Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Tak jak napisałem, najlepsze klocki na codzień i noe tylko to bendix ct3
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Do gt500 wybór jest ograniczony, więc ja stawiam u siebie na Z26.
2 tygodnie temu byłem na torze i to co miałem założone nawet się sprawdziło, ale nie wiem co to jest:) Stawiam, że fabryczne. Tor jednak nie był wymagający dla hamulców, następny może być..
2 tygodnie temu byłem na torze i to co miałem założone nawet się sprawdziło, ale nie wiem co to jest:) Stawiam, że fabryczne. Tor jednak nie był wymagający dla hamulców, następny może być..
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 410
- Rejestracja: 2014-09-08, 21:15
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: żółty
- Lokalizacja:: warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Witam
Ja byłem w czerwcu na torze na Ułęży imiałem założone TRW mogę powiedzieć,że to LIPA.
Teraz zakładam Ferrodo.
pozdrawiam
Ja byłem w czerwcu na torze na Ułęży imiałem założone TRW mogę powiedzieć,że to LIPA.
Teraz zakładam Ferrodo.
pozdrawiam
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Dzisiaj założyłem Z26, okazuje się, że fabryczne klocki gt500 to Ferodo.
Nie umywają się do Z26, tyle mogę powiedzieć po pierwszym dniu.
Tak więc tańszy budżet to Bendix ct3 (nie ma do gt500), droższy i bardziej wytrzymały Z26, nie ma potrzeby jak ktoś nie jeździ na tor, z26 na torze powinny dać radę z moich dzisiejszych testów:)
Nie umywają się do Z26, tyle mogę powiedzieć po pierwszym dniu.
Tak więc tańszy budżet to Bendix ct3 (nie ma do gt500), droższy i bardziej wytrzymały Z26, nie ma potrzeby jak ktoś nie jeździ na tor, z26 na torze powinny dać radę z moich dzisiejszych testów:)
- andi74
- Forumowicz
- Posty: 1168
- Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
- Model: GT S550 GT350 Mod
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary Metalik
- Lokalizacja:: EU/PL
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
ja bede sie przymierzal do wymiany w GT Shelby 2008 z tego co czytam dali tam sportowe zawieszenie ale chyba hamulcy nie ruszali
najprostrza i najtansza opcja jak przelecialem forum to
tarcze na przod te z forum od AMG i te klocki bendix ct-3
czy mam racje ??
a co z tylem tylko klocki bendix na tyl ??
pytam sie bo konik chyba bedzie ze mna w DE a tu mozna troche polatac i hamulce to podstawa a ze przyzwyczajenie hamowania mam z gornej polki BMW (w firmie same nowe BMW w mocnych wydaniach ) to po 15 latach noga sie przyzwyczaila
nie za bardzo bym chcial ingerowac w konia bo to 1 z 1200 (manual ,vista,coupe)
najprostrza i najtansza opcja jak przelecialem forum to
tarcze na przod te z forum od AMG i te klocki bendix ct-3
czy mam racje ??
a co z tylem tylko klocki bendix na tyl ??
pytam sie bo konik chyba bedzie ze mna w DE a tu mozna troche polatac i hamulce to podstawa a ze przyzwyczajenie hamowania mam z gornej polki BMW (w firmie same nowe BMW w mocnych wydaniach ) to po 15 latach noga sie przyzwyczaila
nie za bardzo bym chcial ingerowac w konia bo to 1 z 1200 (manual ,vista,coupe)
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Z26 powerstop obecnie moje ulubione, ct3 drugie
- andi74
- Forumowicz
- Posty: 1168
- Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
- Model: GT S550 GT350 Mod
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary Metalik
- Lokalizacja:: EU/PL
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
a jak bym zalozyl cale nowe od nich tarcze i klocki ??
http://www.ebay.com/itm/Power-Stop-K138 ... AB&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.com/itm/Power-Stop-K138 ... AB&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Też można, ale jak już chcesz zmieniać tarcze, zmień na rozmiar z GT, wtedy trzeba za 200$ dokupić mocowania zacisków z GT.
Będziesz miał wtedy rozmiar 13,2" i min felga to 18"
Będziesz miał wtedy rozmiar 13,2" i min felga to 18"
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2450
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
CZY O TE BENDIX chodzi ? http://www.ebay.com/itm/Bendix-Front-Br ... -a&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;caniggia pisze:Z26 powerstop obecnie moje ulubione, ct3 drugie
- andi74
- Forumowicz
- Posty: 1168
- Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
- Model: GT S550 GT350 Mod
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary Metalik
- Lokalizacja:: EU/PL
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
ale ja mam GT Shelby 2008 to on ju ma 316mm chyba tarcze ??
i nie potrzeba mocowania zakladac a kola mam w org shelby 8.5 x 18
te nacinane i nawiercane fajnie wygladaja
i nie potrzeba mocowania zakladac a kola mam w org shelby 8.5 x 18
te nacinane i nawiercane fajnie wygladaja
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- andi74
- Forumowicz
- Posty: 1168
- Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
- Model: GT S550 GT350 Mod
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary Metalik
- Lokalizacja:: EU/PL
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
jak przyplynie i bedzie pod domem to dam fotki
- Winston_Wolf
- Forumowicz
- Posty: 166
- Rejestracja: 2011-09-12, 03:29
- Model: S550 GT PP
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Triple Yellow
- Lokalizacja:: Wrocław
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Po przeczytaniu testu Pawła chce kupić do swojego 2013 V6 odpowiednik Bendixów CT-3 na przód. Znalazłem Bendix SCD1464 (mam mniejszą tarcze niż w V8, także same CT-3 nie podejdą), ale mam problem z zakupem - AM ich nie ma, Amazon nie wyśle ich do kraju, na eBayu są jakieś z dupy opłaty celne, na Rockauto cena jest podejrzanie niska i wysyłka 40$... Czy ktoś potrafi mi podpowiedzieć na jakiej stronie ich poszukać?
We have reason to believe that it's supercharged, so maintain double alert.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Na rock auto. Kupuj ct3, są takie same do v6 I gt, możesz wybrać rocznik 2005 z katalogu jak ich nie widać w Twoim Rybniku