Niestety V6smerf pisze:no dobrze ale to jest V6 czy V8??

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
Niestety V6smerf pisze:no dobrze ale to jest V6 czy V8??
Kolego napewno V6 liczyłem już niejednokrotnie z nadzieją że dwa kolejne cylindry się wykluły.Rezor pisze:Nawet jak 4.0 to będzie V6. Otwórz maskę i policz świece
skoro tak jest to raczej imobilajzer nie jest temu winny--zagrycha jak holeralukaszfa pisze:Tak, pompę paliwa słychać w baku, dodatkowo zdjąłem przewód z listwy wtryskowej, paliwo leciało i w dodatku ma dosyć spore ciśnienie, a co do iskry to zdjąłem jeden przewód wysokiego napięcia, włożyłem świece, przyłożyłem do masy, jedna osoba kręciła rozrusznikiem i w tym oto momencie pojawiła się iskra .
Coś w tym może być ponieważ gdy zgaszę auto i ponownie próbuję odpalić (mimo dwukrotnego przekręcania kluczykami) to autko odpala na sekundę i od razu gaśnie tak jak by wypalił resztkę paliwa którą podały wtryskiwacze po ostatnim odpaleniu.Rezor pisze:Dopiero teraz obejrzałem filmiki. Wygląda jakby komputer głupiał albo któraś wiązka. Może sterowanie wtryskami albo coś wcześniej? Rozumiem, że świece strzelają, a auto nie odpala? Skoro tak to nie ma paliwa więc szukałbym problemu przy jego podawaniu.
Ja miałem podobnie ale jak zapomniałem założyć wiązki do sterownika przy zbiorniku chłodnicy (nie pamiętam od czego to było). Różnica była taka, że jak przestałem kręcić to samochód piszczał i wywalało mrygające "check engine".