wskaznik oleju
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: wskaznik oleju
nie lepiej dac to elektrykowi to by nie swiecilo:) Mi po wystrzelonych poduchach wkurzal ten migajacy zolty znaczek:)
302 HOooooo
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
Re: wskaznik oleju
wutang172 i co w końcu miałeś padnięte tą pompę oleju? w czym tkwił problem ciekawy jestem ![Zdegustowany :zdegustowany:](./images/smilies/disgust.gif)
![Zdegustowany :zdegustowany:](./images/smilies/disgust.gif)
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: wskaznik oleju
pompa oleju i wody to lipa straszna. ja do taurusa musilaem wubulic 2tys na pompe i clodo tego wymiana rozrzadu echh szkoda gadac.
Czy ktos pamieta co ile km jazdy po miescie powino sie wymienialc silnik w 4.6v8?
Czy ktos pamieta co ile km jazdy po miescie powino sie wymienialc silnik w 4.6v8?
302 HOooooo
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
Re: wskaznik oleju
to faktycznie nie fartwutang172 pisze:tak pompa padlawymienilem odrazu z tym prętem napedzajacym pompe
![Szok :szok:](./images/smilies/eek.gif)
czytałem o tych pompach i bardzo rzadko się zdarza,żeby coś w nich siadło.
Przy ewentualnej wymianie warto kupić high-volume (bardziej wydajna) nie high-pressure (łatwo pomylić), dobre są pompki Mering-a
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
Re: wskaznik oleju
Po rocznej przerwie ale się podczepię jeszcze...
U mnie jest taki objaw że po rozgrzaniu silnika spada ciśnienie oleju, a po kilkudziesięciu kilometrach na wolnych obrotach w ogóle spada do zera, muszę podkręcać obroty żeby było jakieś ciśnienie.
Wymiana oleju i filtra trochę pomogła - na zimnym silniku mam ponad 2 kreski - na 3-ciej jest połowa wskaźnika - (wcześniej było ok. 1,5) a na dobrze rozgrzanym już po przejechaniu 20-30 km spada do ok 0,5 kreski - masakra. Wspomnę że wymieniany olej był czarny jak moja bryka.
Czy to też by wskazywało na wymianę pompy? Jeśli chodzi o czujnik to jest on (trzpień osadzony w pewnego rodzaju wkręcanej tulei ) trochę luźny, tzn rusza się lekko na boki - tak ma być?
U mnie jest taki objaw że po rozgrzaniu silnika spada ciśnienie oleju, a po kilkudziesięciu kilometrach na wolnych obrotach w ogóle spada do zera, muszę podkręcać obroty żeby było jakieś ciśnienie.
Wymiana oleju i filtra trochę pomogła - na zimnym silniku mam ponad 2 kreski - na 3-ciej jest połowa wskaźnika - (wcześniej było ok. 1,5) a na dobrze rozgrzanym już po przejechaniu 20-30 km spada do ok 0,5 kreski - masakra. Wspomnę że wymieniany olej był czarny jak moja bryka.
Czy to też by wskazywało na wymianę pompy? Jeśli chodzi o czujnik to jest on (trzpień osadzony w pewnego rodzaju wkręcanej tulei ) trochę luźny, tzn rusza się lekko na boki - tak ma być?
był: Mustang Fox GT 5.0 V8 '88
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
Re: wskaznik oleju
Generalnie mi chodzi o to czy olej może mieć znaczenie - bo przecież na zimno jest ok, tylko na "gorąco" nie - czy to struktura oleju się tak zmienia czy pompa na ciepło nie daje rady. Olej wlałem 5w40 syntetyk tylko nie jakiś markowy - ale trzyma ładny miodowy kolor. Chciałem "przepłukać" silnik i wlać potem Castrola o takich samych parametrach.
był: Mustang Fox GT 5.0 V8 '88
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: wskaznik oleju
Nie wiem ale na castrola reaguje stukaniem moje 5.0 HO:) Mobil 10w40 wystarczy po shellu tez stukal skubaniec a drugi zaczal jeszcze pracowac niezbyt ladnie wiec tylko mobila narazie leje. Sprawdz czujnik cisnienia oleju bo on moze sie konczyc. Ta tj membrana u mnie poszla i wskazywal jakies glupoty bo raz byl tuz na poczatkiem potem dochodzil do srodka i znowu spadal. Jak to nie pomoze to radze wymienic pompe oleju koszt niezbyt duzo a ryzyko zatarcia silnika sie zmniejszy no i co jakis czas sie powinno ja zmienic a pewnie u Ciebie jak w 90% mustangow w PL jest jeszcze fabryczna:)
302 HOooooo