Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

duriv
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 2013-06-16, 18:16
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Deep impact blue

Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+

Post autor: duriv » 2015-01-24, 18:06

Witam!

Pytanie swoje kieruje do użytkowników ;) uważam ze temat przyda sie nie tylko mi.

Postanowiłem poczekać jeszcze rok i na dzien dzisiejszy dysponuje kwota ok 130000 zł.

Prosiłbym użytkowników lub osoby mające styczność z tymi autami o wskazanie mi plusów i minusów oraz realna ocenę aut. Waham sie pomiędzy jednym a drugim.

- realne koszta serwisowe

- użytkowanie na codzień

- spalanie - temat tabu, ale temat w sumie istotny

- manual czy automat?

-werdykt - ss czy gt

Pozdrawiam! :piwo:



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+

Post autor: Stachu_xjr » 2015-01-24, 18:16

Jedz po to tylko trzeba sprawdzic czy napewno ok , cena dobra przbieg znikomy a Shelby zawsze bedzie cene trzymac http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... ORT&noec=1" onclick="window.open(this.href);return false; jak coś moge pomuc :) ja swojego w Czechach kupiłem u nas oferta przebrana i w większosci ulepy.



duriv
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 2013-06-16, 18:16
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Deep impact blue

Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+

Post autor: duriv » 2015-01-24, 18:39

Piękny..
Lecz szukam auta na codzień, shelby by odmówił posłuszeństwa bardzo szybko ( tak zakładam ) :P
Chociaż nie ukrywam że mi się bardzo podoba :)
Kupić auto to jedno, utrzymać drugie, dlatego jednak celuje w GT/SS :)



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+

Post autor: Stachu_xjr » 2015-01-24, 19:46

Musiał byś się przejechac jednym i drugim , koszty utrzymania podobne ja jedziłem SS w manualu i wrażenie na mnie nie zrobił , pewnie dlatego ze w GT miałem kompresor ale 4.6 , 5.0 nie jechałem , na pewno sie przyjemniej prowadził od Mustanga , minusem jest dużo mniej miejsca z tyłu i trzeba zgarbionym jechac ,nawet jak sie ma 1,7m wzrostu poza tym Camaro ma bardzo bidby klub Fbody gdzie są 3 os na krzyż i brak fajnych imprez :hyhy:



duriv
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 2013-06-16, 18:16
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Deep impact blue

Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+

Post autor: duriv » 2015-01-24, 19:54

A z kolei mustangow bedzie na pęczki, bo weszły do Europy :mur:



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+

Post autor: stang232 » 2015-01-24, 20:37

duriv pisze:A z kolei mustangow bedzie na pęczki, bo weszły do Europy :mur:
camaro weszły do oficjalnej sprzedaży w europie chyba z dwa lata temu...


Obrazek

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+

Post autor: Stachu_xjr » 2015-01-24, 20:37

Camaro tez było w Europie i ile ich masz ?? Jak Chevrolet sie wycofywał z PL można było kupic nowego SS za około 160 tys brutto i cos ich nie widac :)



duriv
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 2013-06-16, 18:16
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Deep impact blue

Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+

Post autor: duriv » 2015-01-24, 20:53

Ale było ich mało, i rok po wprowadzeniu chevrolet spakował walizki



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+

Post autor: Olaf » 2015-01-27, 15:30

- realne koszta serwisowe: jak nie jeżdzisz do serwisu Forda (to bezsens raczej) to koszt roboczogodziny jest taki sam jakbyś naprawiał Mondeo czy Toyotę. Za to części eksploatacyjne dostępne są w PL 'od ręki" w kilku sklepach w W-wie (nie wiem czy do SS też). (nie mówię o allegro, gdzie przesyłka przyjdzie 'za 3 dni' kiedy trzeba np. wymienić piastę natychmiast..)

- użytkowanie na codzień: jak każde auto, nie widzę róźnicy. Jezdze nim w zimie i spoko (no chyba, że ktoś zasuwa 150km/h po śniegu to ma problem na pewno).

- spalanie - temat tabu, ale temat w sumie istotny: w skrocie: jak nie masz pieniędzy na benzynę to nie kupuj ani SS ani GT! Serio! Bo to nie chodzi o to aby oszczędzić 200zł miesięcznie tylko żaby być pierwszym ''na światłach'' : ) Generalnie: jak masz do pracy 40 km i pytasz się o spalanie to nie kupuj GT tylko Golfa w dieslu ; )))

- manual czy automat? wg. mnie w dużym mieście gdzie są korki Typu Kraków/W-wa/Wrocław - tylko automat. Jak będziesz chciał sobie manualnie poprzerzucac biegi na torze to wybierasz biegi sekwencyjnie w automacie - tez można.

-werdykt - ss czy gt - nie jeżdziłem ss więc nie wiem. Na pewno Mustangów jest więcej ale też duuużo łatwiej je naprawić w razie czego lub kupić cześci. Zobacz wymiary bo ja Mustangiem ledwo-ledwo w miarę swobodnie mieszczę się na parkingach - jakby był dłuższy albo szerszy o 20 cm to kaplica. (w Stanach to 'mały samochód' i wszedzie się na luzie mieści a w PL to miejsca parkingowe to chyba coraz mniejsze robią....)

Uważaj przy kupnie bo 90% Mustangów na Otomoto etc. to rozbitki. A i na tym Forum potrafią wcisnąć niektórzy...



