywaleniu rezonatora i wstawieniu X-pipe nawet seryjny wydech grzmi :zdziwko:
" onclick="window.open(this.href);return false;


GT magnetic -> odebrany 23.08 Ford Store Opole

Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: Volver » 2016-06-14, 21:35

Nie porównuję, wiem wszystko... ciekawi mnie stosunek modyfikacji do zadowolenia.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”