Rozladowywujacy sie akumulator

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Rozladowywujacy sie akumulator

Post autor: escalar » 2010-06-01, 22:15

Mam problem, postaram się go krótko opisać:

Zostawilem auto wieczorem w piatek po czym w poniedzialek okazalo sie ze akumulator jest calkowicie rozladowany. Podejrzewajac, ze padl akumulator ze starosci kupilem nowy (zelowy Optima Red Top). Nowy akumulator wytrzymal dwa dni, po czym ulegl rozladowaniu.
W tej chwili auto znajduje sie w serwisie, a elektryk podejrzewa, ze ktorys z ukladow wzbudza sie i zaczyna pobierac prad kiedy auto jest wylaczone....

Czy ktos z was spotkal sie z podobnym problemem?



Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2010-06-01, 22:17

Ja miałem to samo z innym autem ale to była kwestia alternatora. Szczotki przy nim sie zjechały i nie było ładowania. Wymieniłem na jakąś podróbe i po 3 dniach to samo ale jak kupiłem orginalny to było juz oki ;]


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-06-01, 22:46

w tej chwili elektryk mowi, ze nie wyglada mu to na alternator... ale przekaze mu sugestie.. dzieki za pomoc...
czy ktos ma jeszcze jakies inne podejrzenia?



Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2010-06-01, 22:50

Może sprawdz czy lampka w bagażniku sie nie pali cały czas. Wymieniałeś ostatnio radio albo jakąś elektrykę? Jeżeli siada w 2 dni to na 100 % elektryka. Szukajcie zwarcia ;] Aha i jeszcze jedno co przychodzi mi do głowy to naładuj akumulator, następnie wyjmij alternator, zostaw na noc lub dwie i spróbuj odpalić.

Zapytaj elektryka ile mocy pobiera z akumulatora podczas postoju.


Pozdrawiam i życzę powodzenia.


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-06-01, 23:20

wszystko niby jest ok.... akumulator pobiera max 20 mA... czyli tyle ile powinno na postoju...
zadnych modernizacji elektryki nie bylo...



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-06-01, 23:21

w tej chwili elektryk czeka az wlaczy sie jakis uklad podczas postoju... uwaza ze cos musi sie wzbudzac... ale nie maja na razie pojecia co...



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2010-06-14, 10:16

I jak, elektryk cos znalazl ?? Mnie sie dokladnie to samo przytrafilo w weekend, i tez czeka mnie wycieczka do elektryka, wiec jesli mialbys juz diagnoze, to przynajmniej wiedzialbym gdzie zaczac szukac. Szczegolnie, ze w S197 to jedna z niemilych przypadlosci wystepujacych co jakis czas :/


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-06-14, 11:52

Z tego co wiem to polecial chyba przekaźnik od klimatyzacji i on rozladowywal aku.. Ale niech potwierdzi Escalar ..



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-06-14, 16:22

AluStar pisze:Z tego co wiem to polecial chyba przekaźnik od klimatyzacji i on rozladowywal aku.. Ale niech potwierdzi Escalar ..
tak, mikroprzekaznik odpowiedzialny za klimatyzacje wzbudzal sie po 20 godzinach od wylaczenia auta... usterka dosc klopotliwa do zidentyfikowania ale sie udalo :)
...zycze powodzenia przy sprawdzaniu Twojego autka :)



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2010-06-14, 16:29

po 20h :przestraszony: no to rzeczywiscie nie latwo bedzie to wykryc :(

w razie gdyby sie okazalo, ze to to samo, mozesz w 2 slowach napisac gdzie to jest, i czy mozna gdzies kupic u nas od reki ??


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-06-14, 20:38

to jest mikroprzekaznik, ktory miesci sie w skrzynce na bezpieczniki pod maska...
u mnie jest to szara kostka o wymiarach okolo 1cm x 2 cm
Symbol:
P6STD, 3F2T-14B192-AA, 7018
tych mikroprzekaznikow jest w skrzynce kilka takich samych, u mnie uszkodzeniu ulegl tylko jeden z nich....
...udalo mi sie go zakupic w Polsce od kolesia, ktory handluje rozbitkami....



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2010-06-14, 20:47

2 pytania jeszcze:
- jesli jest kilka takich samych, jak zdiagnozowales, ktory to dokladnie byl ??
- masz moze jakis namiar na tego goscia ?? on handluje rozbitymi Mustangami, czy w ogole Fordami ??

Z gory dzieki :padam:


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-06-14, 20:55

usterke zdiagnozowal mi serwis Forda w Krakowie, jesli chcesz to na priv dam Ci namiar do goscia ktory zajmuje sie mustangami u nich (pisalem o nim juz w dziale: polecamy) ...
a mikroprzekaznik kupilem od goscia z Bialegostoku (info tez Ci na priv moge dac)... za mikroprzekaznik zaplacilem 150 PLN... niestety przeplacilem ale nie chcialem czekac :(



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2010-06-14, 20:58

escalar pisze:usterke zdiagnozowal mi serwis Forda w Krakowie, jesli chcesz to na priv dam Ci namiar do goscia ktory zajmuje sie mustangami u nich (pisalem o nim juz w dziale: polecamy) ...
a mikroprzekaznik kupilem od goscia z Bialegostoku (info tez Ci na priv moge dac)... za mikroprzekaznik zaplacilem 150 PLN
kurcze do krakowa co prawda mam kawalek, sproboje powalczyc na miejscu, jesli sie nie uda to do Ciebie wroce.

naczytalem sie dzis na allfordmustangs i znow tyle teorii odnosnie "dead battery", ze juz sam nie wiem w co wierzyc. Chcialbym uniknac wymiany aku co pare tys km, a niektorzy z nich tam tak maja...


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-06-14, 21:01

wymiana akumulatora to ostatecznosc... nie poddawaj sie i rozmawiaj z dobrymi elektrykami... mi jeden madrala kazal wymieniac alternator.... dobrze ze jest na miejscu ten koles "zlota raczka" powiedzial ze nie wyglada mu to na alternator i ze bedzie szukac do skutku.... i znalazl :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”