[bolsiak] 1969 Sportsroof 302

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

bolsiak
Stowarzyszenie MKP
Posty: 134
Rejestracja: 2014-02-24, 11:50

[bolsiak] 1969 Sportsroof 302

Post autor: bolsiak » 2014-04-29, 04:02

Chyba pora się pochwalić, bo w sobotę zawitał u mnie :]

Obrazek

Przez weekend żyłem w garażu.
Pierwsza inspekcja za mną, auto nadzwyczaj zgodne z opisem, bo kupowałem je przez telefon i maila jedynie. Kilka problemów namierzone, pierwsze pożary w postaci kapryśnego silnika i skrzyni ugaszone, dziś odbyłem jazdę próbną. Dawno takiego banana nie miałem :] Hondy Civic z piskiem alarmów pierzchają w krzaki ;) Potęga Flowmasterów jest ogromna! :]

Wielkie podziękowania należą się tutaj naszemu koledze. Arek900 ogarniał mi transport Konika. Współpraca z nim to czysta przyjemność - pełen profesjonalizm i zaangażowanie - bo nie ukrywam, że po drodze pojawiły się również problemy z papierami auta. Gdyby nie Arek, to pewnie bym jeszcze długo auta nie zobaczył na oczy.
Jak tylko ogarnę trochę Konia wpadam z wielką butlą rudej wódy na myszach do Ciebie! :super:

A teraz foty!

Jeszcze w Stanach:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I już w garażu - inspekcja:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Mokro tu... :(
Obrazek

Prezenty!!! :D California uber alles!
Obrazek

Uff. Tyle na dziś. Padam na pysk po 3 dniach i nocach w garażu.

Pzdr!
Ostatnio zmieniony 2015-12-04, 00:40 przez bolsiak, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302

Post autor: simontlc » 2014-04-29, 06:37

Pieknie sie prezentuje :ok:
Ps. Yoozeq sie ucieszy , wlasnie sklada ten sam model


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302

Post autor: yoozeq » 2014-04-29, 08:07

simontlc pisze:Pieknie sie prezentuje :ok:
Ps. Yoozeq sie ucieszy , wlasnie sklada ten sam model
69 rośnie w siłę :) Widzę że trochę roboty będzie ale spoko :). Jaki masz plan na niego?

Simontlc składam składam :) ale do efektu jeszcze daleko.... oj daleko.


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302

Post autor: muarah » 2014-04-29, 15:02

Oficjalnie witamy w Garażu Mustagnów :ok:
Fajny, surowy sprzęt, będzie z niego zabijaka... :hyhy:
Piszę w imieniu swoim i Mr.Jacksona..


muarah

bolsiak
Stowarzyszenie MKP
Posty: 134
Rejestracja: 2014-02-24, 11:50

Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302

Post autor: bolsiak » 2014-04-30, 02:43

Dzięki Panowie :)

Plan dopiero się układa. Tak na prawdę sam jeszcze nie jestem pewien, w którym kierunku pójdę.
Trochę karbonu, 22-calowe felgi, jakieś paski, kalkomanie, itd. :szok: Co myślicie? Może jeszcze LPG wstawie :rotfl:

A na poważnie - chciałbym go troszkę przystosować do współczesności jeśli chodzi np. o hamulce, zawieszenie, układ kierowniczy. Ale żadnych poważnych ingerencji nie planuję (no, nie licząc skrzyni T5 - aktualnie jest C4). Póki co planuję go przywrócić do normalnego użytkowania bez żadnych zmian, zobaczę jak to auto jeździ, co można bezboleśnie ulepszyć i tyle. Klasyk ma pozostać klasykiem - co do tego chyba wszyscy się zgodzimy.

Muarah mnie przez moment pchnął w szatański pomysł pójścia w kierunku repliki tego modelu w specyfikacji Trans-Am :mad: Ale to dość poważna sprawa już, nie wiem, czy chcę go aż tak modyfikować, jest zajebisty nawet tak jak teraz - styrany życiem :]

