Potwierdzam jezdzi super nie czuc roznicy do tego dobry program i nikt nie ma szans na swiatlachcaniggia pisze:jak nowy:)stngr pisze:Pytanie z kosmosu - ktos ma jakies doswiadczenia na temat jak na gazie jezdzi 4.6 z lat 1998-2004?
Pudel ma v6 z tych lat na lpg i śmiga jak na PB.
dobre podzespoły, dobry gazownik i heja.
LPG w V8 i V6
Moderatorzy: stang232, celibad, stang232, celibad
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re:
ten temat propunuję kontunuować tu:seba55 pisze:Wtam, jestem nowy na forum.
Mam pytnako czy może kyoś miał problemy z pompą paliwa w v6 08r. na benzynie na wolnych obrotach jak dłużej pochodzi podnosi ciśnienie na listwie do 58PSI w czasie jazdy ciśnienie spowrotem spada do 39PSI, obiawy takie same na PB i LPG.
http://www.mustangklub.pl/forum/viewtop ... &start=165" onclick="window.open(this.href);return false;
tamten jest bardziej rozwinięty i tam ci odpowiem (już odpowiedziałm, ale nie zauważyłem daty, pewnie nie aktualne).
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: LPG w V8
problem jest taki, ze ciśnienie rośnie na LPG bo na LPG nie ma odbioru paliwa, v6 ma w dodatku taki bajer, ze tą sytuację zapamiętuje na PB, dopiero na drugi dzień jest w stanie jeździć na 269kpa.seba55 pisze:Wtam, jestem nowy na forum.
Mam pytnako czy może kyoś miał problemy z pompą paliwa w v6 08r. na benzynie na wolnych obrotach jak dłużej pochodzi podnosi ciśnienie na listwie do 58PSI w czasie jazdy ciśnienie spowrotem spada do 39PSI, obiawy takie same na PB i LPG.
należy dorobić przelew do baku albo założyć emulator ciśnienia, odciąć pompę. nie chciałbym Cie martwić, ale jeżeli to był partacz - gazoownik skoro tak Cię wypuścił, to oznacza, że jeździsz na ubogiej mieszance, co dobrze nie wróży.
w obecnej sytuacji w zasadzie nie możliwe jest wystrojenie auta.
jak chcesz to naprawić, to wal śmiało.
Auta, które wstyd zagazować
Ford Mustang
Ten legendarny muscle car z definicji napędzany jest potężnymi silnikami V6 i V8 o pojemnościach dochodzących do 6 litrów, które po prostu muszą dużo palić. Jednocześnie nie jest to auto przeznaczone do dalekich podróży czy do jazdy po mieście, więc po co wsadzać do bagażnika zbiornik gazu? Gdyby producent chciał, żeby jazda Mustangiem była tania, pod maskę trafiłby nieduży diesel. A tak z jakichś powodów nie jest...

LPG w mustangu

Zrodlo Onet.pl
Ten legendarny muscle car z definicji napędzany jest potężnymi silnikami V6 i V8 o pojemnościach dochodzących do 6 litrów, które po prostu muszą dużo palić. Jednocześnie nie jest to auto przeznaczone do dalekich podróży czy do jazdy po mieście, więc po co wsadzać do bagażnika zbiornik gazu? Gdyby producent chciał, żeby jazda Mustangiem była tania, pod maskę trafiłby nieduży diesel. A tak z jakichś powodów nie jest...

Zrodlo Onet.pl
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: LPG w V8
Alu, we wszystkim się z Tobą zgadzam poza tym, że Mustang to nie jest auto przeznaczone do dalekich podróży...
Otóż jest. Mustang to typowe auto klasy GT, czyli Gran Turismo (Wielka Turystyka). Takie auta charakteryzują się: Nadwoziem typu coupe, dużym i mocnym silnikiem oraz wnętrzem przeznaczonym do podróży głównie dla 2 do 4 osób.
Pozdrawiam
Otóż jest. Mustang to typowe auto klasy GT, czyli Gran Turismo (Wielka Turystyka). Takie auta charakteryzują się: Nadwoziem typu coupe, dużym i mocnym silnikiem oraz wnętrzem przeznaczonym do podróży głównie dla 2 do 4 osób.
