Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- Tjay-francuz
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 280
- Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
- Model: GT500 S197
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Kona Blue
- Lokalizacja:: Wrocław
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
RAFAŁ pisze:wywala przez odpowietrznik , olej starcił parametry , albo bardzo dajesz w dupę na zakrętach i szprea się przegrzewa - spalisz tarczki ,
ja bym zaczą od wymiany oleju
własnie ze na zakretach jezdze spokojnie... czasem troche wiecej gazu zeby bokiem postawic ale bez przesady... ale kiedys zarzygalo mi to wlasnie olejem na zwyklej prostej przy ostrym starcie gdzie w aucie bylo jeszcze 4 osoby... to przy duzym obciazeniu...
wymiana oleju.. hmm tylko jaki i ile litrow....??
- Tjay-francuz
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 280
- Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
- Model: GT500 S197
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Kona Blue
- Lokalizacja:: Wrocław
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
wiem ze od nowosci olej w moscie nie byl wymieniany a poprzedni wlasciciel mial go do driftu.... 

- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2450
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
jak poprzedni właściciel driftował to możesz mieć spalone tarczki i się kończą
co tu gdybać jak sam potrafisz to to wymiana oleju jest prosta tylko musisz mieć jakieś narzedzia i podnośnik albo kanał
co tu gdybać jak sam potrafisz to to wymiana oleju jest prosta tylko musisz mieć jakieś narzedzia i podnośnik albo kanał
- Tjay-francuz
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 280
- Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
- Model: GT500 S197
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Kona Blue
- Lokalizacja:: Wrocław
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
zaczne od wymiany oleju... i zobaczymy.. ale tak pozatym nic nie puka nie stuka nie wyje.... nie ma dzwinych dziekow...RAFAŁ pisze:jak poprzedni właściciel driftował to możesz mieć spalone tarczki i się kończą
co tu gdybać jak sam potrafisz to to wymiana oleju jest prosta tylko musisz mieć jakieś narzedzia i podnośnik albo kanał
a jak takie tarczki spalone mozna poznac..? drogie są przy wymianie...??
i jeszcze jaki olej do tego mostu ??
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2450
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
viewtopic.php?f=122&t=4473" onclick="window.open(this.href);return false;
tu masz oleje , ja ten leję 75 w140 - 2 qarty ma już w sobie modyfikator tarcia
napisz do alustara to ci wyśle
jeżeli chcesz sprawdzić tarczk w moście to najłatwiej jest podnieś z tyłu stanga żeby obydwoje kół było w górze , wrzucić na luz i kręcąc jednym kołem drugie ma się kręcić w tą samą stronę
tu masz oleje , ja ten leję 75 w140 - 2 qarty ma już w sobie modyfikator tarcia
napisz do alustara to ci wyśle
jeżeli chcesz sprawdzić tarczk w moście to najłatwiej jest podnieś z tyłu stanga żeby obydwoje kół było w górze , wrzucić na luz i kręcąc jednym kołem drugie ma się kręcić w tą samą stronę
- Tjay-francuz
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 280
- Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
- Model: GT500 S197
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Kona Blue
- Lokalizacja:: Wrocław
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
RAFAŁ pisze:viewtopic.php?f=122&t=4473
tu masz oleje , ja ten leję 75 w140 - 2 qarty ma już w sobie modyfikator tarcia
napisz do alustara to ci wyśle
jeżeli chcesz sprawdzić tarczk w moście to najłatwiej jest podnieś z tyłu stanga żeby obydwoje kół było w górze , wrzucić na luz i kręcąc jednym kołem drugie ma się kręcić w tą samą stronę
super dzieki za info !!! jutro zamowie olej

http://allegro.pl/motul-gear-competitio ... 81678.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a wczoraj akurat auto bylo na podnosniku bo mechanik wał smarowal. jak krecilem lewym kołem to prawe tez sie krecilo w tą sama strone....
jutro przekrece do alustara po olej