Trochę szczegółów, bo wczoraj już nie miałem siły się rozpisywać.
Wersja w zasadzie dość zwyczajna, 302 Base, deluxe interior, wspomaganie kierownicy i klima na wyposażeniu (wspomaganie aktualnie nie działa, kompresora klimy nie stwierdzono w ogóle :)) ale na bardziej kolekcjonerski egzemplarz nie pozwolił budżet. Nie zależało mi specjalnie nawet na tym, ważne, że Mustang :] Szukałem bigblocka, ale finalnie i tutaj dostępny budżet zweryfikował pierwotne plany.
Silnik oczywiście 302, niestety z Mustanga z '86, ale zgodnie z tym co wyjechało z fabryki oryginalnie. Jest trochę dłubnięty: głowice GT40, dolot Edelbrock Torker, gaźnik Holley 600cfm 4V, wydech Flowmaster (potęga! jestem zakochany :]). Po wrażeniach z jazdy oceniłbym go na okolice 200KM obecnie. Skrzynia, jak już wspominałem, C4, most 9".
Blacharka w nadzwyczaj dobrym stanie, zgodnie z opisem, nawet lepiej niż się spodziewałem. Uniknę chyba poważnych napraw blacharskich. Nawet badanie organoleptyczne cowl panelu wypadlo pozytywnie, a to najgorzej wygladajace miejsce z całego auta. Wiem, że miał panele podłogi pod nogami kierowcy i pasażera wymienione, dół tylnego lewego błotnika oraz maskę (z Mach1).
Wnętrze również przywędrowało z innego auta (również Mach1), ale zgodnie z oryginałem - było i jest niebieskie. Samochód z fabryki wyjechał biały z czarnymi pasami na bokach oraz chromowymi listwami na progach. Do oryginalnego koloru pewnie nie wrócę, bo nie do końca mnie przekonuje biały. Ale też jeszcze nie przesądzam.

Kilka zdjęć z dziś po wizycie na myjce - chromy przejrzały (tez jestem zaskoczony ich stanem - wygląda ze polerka to wszystko, czego im trzeba):

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Trochę dziś go pomęczyłem, pohałasowałem w okolicy. Zaliczyłem pierwsze spotkanie z policją (dzięki "życzliwym" oczywiście - przyjechali do mnie na kogutach :D). Zostałem skarcony za jeżdżenie bez tablic i papierów, ale magia Mustanga chyba i tak zadziałała. Skończyło się na pogrożeniu palcem i ultimatum, że mam godzinę na schowanie auta ;)
Skrzynia wciąż nie chodzi tak jak powinna, będę musiał się jej bliżej przyjrzeć. Czasem po zrzuceniu na neutral i ponownie na drive lub reverse nie wrzuca biegu w ogóle. Pomaga dopiero zgaszenie i ponowne odpalenie silnika. Nie drążyłem jeszcze tematu, więc wszelakie sugestie mile widziane. Ciąg dalszy zabawy po weekendzie majowym za pewne. Czas na elektrykę i tylne hamulce.

Czy wiecie może, jak wygląda temat jeżdżenia na amerykańskich tablicach ale z naszym OC? Zastanawiam się, czy przepychać przegląd na siłę i rejestrować czy nie spinać się na razie w temacie.

Pzdr.

PS. Ma ktoś sposób na pozbycie się permanentnego banana z twarzy? Podobno już głupkowato wyglądam zacieszając ciągle sam do siebie ;)
Ostatnio zmieniony 2015-12-04, 00:47 przez bolsiak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mike83
Młodszy Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 2013-09-17, 09:47
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Vista blue / black mat

Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302

Post autor: mike83 » 2014-04-30, 07:37

Gratuluje pięknego auta :D



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302

Post autor: yoozeq » 2014-04-30, 08:48

Tylko nie biały bo mój będzie biały :p


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

bolsiak
Stowarzyszenie MKP
Posty: 134
Rejestracja: 2014-02-24, 11:50

Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302

Post autor: bolsiak » 2014-04-30, 08:55

Przekonales mnie! :ok:



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302

Post autor: yoozeq » 2014-04-30, 09:29

No :) Tak czytam opis i wynika że ktoś chciał zrobić klona mach 1 ? Fajne jest to wnętrze bo u mnie jest std. Zastanawia mnie jeszcze czy z fabryki wyszedł z pakietem sportowym ?