Pozdrawiam
Samotny Wilk
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: LPG w V8
Pytanie tylko po co zaczynacie dyskusje od nowa? Na ten temat chyba wszystko zostalo powiedziane i po to powstal ten dzial, aby takich przycinek nie bylo.
To aby nie ktorzy mieli sobie o czym pogadac, to od niedzieli moja v8ka jezdzi juz na lpg:)
Sam sobie zagazowalem, jak ktos bedzie chcial, to mu tez zagazuje tak jak malo kto to zrobi nie chwalac sie:) Lada chwila wpadnie pod maske innemu koledze z forum. Pozniej wrzuce fotki.
Afr na bucie taki sam jak na benzynie, temp katow rowniez, zadnej roznicy w jezdzie za wyjatkiem portfela,
nawet za bardzo pod maska sie nie rzuca.
To aby nie ktorzy mieli sobie o czym pogadac, to od niedzieli moja v8ka jezdzi juz na lpg:)
Sam sobie zagazowalem, jak ktos bedzie chcial, to mu tez zagazuje tak jak malo kto to zrobi nie chwalac sie:) Lada chwila wpadnie pod maske innemu koledze z forum. Pozniej wrzuce fotki.
Afr na bucie taki sam jak na benzynie, temp katow rowniez, zadnej roznicy w jezdzie za wyjatkiem portfela,
nawet za bardzo pod maska sie nie rzuca.
-
XerofaN
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: LPG w V8
@ cannigia
daj znac ile ci pali teraz V8 na LPG
@ Alustar
a ja sie do konca z toba nie zgodze. moze i wstyd gazowac niektore auta ale na pewno Mustang nie jest na pierwszym miejscu. w koncu to jest "tani" samochod wiec czemu poruszanie sie nim nie mialoby tez takie byc?
na koniec jeszcze taki slogan reklamowy: Skoro nie widac roznicy to po co przeplacac?
daj znac ile ci pali teraz V8 na LPG
@ Alustar
a ja sie do konca z toba nie zgodze. moze i wstyd gazowac niektore auta ale na pewno Mustang nie jest na pierwszym miejscu. w koncu to jest "tani" samochod wiec czemu poruszanie sie nim nie mialoby tez takie byc?
na koniec jeszcze taki slogan reklamowy: Skoro nie widac roznicy to po co przeplacac?
Re: LPG w V8
To nie jest moja opinia to jest http://moto.onet.pl/278651,galeria.html?node=27" onclick="window.open(this.href);return false; !!
Zrobicie jak bedziecie uwazac - to wasza wola i wybor - ale pamietajcie jak was inni widza !!
http://moto.onet.pl/278651,galeria.html?node=27" onclick="window.open(this.href);return false;
A wkleilem fote bo art zniknie .
Tylko na targach i Zlotach bron was Panie Boze aby ktorys maske podniósł do gory !!
Medja podlapia i bedzie sie dzialo ..
Juz sie nie wypowiadam i przepraszam ze kogos moglem urazic - ale juz któryś raz widze taki art z autami - gdzie LPG to obciach !!
Jest nas tylu ze musza byc rodzynki w klubie ..
Zrobicie jak bedziecie uwazac - to wasza wola i wybor - ale pamietajcie jak was inni widza !!
http://moto.onet.pl/278651,galeria.html?node=27" onclick="window.open(this.href);return false;
A wkleilem fote bo art zniknie .
Tylko na targach i Zlotach bron was Panie Boze aby ktorys maske podniósł do gory !!
Medja podlapia i bedzie sie dzialo ..
Juz sie nie wypowiadam i przepraszam ze kogos moglem urazic - ale juz któryś raz widze taki art z autami - gdzie LPG to obciach !!
Jest nas tylu ze musza byc rodzynki w klubie ..
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: LPG w V8
XerofaN, trudno wyczuc w tej chwili, bo pierwszy bak wyjezdzilem w kilka h podczas strojenia na obwodnicy:)
Drugi jechalem w trasie do Krakowa, ale tez czesto na benzynie, moge tylko szacowac, ze bylo to ok 15ltr przy 160-170.
Drugi jechalem w trasie do Krakowa, ale tez czesto na benzynie, moge tylko szacowac, ze bylo to ok 15ltr przy 160-170.
