Niestety V6smerf pisze:no dobrze ale to jest V6 czy V8??
3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2015-06-30, 11:17
- Model: 2004 mustang 40th an
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Czerwony
Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?
Trzeba by poszukać schematów elekt.r w necie do tego rocznika ,,a jesteś pewien ze cewka zapłonowa i pompa paliwa dostają napięcie w momencie jak nie chce odpalić --słyszysz tę pompę w baku jak przekręcisz kluczyk >?
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2015-06-30, 11:17
- Model: 2004 mustang 40th an
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Czerwony
Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?
Tak, pompę paliwa słychać w baku, dodatkowo zdjąłem przewód z listwy wtryskowej, paliwo leciało i w dodatku ma dosyć spore ciśnienie, a co do iskry to zdjąłem jeden przewód wysokiego napięcia, włożyłem świece, przyłożyłem do masy, jedna osoba kręciła rozrusznikiem i w tym oto momencie pojawiła się iskra .
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?
Nawet jak 4.0 to będzie V6. Otwórz maskę i policz świece
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2015-06-30, 11:17
- Model: 2004 mustang 40th an
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Czerwony
Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?
Kolego napewno V6 liczyłem już niejednokrotnie z nadzieją że dwa kolejne cylindry się wykluły.Rezor pisze:Nawet jak 4.0 to będzie V6. Otwórz maskę i policz świece
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?
skoro tak jest to raczej imobilajzer nie jest temu winny--zagrycha jak holeralukaszfa pisze:Tak, pompę paliwa słychać w baku, dodatkowo zdjąłem przewód z listwy wtryskowej, paliwo leciało i w dodatku ma dosyć spore ciśnienie, a co do iskry to zdjąłem jeden przewód wysokiego napięcia, włożyłem świece, przyłożyłem do masy, jedna osoba kręciła rozrusznikiem i w tym oto momencie pojawiła się iskra .
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2015-06-30, 11:17
- Model: 2004 mustang 40th an
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Czerwony
Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?
Nawet profilaktycznie przyłożyłem kabel z akumulatora " - " do karoserii samochodu a + poszedłem za przewodem jedna jego cześć prowadzi do rozrusznika natomiast druga do małej czarnej skrzynki z bezpiecznikami koło akumulatora i podpiąłem się pod + i też lipa ...
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?
Dopiero teraz obejrzałem filmiki. Wygląda jakby komputer głupiał albo któraś wiązka. Może sterowanie wtryskami albo coś wcześniej? Rozumiem, że świece strzelają, a auto nie odpala? Skoro tak to nie ma paliwa więc szukałbym problemu przy jego podawaniu.
Ja miałem podobnie ale jak zapomniałem założyć wiązki do sterownika przy zbiorniku chłodnicy (nie pamiętam od czego to było). Różnica była taka, że jak przestałem kręcić to samochód piszczał i wywalało mrygające "check engine".
Ja miałem podobnie ale jak zapomniałem założyć wiązki do sterownika przy zbiorniku chłodnicy (nie pamiętam od czego to było). Różnica była taka, że jak przestałem kręcić to samochód piszczał i wywalało mrygające "check engine".
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2015-06-30, 11:17
- Model: 2004 mustang 40th an
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Czerwony
Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?
Coś w tym może być ponieważ gdy zgaszę auto i ponownie próbuję odpalić (mimo dwukrotnego przekręcania kluczykami) to autko odpala na sekundę i od razu gaśnie tak jak by wypalił resztkę paliwa którą podały wtryskiwacze po ostatnim odpaleniu.Rezor pisze:Dopiero teraz obejrzałem filmiki. Wygląda jakby komputer głupiał albo któraś wiązka. Może sterowanie wtryskami albo coś wcześniej? Rozumiem, że świece strzelają, a auto nie odpala? Skoro tak to nie ma paliwa więc szukałbym problemu przy jego podawaniu.
Ja miałem podobnie ale jak zapomniałem założyć wiązki do sterownika przy zbiorniku chłodnicy (nie pamiętam od czego to było). Różnica była taka, że jak przestałem kręcić to samochód piszczał i wywalało mrygające "check engine".
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2015-06-30, 11:17
- Model: 2004 mustang 40th an
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Czerwony
Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?
Dziś dobrałem się do sterownika silnika, który jest pod schowkiem. Poruszałem kością i auto odpaliło, na 10 prób za każdym razem odpalał. Jutro rozbebeszę tą kość i zobaczę co się tam kryje. Mam nadzieję, że już jesteśmy blisko rozwiązania mojej łamigłówki.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2015-06-30, 11:17
- Model: 2004 mustang 40th an
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Czerwony
Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?
Problem rozwiązany, przyczyną była kostka która jest przy sterowniku silnika- pierwsza od lewej, jeden kabel w środku był zaśniedziały. Teraz autko odpala bez najmniejszego problemu. Dzięki wielkie za pomoc wszystkim, którzy zainteresowali się moim postem. Na pewno jeszcze nie raz będę jej potrzebował, bo jak na razie to same nieszczęścia mnie spotykają z tym przepięknym modelem
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: 3,8 V6 Nie odpala immobilizer? Czujnik wału ?
Takie nieszczęścia to samo szczęście. Miałeś problem i rozwiązałeś go Znacie się z konikiem jeszcze lepiej niż w dniu zakupu. Potraktuj mustanga jak kobietę, którą każdego dnia odkrywasz na nowo
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać