zdejmowanie odklejanie demontaż emblematu z błotnika
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
zdejmowanie odklejanie demontaż emblematu z błotnika
Potrzebne przyrządy:
1) rozpuszczalnik nitro
2) żyłka wędkarska 0.25 mm lub podobna
3) czysta szmatka
Niewielką ilością rozpuszczalnika wlewamy między emblemat a błotnik aby rozpuścic klej.
Wsuwamy żyłkę między emblemat a błotnik i przecinamy żyłką taśmę dwustronnie klejącą.
Żyłką należy "piłować" taśmę, po przecięciu taśmy emblemez zdejmujemy, czyścimy pozostałości kleju, rozpuszcalnikiem i szmatką, a następnie naklejamy nowy emblemat.
1) rozpuszczalnik nitro
2) żyłka wędkarska 0.25 mm lub podobna
3) czysta szmatka
Niewielką ilością rozpuszczalnika wlewamy między emblemat a błotnik aby rozpuścic klej.
Wsuwamy żyłkę między emblemat a błotnik i przecinamy żyłką taśmę dwustronnie klejącą.
Żyłką należy "piłować" taśmę, po przecięciu taśmy emblemez zdejmujemy, czyścimy pozostałości kleju, rozpuszcalnikiem i szmatką, a następnie naklejamy nowy emblemat.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
u mnie śladu nie widać i nitro nie rozpuszcza lakieru, nie polerowałem, jak umyję auto przetrę woskiem lekko ściernym.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
pudel pisze:rozpuszczalnik jest dobry dla lakieru??
jak Ci szkoda rozpuszczalnika możesz spróbować spirytusem 95%

1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
-
- Forumowicz
- Posty: 648
- Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
- Model: GT500 & FAST'67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
[yt][/yt]
[yt][/yt]
Emblematy są przyklejone na taśmę dwustronną 3M
Metoda odklejania zawsze taka sama.
Dobrze jest pogrzać suszarką emblematy, potem przystąpić do działania z żyłką...
Dobrze doczyszcza preparat do usuwania zabrudzeń ze smoły lakieru - dostępny w marketach, etc.Używałem DECABIT - polecam!
Taka samo postępujesz usuwając stare naklejki, Le Mans racing stripes, etc. (oczywiście już bez żyłki
)
[yt][/yt]
Emblematy są przyklejone na taśmę dwustronną 3M
Metoda odklejania zawsze taka sama.
Dobrze jest pogrzać suszarką emblematy, potem przystąpić do działania z żyłką...
Dobrze doczyszcza preparat do usuwania zabrudzeń ze smoły lakieru - dostępny w marketach, etc.Używałem DECABIT - polecam!
Taka samo postępujesz usuwając stare naklejki, Le Mans racing stripes, etc. (oczywiście już bez żyłki

- Załączniki
-
[Rozszerzenie gif zostało wyłączone i nie będzie dłużej wyświetlane.]
-
[Rozszerzenie gif zostało wyłączone i nie będzie dłużej wyświetlane.]
Ostatnio zmieniony 2011-02-04, 22:17 przez alski, łącznie zmieniany 1 raz.
alski
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Pierwszy emblamat zdemontowałem przu użyciu żyłki jak na filmie, zajęło mi to sporo czasu, żyłka pękała, drugi emblemad przy użyciu rozpuszczalnika i żyłki zdemontowałem błyskawicznie. Można spróbować innych środków do zdejmowania naklajek, nie nagrzewałem opalarką bo nie mam.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- AdamSz
- Forumowicz
- Posty: 296
- Rejestracja: 2012-05-22, 08:06
- Model: 2006 Deluxe Copue
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Black
Re: zdejmowanie odklejanie demontaż emblematu z błotnika
mam pytanie co do tematu czy emblemat boczny na botnik typu: http://img12.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3155684995" onclick="window.open(this.href);return false; jak jest on mocowany?
tzn. czy tylko na taśme czy jest również przykręcany?
tzn. czy tylko na taśme czy jest również przykręcany?
Dreams Come True ![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Pozdrawiam,
Adam
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Pozdrawiam,
Adam
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: zdejmowanie odklejanie demontaż emblematu z błotnika
ma jeszcze 2 kolki ustalajace ale nie trzymajace, i w blotniku sa 2 otwory na nie.
- Kazik
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 2011-07-06, 00:27
- Model: 2000 V6
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Silver Metallic
Re: zdejmowanie odklejanie demontaż emblematu z błotnika
Nie wiem jak te z Allegro, ale u mnie mocowanie wygląda tak:AdamSz pisze:mam pytanie co do tematu czy emblemat boczny na botnik typu: http://img12.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3155684995" onclick="window.open(this.href);return false; jak jest on mocowany?
tzn. czy tylko na taśme czy jest również przykręcany?

