Mogę potwierdzic, Macc ma zacnie zrobiony wydech, b ładnie to brzmiMacc pisze:Moja rada: wiosna bliżej, spotkasz kogoś z nas- Olsztyn blisko, osłuchasz, wyczujesz na swoje ucho i zrobisz co Ci pasi. Pisać o tym można bez końca a i tak winny jest księgowy z fabryki hi hi
Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.
Sie cieplo zrobi i konie wyjdą na ulicę to tez chetnie bym sie z kims spiknal kto ma v6 z dual exhaust. Moze ktos w krakowie ma takie cuś?
-
dakota2009
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 2011-04-25, 21:19
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny
Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.
Ja też mam pytanie... Mam v6 i czy coś sie stanie jak zamiast tłumików od Gt, odetne Y pipe i dam na zasadzie H dwie przelotowe rury z nierdzewki ? Blisko mnie jest firma produkująca tłumiki do Tirów i z nierdzewek robią bajery. Czy mustang bedzie duzo głosniejszy? Czy straci albo zyska na mocy? Dodam że aktualnie mam Forda F150 z silnikiem 4.6L i mam wyciety tłumik końcowy i całkiem przyjemnie to chodzi i nie powiedział bym że za głosno. Oczywiscie w F150 jest V8 i obawiam sie jedynie że przy tym samym w v6 będzie ,,dziwny'' dzwiek?
Tak na marginesie, z czystej ciekawosci, bo z tego co widze po czesciach do mojego F150 to wychodzi na to że to jest ,,ten sam'' silnik co w mustangu 4.6 tylko bez sprezarki ?
Pozdr
Tak na marginesie, z czystej ciekawosci, bo z tego co widze po czesciach do mojego F150 to wychodzi na to że to jest ,,ten sam'' silnik co w mustangu 4.6 tylko bez sprezarki ?
Pozdr
-
dakota2009
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 2011-04-25, 21:19
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny
Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.
(...) Ma tłumiki od Bullita z bardzo ładnymi końcówkami, wszystkie rury i x pipe (więkdszej średnicy niż oryginalne rury). Dodatkowo jest zestaw do przerobienia tylnego zderzaka - wygląda lepiej niż przy zderzaku stockowym GT.''
JAK WYGLADA TAKI ZESTAW DO PRZEROBIENIA ZDERZAKA ?
JAK WYGLADA TAKI ZESTAW DO PRZEROBIENIA ZDERZAKA ?
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.
Dakota, do zestawów do przerobienia V6 na dual exhaust jest dołączany szablonik, który możesz przyłożyć i wyciąć miejsce na rurę po drugiej stronie zderzaka. Jeżeli to o to chodzi, to moim zdaniem, nie wygląda to lepiej niż GT - GT ma ładne wycięcia na rury z "rantem", który biegnie wzdłuż całego zderzaka. Końcówki rur są wyżej niż w V6 - bardziej skierowane do tyłu niż w dół...
Ale to moje zdanie - wiadomo - kwestia gustów nie podlega dyskusji. Ja wymieniam u siebie zderzak na GTkowy.
Ale to moje zdanie - wiadomo - kwestia gustów nie podlega dyskusji. Ja wymieniam u siebie zderzak na GTkowy.

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
dakota2009
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 2011-04-25, 21:19
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny
Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.
w takim wypadku musze zaczac sie rozgladać z zderzakiem od GT... Gdyby mi ktoś jeszcze mógł odpisac jak to wyglada z tym ,,przelotowym'' wydechem... A może ktoś ma taki ?
Oczywiscie piszac ,,przelotowy'' mam na mysli wyciety tłumik... katalizatory zostają.
Oczywiscie piszac ,,przelotowy'' mam na mysli wyciety tłumik... katalizatory zostają.
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.
tu masz przelot..http://www.americanmuscle.com/axexlmo20mug.html" onclick="window.open(this.href);return false; najglosniejszy
a tu bardziej cywilizowana wersja http://www.americanmuscle.com/magnapack ... 010gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jak katy wytniesz i np zalozysz Long Tuby to masz piekny ryk

a tu bardziej cywilizowana wersja http://www.americanmuscle.com/magnapack ... 010gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jak katy wytniesz i np zalozysz Long Tuby to masz piekny ryk
Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.
Pierwsza wersje ma PMN do sprzedania w dziale sprzedam .
-
dakota2009
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 2011-04-25, 21:19
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny
Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.
Tylko 500$ to troche duzo jak dla mnie na wudech. Tak jak pisałem, docelowo mam na mysli że wydech przelotowy wykona mi ta firma z okolic. Robią naprawde cuda z nierdzewki, a wydaje mi sie ze przelotowa rura to przelotowa czyli jak sama nazwa wskazuje nic w niej nie ma, czyli specjalnie sie od tej w pierwszym linku równiec nie będzie, a chłopaki pewnie po samym zdjeciu mi takie cudo dorobią.
Adasko... napisz mi co to są te long tuby bo nie bardzo jestem w temacie.
Reasumując jesli dobrze zrozumiałem, tłumiki z pierwszego linku są przelotowe czyli puste, czyli mogą mi takie dorobić. Ucinam Ypipe i dorabiają mi z nierdzewki H pipe z ramionami od H aż po sam zderzak. Ewentualnie moge jeszcze wyciac katalizatory i wstawić te long tuby ?
Tylko czy bez katalizatorów to jednak nie bedzie za głosno?
Czy jest jakaś róznica pomiedzy wydechem z pierwszego linku a dorobionymi przelotowymi rurami? Dodam, że firma która mi to wykona od 15 lat robi tłumiki do samochodów ciezarowych i znaja sie na rzeczy.
A jak z mocą ? nie spadnie ?
I jak z dzwiekiem... V8 rozumiem.... brzmi pieknie, ale czy V6 tez da rade ?
Pozdrawiam
Adasko... napisz mi co to są te long tuby bo nie bardzo jestem w temacie.
Reasumując jesli dobrze zrozumiałem, tłumiki z pierwszego linku są przelotowe czyli puste, czyli mogą mi takie dorobić. Ucinam Ypipe i dorabiają mi z nierdzewki H pipe z ramionami od H aż po sam zderzak. Ewentualnie moge jeszcze wyciac katalizatory i wstawić te long tuby ?
Tylko czy bez katalizatorów to jednak nie bedzie za głosno?
Czy jest jakaś róznica pomiedzy wydechem z pierwszego linku a dorobionymi przelotowymi rurami? Dodam, że firma która mi to wykona od 15 lat robi tłumiki do samochodów ciezarowych i znaja sie na rzeczy.
A jak z mocą ? nie spadnie ?
I jak z dzwiekiem... V8 rozumiem.... brzmi pieknie, ale czy V6 tez da rade ?
Pozdrawiam
-
dakota2009
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 2011-04-25, 21:19
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny
Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.
a są gdzies ,,wymiary'' takiego tłumika jak w pierwszym linku? żebym dał kolesiowi wymiary i zeby dorobił bez wskakiwania pod samochód?
Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.
Dakota, a gdzie robisz wydech?
Nic na siłę, wszystko młotkiem
i wyklepie się coś takiego:


