Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: caniggia » 2013-04-16, 20:09

albo za dużo.



Awatar użytkownika
Tjay-francuz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 280
Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
Model: GT500 S197
Silnik: V8 5.4
Kolor: Kona Blue
Lokalizacja:: Wrocław
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Tjay-francuz » 2013-04-16, 20:09

RAFAŁ pisze:wywala przez odpowietrznik , olej starcił parametry , albo bardzo dajesz w dupę na zakrętach i szprea się przegrzewa - spalisz tarczki ,
ja bym zaczą od wymiany oleju

własnie ze na zakretach jezdze spokojnie... czasem troche wiecej gazu zeby bokiem postawic ale bez przesady... ale kiedys zarzygalo mi to wlasnie olejem na zwyklej prostej przy ostrym starcie gdzie w aucie bylo jeszcze 4 osoby... to przy duzym obciazeniu...
wymiana oleju.. hmm tylko jaki i ile litrow....??



Awatar użytkownika
Tjay-francuz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 280
Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
Model: GT500 S197
Silnik: V8 5.4
Kolor: Kona Blue
Lokalizacja:: Wrocław
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Tjay-francuz » 2013-04-16, 20:13

wiem ze od nowosci olej w moscie nie byl wymieniany a poprzedni wlasciciel mial go do driftu.... :/



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2013-04-16, 20:24

jak poprzedni właściciel driftował to możesz mieć spalone tarczki i się kończą
co tu gdybać jak sam potrafisz to to wymiana oleju jest prosta tylko musisz mieć jakieś narzedzia i podnośnik albo kanał



Awatar użytkownika
Tjay-francuz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 280
Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
Model: GT500 S197
Silnik: V8 5.4
Kolor: Kona Blue
Lokalizacja:: Wrocław
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Tjay-francuz » 2013-04-16, 20:28

RAFAŁ pisze:jak poprzedni właściciel driftował to możesz mieć spalone tarczki i się kończą
co tu gdybać jak sam potrafisz to to wymiana oleju jest prosta tylko musisz mieć jakieś narzedzia i podnośnik albo kanał
zaczne od wymiany oleju... i zobaczymy.. ale tak pozatym nic nie puka nie stuka nie wyje.... nie ma dzwinych dziekow...
a jak takie tarczki spalone mozna poznac..? drogie są przy wymianie...??
i jeszcze jaki olej do tego mostu ??



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2013-04-16, 20:54

viewtopic.php?f=122&t=4473" onclick="window.open(this.href);return false;

tu masz oleje , ja ten leję 75 w140 - 2 qarty ma już w sobie modyfikator tarcia
napisz do alustara to ci wyśle

jeżeli chcesz sprawdzić tarczk w moście to najłatwiej jest podnieś z tyłu stanga żeby obydwoje kół było w górze , wrzucić na luz i kręcąc jednym kołem drugie ma się kręcić w tą samą stronę



Awatar użytkownika
Tjay-francuz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 280
Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
Model: GT500 S197
Silnik: V8 5.4
Kolor: Kona Blue
Lokalizacja:: Wrocław
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Tjay-francuz » 2013-04-16, 21:00

RAFAŁ pisze:viewtopic.php?f=122&t=4473

tu masz oleje , ja ten leję 75 w140 - 2 qarty ma już w sobie modyfikator tarcia
napisz do alustara to ci wyśle

jeżeli chcesz sprawdzić tarczk w moście to najłatwiej jest podnieś z tyłu stanga żeby obydwoje kół było w górze , wrzucić na luz i kręcąc jednym kołem drugie ma się kręcić w tą samą stronę

super dzieki za info !!! jutro zamowie olej ;) znalazlem tez takie cos z Motula na allegro
http://allegro.pl/motul-gear-competitio ... 81678.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a wczoraj akurat auto bylo na podnosniku bo mechanik wał smarowal. jak krecilem lewym kołem to prawe tez sie krecilo w tą sama strone....

jutro przekrece do alustara po olej ;)

jeszcze raz dzieki wielkie !!

