Ja jestem zwolennikiem dużego HS, takiego jak mójkaszub pisze:wiem, że kawałek plastyku, ale chodzi mi o wymiar, firmę, mocowanie, nie wiem czy przy białych pasach na niebieskim lakierze się to uda dobrze wpasowaći nie będzie efektu tzw. wioski
Push Button Start Engine
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Push Button Start Engine

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Push Button Start Engine
Ja już nam ;-)

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Push Button Start Engine
Rozważam taka opcję ale w takim razie potrzebuję gdzieś jeszcze jeden przycisk do zapłonu i nie wiem jaki zasięg ma immobilizer - czy zadziała z kieszeni...? Immobilizera oczywiście nie chcę likwidować.
Myślę że w pierwszym etapie zrobię przycisk równolegle z kluczykiem tak że będzie działało jedno i drugie a potem się zobaczy...
Myślę że w pierwszym etapie zrobię przycisk równolegle z kluczykiem tak że będzie działało jedno i drugie a potem się zobaczy...

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- celibad
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
Re: Push Button Start Engine
Immobilizer nie ma wogóle zasięgu
musi się znależć w srodku pętli tj obwódki wokół stacyjki
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2453
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Push Button Start Engine
i jeszcze dochodzi blokada kierownicy , przekręcenie kluczyka ją cofa , a wyciągnięcie blokuje
w samochodach z przyciskiem start stop jest blokada elektryczna
w samochodach z przyciskiem start stop jest blokada elektryczna
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: Push Button Start Engine
W mojej V 6 mam taki założony równolegle ze stacyjką .
Odpalam z kluczyka lub po włączeniu zapłonu kluczykiem a kolejno START ENGINE
Odpalam z kluczyka lub po włączeniu zapłonu kluczykiem a kolejno START ENGINE
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Push Button Start Engine

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Push Button Start Engine
Mam już komplet do montażu:
1: wtyczka do buttona
2: przewody strony niskoprądowej
3: gniazdko przekaźnika z przewodami strony wysokoprądowej
4: przekaźnik
Teraz pierwszy etap to przygotować przewody a drugi to instalacja w koniku.
1: wtyczka do buttona
2: przewody strony niskoprądowej
3: gniazdko przekaźnika z przewodami strony wysokoprądowej
4: przekaźnik
Teraz pierwszy etap to przygotować przewody a drugi to instalacja w koniku.

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691