- Evening
- Forumowicz
- Posty: 318
- Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
- Model: 302'cid 1975
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Medium copper metallic
Re: LPG w V8
LPG v8 na gaźniku tez ogarniasz? 
w ogole ktos na forum ma v8 na gazniku z gazem? przyznac sie
:)
w ogole ktos na forum ma v8 na gazniku z gazem? przyznac sie
Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Chevrolet Impala '60 Sport Coupe
Plymouth Barracuda '68
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 '66
Porsche 911 '73 Targa
Porsche 911 '76 Targa
Willys - Overland 1939

Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Chevrolet Impala '60 Sport Coupe
Plymouth Barracuda '68
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 '66
Porsche 911 '73 Targa
Porsche 911 '76 Targa
Willys - Overland 1939
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: LPG w V8
Oczywiście, gdy auto ma parogram na 98 oktanów wyciągnięty na maxa, nie ma szans aby jeździło tak samo, ale różnice nawet wtedy są znikome.Deftronic pisze:Nie chce mi się wierzyć, że nie ma różnicy. Może dlatego, że nie jest to GT500. Za każdym razem - każdym! - jak wjeżdżam do kraju, tankuję palwo czuję spadek mocy. Paliwo jest ewidentnie gorszej jakości. Świeci się kontrolka silnika. Tankuję za granicą (czasami też trafi się dobra stacja i w PL) - auto dostaje natychmiast wyczuwalnego kopa. Ciężko uwierzyć, że efekt jazdy na zwykłym gazie nie będzie się różnił od jazdy na paliwie 98-99okt. Może V6kach tak jest albo GTkach.caniggia pisze:...zadnej roznicy w jezdzie za wyjatkiem portfela,
Podobno jest już jedno GT500 z instalacją gazową - wątpię aby jazda w nim na gazie a na paliwie 97-99 okktanów to było to samo.
Dla przypomnienia porównanie oryginalny program w v6 - PB 214HP, LPG 219HP!!!, program na 98 i jakieś tam jeszcze mody PB 233HP, LPG 226HP.
Oryginalny program w v6 i GT ma dolane paliwa na 11-11,5 AFR, przez co nie mają max mocy jaką można z nich wydusić w dodatku więcej palą.
LPG można ustawić na 12,8 i mamy więcej mocy na LPG i nawet różnica w zużyciu będzie rzędu 12-18%.
W dodatku LPG ma 100+ oktanów, więc jakby program zrobić na 100+ oktanów pod LPG, to różnica między programem na 98pb a 100+ na lpg w mocy byłaby również mniejsza, nie wspomnieć, że na LPG można silnik sporo więcej doładować, a robiąc ciekły to już w ogóle bezkonkurencyjne do PB, bo mamy od razu chłodzenie powietrza.
A odnośnie checka przy zmianie paliwa, dobrze by było wiedzieć jaki to błąd, bo ich jest setki.
Niestety, ale to musi być na blosie i wystrojone na AFR, jak coś, to wynajdę Ci kogoś kto to zamontuje, a ja Ci wystroję jeżeli będziesz chciał.Evening pisze:LPG v8 na gaźniku tez ogarniasz?![]()
To można zostawić bez komentarza,Deftronic pisze:Raczej nie są to rodzynki w cieście a...AluStar pisze: Jest nas tylu ze musza byc rodzynki w klubie ..![]()
dla przypomnienia wypowiedź Hansa z tego tematu: http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php ... pg+ankieta" onclick="window.open(this.href);return false;
Więc nie pasuje, to odpuście sobie bzdurne komentarze i po prostu nie zaglądajcie jak boli.Hans pisze: A dział o LPG jest potrzebny, żeby nie było takiego pi3®0lΣni@ jak to miało miejsce w każdym temacie, gdzie pojawiał się LPG. Jak komuś to nie pasuje, to nie będzie zaglądał to takiego działu i huk. Ta pasja ma nas łączyć, a nie dzielić.
Tak wygląda to u mnie:Deftronic pisze: Przykład instalacji w UK
http://www.mocgb.net/forums/showthread. ... 5edc8834f1" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 2011-10-07, 17:43 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: LPG w V8
Reduktor jeden! IG1 Magg zmodyfikowany, sterownik LPGTech w którym dużo modyfikacji to moja zasługa (na tą chwilę bezkonkurencyjny), wtryskiwacze Hana niebieskie.Bolek pisze:Piękna robota.Jaka centrala sterująca ,reduktor oraz jakie wtryskiwacze zastosowałeś ?