pozdro



Awatar użytkownika
tomek888
Forumowicz
Posty: 395
Rejestracja: 2012-04-07, 20:54
Model: GT Supercharged
Silnik: V8 4.6
Kolor: Alloy Grey

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: tomek888 » 2013-04-17, 11:49

Wymień Tomek olej w moście, ja mam RP od Alustara:) Pierwszą zmianę oleju miałem przy 30 tys km a był taki budyń że masakra...
swoją drogą mam pytanie z ciekawości- co by było gdybym nalał za dużo oleju do mostu? w swoim v8 lałem do momentu aż zaczęło się przelewać z otworu, czyli jakieś 2,2 litra..



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2013-04-17, 17:16

w najlepszym układzie to wywali przez odpowietrznik , a najgorszym to puszczą uszczelniacze przy kołach i popłynie po feldze



Awatar użytkownika
tomek888
Forumowicz
Posty: 395
Rejestracja: 2012-04-07, 20:54
Model: GT Supercharged
Silnik: V8 4.6
Kolor: Alloy Grey

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: tomek888 » 2013-04-17, 22:46

Hmm, to nie za dużo nalałem, aż do momentu wylewania się oleju z otworu?:)



Awatar użytkownika
Tjay-francuz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 280
Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
Model: GT500 S197
Silnik: V8 5.4
Kolor: Kona Blue
Lokalizacja:: Wrocław
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Tjay-francuz » 2013-04-17, 23:07

tomek888 pisze:Hmm, to nie za dużo nalałem, aż do momentu wylewania się oleju z otworu?:)
własnie dzis rano dzwonilem do alustara i kupilem olej do dyfra ;) wszystko dokładnie wtłumaczyl co i jak,
do do ilosci to powinno sie wlac tak nie zeby sie wylewał ale okolo 1cm nizej jak włożysz palca w otwor... czyli 2 litry...:)
no jutro bede mial olej u siebie i bede wkrotce wymienial... no i zamontuje sobie zbiorniczek z filtrem typu odmy do odpowietrznika zeby mi pół oski nie zarzygalo olejem jak do tej pory ;)



Awatar użytkownika
tomek888
Forumowicz
Posty: 395
Rejestracja: 2012-04-07, 20:54
Model: GT Supercharged
Silnik: V8 4.6
Kolor: Alloy Grey

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: tomek888 » 2013-04-17, 23:17

Dzięki,troszkę sobie odleję z mostu:)



Awatar użytkownika
Tjay-francuz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 280
Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
Model: GT500 S197
Silnik: V8 5.4
Kolor: Kona Blue
Lokalizacja:: Wrocław
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Tjay-francuz » 2013-04-18, 20:37

a własnie przy wymianie oleju... nie bede musiał wymienic uszczelki pod deklem?? czy da rade jeszcze raz zamontowac bez wymiany?
jesli trzeba to gdzie taka uszczelke zakupic...?? ;)



Awatar użytkownika
Tjay-francuz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 280
Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
Model: GT500 S197
Silnik: V8 5.4
Kolor: Kona Blue
Lokalizacja:: Wrocław
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Tjay-francuz » 2013-04-26, 15:03

a tak wygłada przed wymiana oleju ;) wszystko ok, brak opiłków ząbki zdrowe :)
potem zajme sie montazem zbiorniczka do odpowietrznika ;) ktory własnie sie produkuje ;)
Obrazek



alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: alski » 2013-04-27, 14:46

Możesz bez uszczelki na silicone rtv gasket - czarny.
Ja stosowałem taki od Pro Seal - można kupić np. w Castorama, Allegro, etc...

Zalecane montowanie pokrywy na silikon w wypadku ostrzejszej jazdy, na uszczelce mozliwe przesunięcia. Konsultowałem temat z producentem watts-link, który zakładałem :D

rtv.JPG
rtv.JPG (21.18 KiB) Przejrzano 7501 razy
02 alski.jpg

Jak chcesz mam mało używaną uszczelkę albo dwie, jedna z silikonowymi uszczelniaczami druga klasyczna
parę złotych 20zł + wysyłka


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”