To co, wiosną wyjazd, czy bierzesz się poważnie za składanie??
[6t07t] 1966 coupe od nowości w Polsce
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- stang67
 - Forumowicz
 - Posty: 1460
 - Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
 - Model: 1967 Mustang A-code
 - Silnik: inny V8
 - Kolor: Candy Apple Red
 - Kontakt:
 
Re: [6t07t] 1966 coupe
No w końcu 
  Świetny kolorek 
 
To co, wiosną wyjazd, czy bierzesz się poważnie za składanie??
			
									
									To co, wiosną wyjazd, czy bierzesz się poważnie za składanie??
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
						
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- Dezo
 - Forumowicz
 - Posty: 1616
 - Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
 - Model: BULLITT
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: HG
 - Kontakt:
 
Re: [6t07t] 1966 coupe
Pięknie, teraz do przodu. Składaj te klocki i na wiosnę wyjazd z garażu!
			
									
									Samotny Wilk
						- 6t07t
 - Forumowicz
 - Posty: 1650
 - Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
 - Model: 1966-2008
 - Kolor: Silver Blue, Black
 - Lokalizacja:: Gliwice
 - Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
 
Re: [6t07t] 1966 coupe
Kolory 100% zgodne z fabryczną specyfikacją  
			
									
									1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
						2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- marcinp
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 413
 - Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
 - Model: 66 Coupe, 72 Mach1
 - Silnik: inny V8
 - Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
 - Lokalizacja:: Wrocław
 
Re: [6t07t] 1966 coupe
Gdzieś już ten kolor widziałem 
 
Mam nadzieję, że teraz szybko poskładasz i spotkamy się bliźniakami.
Powodzenia w dalszej części projektu.
			
									
									Mam nadzieję, że teraz szybko poskładasz i spotkamy się bliźniakami.
Powodzenia w dalszej części projektu.
Pozdrawiam,
marcinp
						marcinp
- ERTE
 - Forumowicz
 - Posty: 426
 - Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
 - Model: Coupe 289 66
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: podkład:)
 
Re: [6t07t] 1966 coupe
Polemizowałbym6t07t pisze:Teraz najprzyjemniejsza część prac-
SKŁADANIE
jakie postępy?
- 6t07t
 - Forumowicz
 - Posty: 1650
 - Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
 - Model: 1966-2008
 - Kolor: Silver Blue, Black
 - Lokalizacja:: Gliwice
 - Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
 
Re: [6t07t] 1966 coupe
Samo składanie jest łatwe i przyjemne. Przygotowanie elementów tylko czasochłonne.
 
 
 
 
 
 
 
Kierownica i konsola tylko do przymiarek
 
 
 
 
			
									
									Kierownica i konsola tylko do przymiarek
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
						2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- 6t07t
 - Forumowicz
 - Posty: 1650
 - Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
 - Model: 1966-2008
 - Kolor: Silver Blue, Black
 - Lokalizacja:: Gliwice
 - Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
 
Re: [6t07t] 1966 coupe
Do montażu czekają kolejne elementy:
-Odnowiona nagrzewnica.
Wszystkie wewnętrzne blachy wyczyszczone i ocynkowane.
Sama obudowa w fabrycznym stanie.
Jedynie uszczelki i kanał nawiewu na szybę są nowe. Wszystkie inne części oryginalne
 
 
 
 
-Mechanizmy szyb drzwiowych po renowacji. Wszystko oryginał.
 
-Nawiew kierowcy po renowacji.

			
									
									-Odnowiona nagrzewnica.
Wszystkie wewnętrzne blachy wyczyszczone i ocynkowane.
Sama obudowa w fabrycznym stanie.
Jedynie uszczelki i kanał nawiewu na szybę są nowe. Wszystkie inne części oryginalne
-Mechanizmy szyb drzwiowych po renowacji. Wszystko oryginał.
-Nawiew kierowcy po renowacji.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
						2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- ERTE
 - Forumowicz
 - Posty: 426
 - Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
 - Model: Coupe 289 66
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: podkład:)
 
Re: [6t07t] 1966 coupe
Piotr, jak już jesteś na tym etapie to mógłbyś wrzucić kolejność montażu, 
bo pomimo że sam rozbierałem deske rozdzielczą to nie wiem czy wpierw dać "wygłuszenie/ocieplenie" ściany grodziowej czy dopiero po zamontowaniu niektórych elementów?
Btw tą taśme na progach itd lepiej zdjąć, ja miałem błotniki maske itd pozawijane (narożniki) w papier i to się oddusiło - wiadomo ze to tylko kwestia polerki ale zawsze
			
									
									bo pomimo że sam rozbierałem deske rozdzielczą to nie wiem czy wpierw dać "wygłuszenie/ocieplenie" ściany grodziowej czy dopiero po zamontowaniu niektórych elementów?
Btw tą taśme na progach itd lepiej zdjąć, ja miałem błotniki maske itd pozawijane (narożniki) w papier i to się oddusiło - wiadomo ze to tylko kwestia polerki ale zawsze
- 6t07t
 - Forumowicz
 - Posty: 1650
 - Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
 - Model: 1966-2008
 - Kolor: Silver Blue, Black
 - Lokalizacja:: Gliwice
 - Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
 