jeszcze raz dzieki wielkie !!
pozdro
- tomek888
- Forumowicz
- Posty: 395
- Rejestracja: 2012-04-07, 20:54
- Model: GT Supercharged
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Alloy Grey
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Wymień Tomek olej w moście, ja mam RP od Alustara:) Pierwszą zmianę oleju miałem przy 30 tys km a był taki budyń że masakra...
swoją drogą mam pytanie z ciekawości- co by było gdybym nalał za dużo oleju do mostu? w swoim v8 lałem do momentu aż zaczęło się przelewać z otworu, czyli jakieś 2,2 litra..
swoją drogą mam pytanie z ciekawości- co by było gdybym nalał za dużo oleju do mostu? w swoim v8 lałem do momentu aż zaczęło się przelewać z otworu, czyli jakieś 2,2 litra..
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2450
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
w najlepszym układzie to wywali przez odpowietrznik , a najgorszym to puszczą uszczelniacze przy kołach i popłynie po feldze
- tomek888
- Forumowicz
- Posty: 395
- Rejestracja: 2012-04-07, 20:54
- Model: GT Supercharged
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Alloy Grey
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Hmm, to nie za dużo nalałem, aż do momentu wylewania się oleju z otworu?:)
- Tjay-francuz
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 280
- Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
- Model: GT500 S197
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Kona Blue
- Lokalizacja:: Wrocław
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
własnie dzis rano dzwonilem do alustara i kupilem olej do dyfratomek888 pisze:Hmm, to nie za dużo nalałem, aż do momentu wylewania się oleju z otworu?:)

do do ilosci to powinno sie wlac tak nie zeby sie wylewał ale okolo 1cm nizej jak włożysz palca w otwor... czyli 2 litry...

no jutro bede mial olej u siebie i bede wkrotce wymienial... no i zamontuje sobie zbiorniczek z filtrem typu odmy do odpowietrznika zeby mi pół oski nie zarzygalo olejem jak do tej pory

- Tjay-francuz
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 280
- Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
- Model: GT500 S197
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Kona Blue
- Lokalizacja:: Wrocław
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
a własnie przy wymianie oleju... nie bede musiał wymienic uszczelki pod deklem?? czy da rade jeszcze raz zamontowac bez wymiany?
jesli trzeba to gdzie taka uszczelke zakupic...??
jesli trzeba to gdzie taka uszczelke zakupic...??

- Tjay-francuz
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 280
- Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
- Model: GT500 S197
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Kona Blue
- Lokalizacja:: Wrocław
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
a tak wygłada przed wymiana oleju
wszystko ok, brak opiłków ząbki zdrowe
potem zajme sie montazem zbiorniczka do odpowietrznika
ktory własnie sie produkuje



potem zajme sie montazem zbiorniczka do odpowietrznika


-
- Forumowicz
- Posty: 648
- Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
- Model: GT500 & FAST'67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Możesz bez uszczelki na silicone rtv gasket - czarny.
Ja stosowałem taki od Pro Seal - można kupić np. w Castorama, Allegro, etc...
Zalecane montowanie pokrywy na silikon w wypadku ostrzejszej jazdy, na uszczelce mozliwe przesunięcia. Konsultowałem temat z producentem watts-link, który zakładałem
Jak chcesz mam mało używaną uszczelkę albo dwie, jedna z silikonowymi uszczelniaczami druga klasyczna
parę złotych 20zł + wysyłka
Ja stosowałem taki od Pro Seal - można kupić np. w Castorama, Allegro, etc...
Zalecane montowanie pokrywy na silikon w wypadku ostrzejszej jazdy, na uszczelce mozliwe przesunięcia. Konsultowałem temat z producentem watts-link, który zakładałem

Jak chcesz mam mało używaną uszczelkę albo dwie, jedna z silikonowymi uszczelniaczami druga klasyczna
parę złotych 20zł + wysyłka
alski
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood