Kopcący Mustang
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Kopcący Mustang
Auto rocznik 2007, osiem garów. Dwa dni temu odpaliłem rano (po 4 dniach spędzonych w bezruchu w garażu) i zaczęło kopcić z rur wydechowych (biały/jasny dym). Wcześniej nie zaobserwowałem takiego zjawiska. Paliwo z Neste 24, olej wymieniony po 10 000 km. Obecnie na liczniku 15 000.
Ki czort? Komuś się to zdarzyło?
Ki czort? Komuś się to zdarzyło?
Re: Kopcący Mustang
I co cały czas tak dymi, czy przestaje po nagrzaniu? Jaki zapach ma ten dym, a może to tylko intensywne odparowywanie?Kuba pisze:Auto rocznik 2007, osiem garów. Dwa dni temu odpaliłem rano (po 4 dniach spędzonych w bezruchu w garażu) i zaczęło kopcić z rur wydechowych (biały/jasny dym). Wcześniej nie zaobserwowałem takiego zjawiska. Paliwo z Neste 24, olej wymieniony po 10 000 km. Obecnie na liczniku 15 000.
Ki czort? Komuś się to zdarzyło?
Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
Kuba, Mogłeś nie zwrócić uwagi wcześniej na ten dym. Wystarczy że będzie odpowiednia temperatura ,odpowiednie ciśnienie powietrza ( nie w kołach
) i można zauważyć w prawie każdym aucie biały dym a nawet kłęby dymu.
Swoją drogą skaner w łapki i heja przez OBDII sprawdzić nie zawadzi
Martwić się trzeba kiedy leci czarny dym
biały to może być para wodna 

Swoją drogą skaner w łapki i heja przez OBDII sprawdzić nie zawadzi

Martwić się trzeba kiedy leci czarny dym


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Para wodna albo płyn chłodzący w komorze spalania i wtedy należy się jak najbardziej zacząć martwić.alfatech pisze:Kuba, Mogłeś nie zwrócić uwagi wcześniej na ten dym. Wystarczy że będzie odpowiednia temperatura ,odpowiednie ciśnienie powietrza ( nie w kołach) i można zauważyć w prawie każdym aucie biały dym a nawet kłęby dymu.
Swoją drogą skaner w łapki i heja przez OBDII sprawdzić nie zawadzi
Martwić się trzeba kiedy leci czarny dymbiały to może być para wodna
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
TO jest para wodna ktra zebrala sie w ukladzie wydechowym. jeden z moich mustangow stoi na dworzu bo naprawiam swiezy nabytek w garazu i ten tez kopci. Na dworzu jest wilgotno . jezeli chcesz byc pewien ze to nie uzczelka pod glowica spradz czy Ci plyn nir schodzi a na zimnym silniku przed odaleniem zdejmik korek od clodnicy i wlacz silnik i zobacz czy jest ok no i cz sie nie zapowietra uklad chlodzenia . Jezeli tak nowego auta nie przegrzales to raczej wina jest wilgoci a nie uszczelek pod glowica.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Poszedłem i sprawdziłem, płyn chłodzący osiągnął już prawie minimalny wymagany poziom, więc czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie w Warszawie (jutro jestem) można kupic MOTORCRAFT PREMIUM GOLD ENGINE COOLANT albo ekwiwalent zgodny ze specyfikacją forda WSS-M97B51-A1?
Z góry dzięki za info, jeśli ktoś miałby jakies namiary telefoniczne na sklep to byłoby bombowo - jutro strefa ograniczonego netu.
Z góry dzięki za info, jeśli ktoś miałby jakies namiary telefoniczne na sklep to byłoby bombowo - jutro strefa ograniczonego netu.
Nigdzie nie dostaniesz go od strzału. Dolej wody destylowanej tyle to nic się nie stanie.Kuba pisze:Poszedłem i sprawdziłem, płyn chłodzący osiągnął już prawie minimalny wymagany poziom, więc czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie w Warszawie (jutro jestem) można kupic MOTORCRAFT PREMIUM GOLD ENGINE COOLANT albo ekwiwalent zgodny ze specyfikacją forda WSS-M97B51-A1?
Z góry dzięki za info, jeśli ktoś miałby jakies namiary telefoniczne na sklep to byłoby bombowo - jutro strefa ograniczonego netu.
A płyn możesz zamówić w serwisie Forda. Ja kupowałem w http://sklep.istore.pl/usautopark/ Pan Artur.
A dzisiaj Poszedłem do serwisu Forda rzuciłem butelkę na ladę i pytam się ile za to u was.
Gościu wytrzeszczył oczy podrapał się w głowę i powiedział że sprawdzi.
Tak mi odpowiedział na maila
"Płyn jest w magazynie w niemczech. Czas oczekiwania około 7 dni roboczych od daty zamówienia. Cena 39.00 za opakowanie 1,5L"
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
Oczywiście że złotych w usaautopark przepłaciłem 3 złote na bańce i musiałem kupić 6 sztuk.alfatech pisze:złotychpudel pisze:39 w złotych czy w Euro??
No ale wy będziecie mieć już łatwiej

[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Radek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 36
- Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
- Model: Brak
- Silnik: inny V8
- Kontakt:
Khm.. panowie...
Białego dymu w zimę nie ma się co obawiać, jadąc do pracy widzę że dymi prawie każde auto.
Czarnego dymu też nie ma się co obawiać, chyba że w dieslu, bo może oznaczać że leją wtryski, czy tam coś innego powiażniejszego (słabiutku w dieslach się znam)
Obawiać należy się za to dymu niebieskiego.
Białego dymu w zimę nie ma się co obawiać, jadąc do pracy widzę że dymi prawie każde auto.
Czarnego dymu też nie ma się co obawiać, chyba że w dieslu, bo może oznaczać że leją wtryski, czy tam coś innego powiażniejszego (słabiutku w dieslach się znam)
Obawiać należy się za to dymu niebieskiego.
Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...