Re: [6t07t] 1966 coupe
Korzystając gorszej pogody i chwilowego braku możliwości prowadzenia prac w garażu zająłem się przygotowaniem kół do mojego konika.
Kilka lat temu udało mi się kupić komplet fajnych felg z epoki. 2-częściowe KEYSTONE KUSTOMFLITE 15x6. Wzór jak American-Racing Torq-Thrust czyli Bullit
 

Były nawet reklamowane w 1966 roku na Mustangu
  

Bardzo długo leżały zapomniane i wymagają renowacji. Ogólnie jednak nie są zniszczone, pogięte czy uszkodzone.
 

Wypiaskowałem obręcze, ramiona i element centralny. Pierścień zewnętrzny przed piaskowaniem musiał dobrze zabezpieczony.
Po piaskowaniu zabrałem się za ręczne polerowanie pierścieni zewnętrznych.
Papier ścierny na mokro 220 - 400 - 600, później polerowanie.
Ogólnie bardzo twardy materiał, na jedną felgę ok. 4 godzin (i odciski)...
Wypolerowane pierścienie zaklejone do malowania felg podkładem.
Kiedy podkład dobrze wyschnie będzie szlifowanie na mokro i lakierowanie na ciemny grafit, później odsłonić zaklejone polerowane pierścienie i już bezbarwny na całe felgi.
Dekielki centralne to odlew ze ZnAl-u. po wyczyszczeniu i polerowaniu okazały się być w bardzo dobrym stanie. Jedynie tło pod napisami wymaga nowego lakieru.
wkrótce fotki felg po renowacji
			
									
									Kilka lat temu udało mi się kupić komplet fajnych felg z epoki. 2-częściowe KEYSTONE KUSTOMFLITE 15x6. Wzór jak American-Racing Torq-Thrust czyli Bullit
Były nawet reklamowane w 1966 roku na Mustangu
Bardzo długo leżały zapomniane i wymagają renowacji. Ogólnie jednak nie są zniszczone, pogięte czy uszkodzone.
Wypiaskowałem obręcze, ramiona i element centralny. Pierścień zewnętrzny przed piaskowaniem musiał dobrze zabezpieczony.
Po piaskowaniu zabrałem się za ręczne polerowanie pierścieni zewnętrznych.
Papier ścierny na mokro 220 - 400 - 600, później polerowanie.
Ogólnie bardzo twardy materiał, na jedną felgę ok. 4 godzin (i odciski)...
Wypolerowane pierścienie zaklejone do malowania felg podkładem.
Kiedy podkład dobrze wyschnie będzie szlifowanie na mokro i lakierowanie na ciemny grafit, później odsłonić zaklejone polerowane pierścienie i już bezbarwny na całe felgi.
Dekielki centralne to odlew ze ZnAl-u. po wyczyszczeniu i polerowaniu okazały się być w bardzo dobrym stanie. Jedynie tło pod napisami wymaga nowego lakieru.
wkrótce fotki felg po renowacji
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
						2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Przemek64
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 1715
 - Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
 - Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
 - Silnik: inny V8
 - Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
 - Kontakt:
 
Re: [6t07t] 1966 coupe
Do sezonu zdążysz ? 
			
									
									Pozdrawiam 
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
						Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Gobo
 - Forumowicz
 - Posty: 182
 - Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
 - Model: 67fast68Conv69Mach1
 - Silnik: inny V8
 - Kolor: granat, złoty, niebieski
 - Lokalizacja:: Wawa
 
Re: [6t07t] 1966 coupe
Piękny felunek będzie  
 ... chyba do siebie też Thrusty wezmę, tylko niestety współczesne, może w polerce  
 
Opony dajesz jakieś White Letters/White Wall ?
pzdr
W.
			
									
									Opony dajesz jakieś White Letters/White Wall ?
pzdr
W.
- 6t07t
 - Forumowicz
 - Posty: 1650
 - Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
 - Model: 1966-2008
 - Kolor: Silver Blue, Black
 - Lokalizacja:: Gliwice
 - Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
 
Re: [6t07t] 1966 coupe
Oponki do tego będą white letters tj. klasyczne BFGoodrich Radial T/A  
			
									
									1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
						2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
			