Ja jestem zwolennikiem dużego HS, takiego jak mójkaszub pisze:wiem, że kawałek plastyku, ale chodzi mi o wymiar, firmę, mocowanie, nie wiem czy przy białych pasach na niebieskim lakierze się to uda dobrze wpasowaći nie będzie efektu tzw. wioski
Push Button Start Engine
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Tom.Tom
 - Forumowicz
 - Posty: 1309
 - Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
 - Model: X-CHARGED
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: bordo + czarny mat
 - Lokalizacja:: Trójmiasto
 - Stajnia: Stajnia Pomorze
 
Re: Push Button Start Engine

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Tom.Tom
 - Forumowicz
 - Posty: 1309
 - Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
 - Model: X-CHARGED
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: bordo + czarny mat
 - Lokalizacja:: Trójmiasto
 - Stajnia: Stajnia Pomorze
 
Re: Push Button Start Engine
Ja już nam ;-)
			
									
									
:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Tom.Tom
 - Forumowicz
 - Posty: 1309
 - Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
 - Model: X-CHARGED
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: bordo + czarny mat
 - Lokalizacja:: Trójmiasto
 - Stajnia: Stajnia Pomorze
 
Re: Push Button Start Engine
Rozważam taka opcję ale w takim razie potrzebuję gdzieś jeszcze jeden przycisk do zapłonu i nie wiem jaki zasięg ma immobilizer - czy zadziała z kieszeni...? Immobilizera oczywiście nie chcę likwidować. 
Myślę że w pierwszym etapie zrobię przycisk równolegle z kluczykiem tak że będzie działało jedno i drugie a potem się zobaczy...
			
									
									Myślę że w pierwszym etapie zrobię przycisk równolegle z kluczykiem tak że będzie działało jedno i drugie a potem się zobaczy...

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- celibad
 - Członek Honorowy MKP
 - Posty: 1232
 - Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
 - Model: GT 2015
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: yellow triple
 - Kontakt:
 
Re: Push Button Start Engine
Immobilizer nie ma wogóle zasięgu 
 musi się znależć w srodku pętli tj obwódki wokół stacyjki
			
									
									- RAFAŁ (GROSZEK)
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 2453
 - Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
 - Model: był SN95 jest GT2011
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: SREBRNY
 
Re: Push Button Start Engine
i jeszcze dochodzi blokada kierownicy , przekręcenie kluczyka ją cofa , a wyciągnięcie blokuje 
w samochodach z przyciskiem start stop jest blokada elektryczna
			
									
									w samochodach z przyciskiem start stop jest blokada elektryczna
- MAX
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 2810
 - Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
 - Model: Fastback GT V8 68
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Blue & Black
 - Lokalizacja:: Wieliczka
 - Stajnia: Stajnia Małopolska
 - Kontakt:
 
Re: Push Button Start Engine
W mojej V 6 mam taki założony równolegle ze stacyjką .
Odpalam z kluczyka lub po włączeniu zapłonu kluczykiem a kolejno START ENGINE
			
									
									Odpalam z kluczyka lub po włączeniu zapłonu kluczykiem a kolejno START ENGINE
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
						As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- Tom.Tom
 - Forumowicz
 - Posty: 1309
 - Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
 - Model: X-CHARGED
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: bordo + czarny mat
 - Lokalizacja:: Trójmiasto
 - Stajnia: Stajnia Pomorze
 
Re: Push Button Start Engine

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Tom.Tom
 - Forumowicz
 - Posty: 1309
 - Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
 - Model: X-CHARGED
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: bordo + czarny mat
 - Lokalizacja:: Trójmiasto
 - Stajnia: Stajnia Pomorze
 
Re: Push Button Start Engine
Mam już komplet do montażu:
1: wtyczka do buttona
2: przewody strony niskoprądowej
3: gniazdko przekaźnika z przewodami strony wysokoprądowej
4: przekaźnik
Teraz pierwszy etap to przygotować przewody a drugi to instalacja w koniku.
			
									
									1: wtyczka do buttona
2: przewody strony niskoprądowej
3: gniazdko przekaźnika z przewodami strony wysokoprądowej
4: przekaźnik
Teraz pierwszy etap to przygotować przewody a drugi to instalacja w koniku.

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
			


