Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2015-02-24, 00:56

Tak jak napisałem, najlepsze klocki na codzień i noe tylko to bendix ct3



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2015-08-24, 10:57

Do gt500 wybór jest ograniczony, więc ja stawiam u siebie na Z26.
2 tygodnie temu byłem na torze i to co miałem założone nawet się sprawdziło, ale nie wiem co to jest:) Stawiam, że fabryczne. Tor jednak nie był wymagający dla hamulców, następny może być..



harry
Stowarzyszenie MKP
Posty: 410
Rejestracja: 2014-09-08, 21:15
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: żółty
Lokalizacja:: warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: harry » 2015-08-24, 16:58

Witam
Ja byłem w czerwcu na torze na Ułęży imiałem założone TRW mogę powiedzieć,że to LIPA.
Teraz zakładam Ferrodo.

pozdrawiam



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2015-08-24, 22:07

Dzisiaj założyłem Z26, okazuje się, że fabryczne klocki gt500 to Ferodo.
Nie umywają się do Z26, tyle mogę powiedzieć po pierwszym dniu.

Tak więc tańszy budżet to Bendix ct3 (nie ma do gt500), droższy i bardziej wytrzymały Z26, nie ma potrzeby jak ktoś nie jeździ na tor, z26 na torze powinny dać radę z moich dzisiejszych testów:)



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1168
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: andi74 » 2016-10-12, 21:51

ja bede sie przymierzal do wymiany w GT Shelby 2008 z tego co czytam dali tam sportowe zawieszenie ale chyba hamulcy nie ruszali

najprostrza i najtansza opcja jak przelecialem forum to

tarcze na przod te z forum od AMG i te klocki bendix ct-3

czy mam racje ??

a co z tylem tylko klocki bendix na tyl ??

pytam sie bo konik chyba bedzie ze mna w DE a tu mozna troche polatac i hamulce to podstawa a ze przyzwyczajenie hamowania mam z gornej polki BMW (w firmie same nowe BMW w mocnych wydaniach ) to po 15 latach noga sie przyzwyczaila

nie za bardzo bym chcial ingerowac w konia bo to 1 z 1200 (manual ,vista,coupe)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2016-10-12, 22:00

Z26 powerstop obecnie moje ulubione, ct3 drugie



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1168
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: andi74 » 2016-10-12, 22:47

a jak bym zalozyl cale nowe od nich tarcze i klocki ??

http://www.ebay.com/itm/Power-Stop-K138 ... AB&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2016-10-13, 01:06

Też można, ale jak już chcesz zmieniać tarcze, zmień na rozmiar z GT, wtedy trzeba za 200$ dokupić mocowania zacisków z GT.
Będziesz miał wtedy rozmiar 13,2" i min felga to 18"



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2016-10-13, 09:14

caniggia pisze:Z26 powerstop obecnie moje ulubione, ct3 drugie
CZY O TE BENDIX chodzi ? http://www.ebay.com/itm/Bendix-Front-Br ... -a&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2016-10-13, 09:20

Nie.



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1168
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: andi74 » 2016-10-13, 10:42

ale ja mam GT Shelby 2008 to on ju ma 316mm chyba tarcze ??

i nie potrzeba mocowania zakladac a kola mam w org shelby 8.5 x 18

te nacinane i nawiercane fajnie wygladaja



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2016-10-13, 11:04

Zrób zdjęcie zacisków.



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1168
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: andi74 » 2016-10-13, 11:51

jak przyplynie i bedzie pod domem to dam fotki



Awatar użytkownika
Winston_Wolf
Forumowicz
Posty: 166
Rejestracja: 2011-09-12, 03:29
Model: S550 GT PP
Silnik: V8 5.0
Kolor: Triple Yellow
Lokalizacja:: Wrocław

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Winston_Wolf » 2016-10-18, 13:27

Po przeczytaniu testu Pawła chce kupić do swojego 2013 V6 odpowiednik Bendixów CT-3 na przód. Znalazłem Bendix SCD1464 (mam mniejszą tarcze niż w V8, także same CT-3 nie podejdą), ale mam problem z zakupem - AM ich nie ma, Amazon nie wyśle ich do kraju, na eBayu są jakieś z dupy opłaty celne, na Rockauto cena jest podejrzanie niska i wysyłka 40$... Czy ktoś potrafi mi podpowiedzieć na jakiej stronie ich poszukać?


We have reason to believe that it's supercharged, so maintain double alert.

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2016-10-18, 14:47

Na rock auto. Kupuj ct3, są takie same do v6 I gt, możesz wybrać rocznik 2005 z katalogu jak ich nie widać w Twoim Rybniku



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”