Nawiasem też mam klimę ale jej remont zostawiam na deser no i super że blachy masz ok bo u mnie jest kuba rozpruwacz;) A co do banana to ja już z trzy razy przeżywałem depresję związaną z remontem... wszystko rekompensuje efekt naprawy ale bywa ciężko.. Jak będziesz miał pytania dot. 69 pisz na pw :D

Jeszcze raz gratulacje bo to super rocznik a wielu mówi że najładniejszy :)

A i spektakularne są zawsze czarne ;)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

jacpocz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 390
Rejestracja: 2013-10-20, 14:21
Model: COUPE 1964 1/2
Silnik: inny V8
Kolor: biały (orginalny Prairie Bronze Metallic)

Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302

Post autor: jacpocz » 2014-04-30, 15:14

Pięknie się prezentuje... czekam na efekt końcowy, będzie ogień... Powodzenia



bolsiak
Stowarzyszenie MKP
Posty: 134
Rejestracja: 2014-02-24, 11:50

Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302

Post autor: bolsiak » 2014-05-01, 14:41

Dzięki Panowie :)

Szczerze powiedziawszy, to nie do końca wiem na dziś, co wyszło z fabryki, bo tabliczki na drzwiach brakuje. Jest tylko bucktag, a on sugeruje deluxe interior (63B). Jak zamówię Marti to wszystko się wyjaśni. Póki co gdzieś w necie znalazłem, ze 302 z deluxe interior wyjechało z fabryki tylko 5-ileś tysięcy sztuk w '69. Bucktag sugeruje również, ze był to "special order". Ale zaczekam na Marti, tak czy siak, zanim się nakręcę :)

Elementy z Mach1 wynikają raczej z tego, ze takie części były pod ręką. Poprzedni właściciel, nomen-omen pasjonat i kolekcjoner Mustangów, wziął samą budę w rozliczeniu za inne auto. Wstawił tam to co było pod ręką i zgodne z oryginałem (niebieskie wnętrze deluxe, silnik 302). Maska to z braku innej pod ręką pewnie. Finalnie na sprzedaż poszedł, bo on zbiera tylko unikatowe sztuki typu Shelby etc.

A, i jeszcze jeden smaczek: auto przypłynęło do Europy 17 kwietnia :D Chyba wszyscy wiemy, co to za dzień? :) Nie wiem Arek jak to zrobiłeś, ale wyszło :super:

Ja również uważam, ze ten rocznik jest absolutnie najładniejszy, żadnego innego nawet nie brałem pod uwagę.
Kumpel mnie namawia, żeby zostawić go w czarnym macie. Tyle, że tak czy siak będzie wymagał darcia do gołej blachy, bo obecny lakier wygląda miejscami jakby auto było malowane pędzlem. Pomijając już nawet wyłażące inne kolory w różnych miejscach :)

Pzdr.
Ostatnio zmieniony 2014-05-01, 14:45 przez bolsiak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302

Post autor: CzyTyTez » 2014-05-01, 14:43

te 69 wydają się coraz bardziej mniam, mniaam, mmniaaam ;]



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302

Post autor: yoozeq » 2014-05-01, 15:29

CzyTyTez pisze:te 69 wydają się coraz bardziej mniam, mniaam, mmniaaam ;]
Bo one są jamiii jamii :) czarny mat mógłby fajnie wyglądać;) na zlocie był jeden starszy rocznik matowy i dobrze to wyglądało :) Nie wiem tylko co na to puryści ;)

17 kwietnia ... piękna data! Specjal order... może kolor miał jakiś inny niż z dostępnej palety...

Widzisz tak to jest np. w przypadku mojego sportsroofa z pakietem sportowym i paskami też było bardzo mało sztuk ale 69 GT to byłby fajny strzał... koniec linii GT na rzecz mach i boss..


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302

Post autor: muarah » 2014-05-02, 12:21

Przeparaszam ale jestescie w bledzie, to rocznik 1970 jest absolutnie najladniejszy :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Ale 69 tez moze byc... i tez uwazam, ze w czarnym macie bedzie mu dobrze, no i lakierwowanie wyjdzie na pewno taniej niz gdyby to mial byj jakis metalik.


muarah

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302

Post autor: muarah » 2014-05-02, 12:31

Ogladalem go wczoraj dlugo i... Mialem wizje :D
Moim zdaniem czarny mat bylby ciekawy, do tego felgi tez na czarno i tylko na rancie czerwona albo jaskrawo zielona obwodka + opony koniecznie z napisami;-) obowiazkowo przedni i tylny spoiler - moga byc takie jak w Mach1'69.

Trzeba go tez zdecydowanie obnizyc, przyciemnic szyby, wzmocnic silnik i zmienic skrzynie na manual :hyhy: jak sie pojaawisz tym na miescie to juz policja nawet nie podjedzie... :przestraszony:


muarah

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”