andronik pisze:Adaptacja przepustnicy w S197 wygląda tak:
- Przekręć kluczyk w stacyjce na pozycje ON (bez odpalania silnika)
- Po pogaśnieciu niektórych kontrolek na zegarach, zacznij wciskać pedał gazu do podłogi, w ciągu 3sek.
(3 sek, powinna pokryć się z momentem maksymalnego wciśniecia pedała)
- zwolnij pedał z tą sama procedurą jak wyżej
- poczekaj 6sek i przekręć kluczyk na pozycję OFF
- znów 6 sek. i powtórz całą procedure od początku jeszcze 2x
Te kroki możesz wykonać po zmianie TPS'u lub po jego czyszczeniu.
Czekaj, czekaj, bo nie kumam. Dzisiaj wymieniłem Throttle position sensor i dalej jej to samo, ale nie wykonałem tej adaptacji jak opisałeś. To ma znaczenie? Rozumiem, że wciskać powoli pedał przez 3 sekundy i potem przez 3 sekundy odpuszczać?
<b>EDIT</b>
P2104 Throttle Actuator Control System Forced Idle
P2106 Throttle Actuator Control Sys Forced Limited Power
P2111 Throttle Actuator Control Sys Stuck Open
P2112 Throttle Actuator Control System Stuck Closed
P2135 Throttle/Pedal Pos Sen/SW A/B Volt Correlation
Serwis podaje, żeby wymienić TPS i przeprogramowac ponownie powertrain control module. Ciekawe gdzie to zrobie?
Na forach piszą, że po wymianie TPS-u jezdzili do dilera ustawiac na nowe komputer
Już sam nie wiem co dalej robić
