zdejmowanie odklejanie demontaż emblematu z błotnika

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

zdejmowanie odklejanie demontaż emblematu z błotnika

Post autor: Dark Red » 2011-02-04, 18:13

Potrzebne przyrządy:

1) rozpuszczalnik nitro
2) żyłka wędkarska 0.25 mm lub podobna
3) czysta szmatka

Niewielką ilością rozpuszczalnika wlewamy między emblemat a błotnik aby rozpuścic klej.
Wsuwamy żyłkę między emblemat a błotnik i przecinamy żyłką taśmę dwustronnie klejącą.
Żyłką należy "piłować" taśmę, po przecięciu taśmy emblemez zdejmujemy, czyścimy pozostałości kleju, rozpuszcalnikiem i szmatką, a następnie naklejamy nowy emblemat.
Załączniki
GT.JPG
zdemontowany emblemat
V8.jpg
emblemat V8


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2011-02-04, 18:16

rozpuszczalnik jest dobry dla lakieru??


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2011-02-04, 18:19

udalo sie zdjac i zalozyc nowe emblematy bez sladu po poprzednich?..bo ja tez sie przymierzam do nowych emblematow...
pewnie nie mala polerka potrzebna byla??



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2011-02-04, 18:22

u mnie śladu nie widać i nitro nie rozpuszcza lakieru, nie polerowałem, jak umyję auto przetrę woskiem lekko ściernym.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2011-02-04, 18:26

pudel pisze:rozpuszczalnik jest dobry dla lakieru??

jak Ci szkoda rozpuszczalnika możesz spróbować spirytusem 95% ;)


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2011-02-04, 19:00

A jak jest mocowany emblemat na tylniej klapie ?? bo z mojego farba czarna sie łuszczy i bede musiał wymienić



Piotrek
Forumowicz
Posty: 188
Rejestracja: 2010-10-17, 22:25
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: wiśniowy

Post autor: Piotrek » 2011-02-04, 20:15

a nie lepiej takim sprayem do odklejania etykietek to potraktować ?
zamiast rozpusczalnikiem


Piotrek

alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: alski » 2011-02-04, 21:35

[yt][/yt]

[yt][/yt]

Emblematy są przyklejone na taśmę dwustronną 3M
Metoda odklejania zawsze taka sama.
Dobrze jest pogrzać suszarką emblematy, potem przystąpić do działania z żyłką...
Dobrze doczyszcza preparat do usuwania zabrudzeń ze smoły lakieru - dostępny w marketach, etc.Używałem DECABIT - polecam!
Taka samo postępujesz usuwając stare naklejki, Le Mans racing stripes, etc. (oczywiście już bez żyłki :rotfl: )
Załączniki

[Rozszerzenie gif zostało wyłączone i nie będzie dłużej wyświetlane.]

[Rozszerzenie gif zostało wyłączone i nie będzie dłużej wyświetlane.]

emblem.jpg
emblem2.jpg
emblem3.jpg
Ostatnio zmieniony 2011-02-04, 22:17 przez alski, łącznie zmieniany 1 raz.


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2011-02-04, 22:08

Pierwszy emblamat zdemontowałem przu użyciu żyłki jak na filmie, zajęło mi to sporo czasu, żyłka pękała, drugi emblemad przy użyciu rozpuszczalnika i żyłki zdemontowałem błyskawicznie. Można spróbować innych środków do zdejmowania naklajek, nie nagrzewałem opalarką bo nie mam.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: alski » 2011-02-04, 22:13

Opalarką trzeba umieć operować-bezpieczniejsza jest zwykła suszarka do włosów :)


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
AdamSz
Forumowicz
Posty: 296
Rejestracja: 2012-05-22, 08:06
Model: 2006 Deluxe Copue
Silnik: V6 4.0
Kolor: Black

Re: zdejmowanie odklejanie demontaż emblematu z błotnika

Post autor: AdamSz » 2013-04-17, 13:07

mam pytanie co do tematu czy emblemat boczny na botnik typu: http://img12.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3155684995" onclick="window.open(this.href);return false; jak jest on mocowany?
tzn. czy tylko na taśme czy jest również przykręcany?


Dreams Come True :]

Pozdrawiam,
Adam

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: zdejmowanie odklejanie demontaż emblematu z błotnika

Post autor: lamina » 2013-04-17, 13:09

ma jeszcze 2 kolki ustalajace ale nie trzymajace, i w blotniku sa 2 otwory na nie.



Awatar użytkownika
Kazik
Młodszy Forumowicz
Posty: 59
Rejestracja: 2011-07-06, 00:27
Model: 2000 V6
Silnik: V6 3.8
Kolor: Silver Metallic

Re: zdejmowanie odklejanie demontaż emblematu z błotnika

Post autor: Kazik » 2013-04-19, 12:38

AdamSz pisze:mam pytanie co do tematu czy emblemat boczny na botnik typu: http://img12.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3155684995" onclick="window.open(this.href);return false; jak jest on mocowany?
tzn. czy tylko na taśme czy jest również przykręcany?
Nie wiem jak te z Allegro, ale u mnie mocowanie wygląda tak:

Obrazek

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”