Awatar użytkownika
TPS
Forumowicz
Posty: 372
Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
Model: 2024 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
Lokalizacja:: Ućć
Kontakt:

Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+

Post autor: TPS » 2015-01-27, 18:05

Olaf pisze: ...
-werdykt - ss czy gt - nie jeżdziłem ss więc nie wiem. Na pewno Mustangów jest więcej ale też duuużo łatwiej je naprawić w razie czego lub kupić cześci. Zobacz wymiary bo ja Mustangiem ledwo-ledwo w miarę swobodnie mieszczę się na parkingach - jakby był dłuższy albo szerszy o 20 cm to kaplica. (w Stanach to 'mały samochód' i wszedzie się na luzie mieści a w PL to miejsca parkingowe to chyba coraz mniejsze robią....)

Uważaj przy kupnie bo 90% Mustangów na Otomoto etc. to rozbitki. A i na tym Forum potrafią wcisnąć niektórzy...
Miałem podobny dylemat, GT czy Challenger. Przejechałem pół Polski, aby przetestować jednego I drugiego. Challenger po teście odpadł. Jest za duży jak na polskie standardy. Wybrałem GT.

Czym się kierowałem?

Chciałem kupić sobie drugie auto. W zasadzie trzecie, ale mój Lotus (replika na bazie Tigera) to mega szybki gokart, który planuję sprzedać. Od dawna chciałem mieć nietuzinkowe auto sportowe. Lotus spełnia tę funkcję, ale ulica to nie tor. Pomyślałem zatem, że muszę wypracować jakiś kompromis pomiędzy użytecznością auta, a charakterem. Po kilkunastu tygodniach wertowania internetu, czytania for i rozmów z użytkownikami, a przede wszystkim przejechania się obydwoma samochodami decyzja była łatwa. GT!

Przejdź się jednym i drugim, wypracuj sobie swoje zdanie i podejmij decyzję. Mnie bardzo namawiano na Challengera, ale jedna jazda rozwiała moje wątpliwości. Proste.


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+

Post autor: Olaf » 2015-01-28, 00:41

Challenger jest b. fajny i rzadko spotykany, ale faktycznie jest b. duży : ( Ja Mustangiem GT spoko ''się łamię'' w parkingach podziemnych, ale przed hipermarketami to są miejsca robione chyba pod Corsy i Golfy bo się ledwo wyczołguję z auta! ; ( Chciałem sobie kupić kilka lat temu Monte Carlo SS, ale on jest o 0,5 metra dłuższy - byłby straaaaszny problem z parkowaniem!! Całe szczęście ktoś z CKP mnie oświecił : )

Mustang ma też średnio miękkie/sztywne zawieszenie - nie wiem jak u Was - ale w W-wie to dziur jest masę - na niskoprofilowych oponach niezbyt daje się jeżdzić ''na co dzień''... a na 'balonach' standardowych - luzik : ))

To że w Europie mają sprzedawać Mustangi to też plus - jak coś poważnie się w elektronice zwali to zawsze można go podpiąć w serwisie autoryzowanym pod kompa etc. etc.



eitb
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2011-11-06, 19:39
Model: V6
Silnik: V6 3.7
Kolor: Szary

Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+

Post autor: eitb » 2015-01-28, 12:36

dziwne jest troche jak mówicie ze challenger za duży, tym bardziej że sluży jako trzecie auto... przeciez nikt nie kupuje tego auta by tanio jedzic do pracy albo na zakupy bądz do podróżowania z rodziną.
challenger jest zajebisty i ani camaro ani mustang niestety nie umywa sie do niego stylistycznie. :) gdyby było mnie stać to z trojki shelby, ss bądz srt8 wybrałbym srt8 :) ale to tylko moje zdanie :) w moich oczach challenger miażdży 99,5% aut na ulicy :)



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+

Post autor: Olaf » 2015-01-28, 13:48

Wcale nie dziwne, bo mi Mustang służy nie jako trzecie auto tylko pierwsze , bo ja nim chcę się cieszyć każdego dnia! :D

Stąd ''do codziennej jazdy' Challenger jest za duży - b. trudno się mieści na parkingach. Własciwie to nawet 'jako 3-cie auto' to może byc problem (wtedy dużo mniejszy ale zawsze gdzieś trzeba stanąć ...)



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+

Post autor: Olaf » 2015-01-28, 13:49

... ja bym wybrał GT500 -> 662 KM jednak miażdzy wszystko na ulicy !! : ))))



Awatar użytkownika
TPS
Forumowicz
Posty: 372
Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
Model: 2024 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
Lokalizacja:: Ućć
Kontakt:

Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+

Post autor: TPS » 2015-01-28, 14:55

Olaf pisze:Wcale nie dziwne, bo mi Mustang służy nie jako trzecie auto tylko pierwsze , bo ja nim chcę się cieszyć każdego dnia! :D

Stąd ''do codziennej jazdy' Challenger jest za duży - b. trudno się mieści na parkingach. Własciwie to nawet 'jako 3-cie auto' to może byc problem (wtedy dużo mniejszy ale zawsze gdzieś trzeba stanąć ...)
Właściciel Dodge, do którego trafiłem, kupił go jako któreś auto dla siebie. Jeździł nim rok, po czym samochód 4 lata stał w garażu , że względu na nieporęczność. Dla mnie Mustang to drugie /pierwsze auto. Lotus jest do granic bez sensu.

Tutaj możecie sami przeczytać o jego zaletach ;-)

http://allegro.pl/replika-lotus-super-7 ... 17734.html


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”