-
dakota2009
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 2011-04-25, 21:19
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny
Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.
http://vanstar.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
oni generalnie robia do tirów, ale pamietam ze chciałem sobie zrobić przelot z nierdzewki do F150 i mieli fajne pomysły ale nie mieli czasu, a potem to juz ja nie miałem ;p
Natomiast jesli da sie im ,,wymiary, gdzie i jaki kat zgiecia to zrobia praktycznie od reki. Wiec wydaje mi sie ze jesli równicy nie ma bo to tylko kawałek pustej rury, to szkoda dawac 1000zł za to samo. Rozumiem gdyby to podnosiło moc, albo miało jakis wpływ na jazde, ale nie wydaje mi sie . Bardziej sie zastanawiam czy własnie nie straci mocy na takim przelocie, czytałem ze takie przypadki tez sie zdarzają .
Pozdro
oni generalnie robia do tirów, ale pamietam ze chciałem sobie zrobić przelot z nierdzewki do F150 i mieli fajne pomysły ale nie mieli czasu, a potem to juz ja nie miałem ;p
Natomiast jesli da sie im ,,wymiary, gdzie i jaki kat zgiecia to zrobia praktycznie od reki. Wiec wydaje mi sie ze jesli równicy nie ma bo to tylko kawałek pustej rury, to szkoda dawac 1000zł za to samo. Rozumiem gdyby to podnosiło moc, albo miało jakis wpływ na jazde, ale nie wydaje mi sie . Bardziej sie zastanawiam czy własnie nie straci mocy na takim przelocie, czytałem ze takie przypadki tez sie zdarzają .
Pozdro
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.
moc na 100% spadnie w dolnych partiach obrotow5-7%..przy przelocie
..ale taki tego urok
katow nie wycinaj,zostaw bo balaganu narobisz bo musisz pozniej auto stroic a to dodatkowy koszt..( nie wiem czy przy tej opcji bez tlumikow tez nie bedzie trzeba??
)
LT to sportowe kolektory ale to do V8
katow nie wycinaj,zostaw bo balaganu narobisz bo musisz pozniej auto stroic a to dodatkowy koszt..( nie wiem czy przy tej opcji bez tlumikow tez nie bedzie trzeba??
LT to sportowe kolektory ale to do V8
-
Konrado
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.
Nie nie, nie tak wygląda.tom.tom pisze:Dakota, do zestawów do przerobienia V6 na dual exhaust jest dołączany szablonik, który możesz przyłożyć i wyciąć miejsce na rurę po drugiej stronie zderzaka. Jeżeli to o to chodzi, to moim zdaniem, nie wygląda to lepiej niż GT - GT ma ładne wycięcia na rury z "rantem", który biegnie wzdłuż całego zderzaka. Końcówki rur są wyżej niż w V6 - bardziej skierowane do tyłu niż w dół...
Ale to moje zdanie - wiadomo - kwestia gustów nie podlega dyskusji. Ja wymieniam u siebie zderzak na GTkowy.
Są to specjalne nakładki na zderzak ze specjalnego materiału. Montuje się je od dołu zderzaka V6. Nakładki następnie są przykręcane ozdobnymi śrubami - świetny efekt. Nie kicz bo to oryginalne rozwiazanie Ford Racing.
Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.
H pipe jak nie patrzyć, lepiej brzmi, najlepiej jednak true dual, czyli dwie osobne niezależnie rury, co do mocy czy momentu, przy x pipe vs h zdania są podzielone, wszystko zależy od dalszych modyfikacji. True dual może stracić najwięcej.
Wycięcie katów, to już tyk i smród, pusta równa rura do tyłu z tym, ze końcówka trochę węższa niż cała rura wcale nie jest głośna, po Warszawie jeździ czarny na blachach OP z takim patentem właśnie.
To czy auto powinno byc strojone po wymianie tłumików, to już zależy od stopnia modyfikacji wydechu, często stratę momentu na dole da się ogarnąć strojeniem.
Ja po swoich doświadczeniach jestem za tym, aby tłumiki robić samemu na miejscu, np El-Tec wycenił zrobienie tłumika identyko jak moje przerobione z GT na 450 zł z nierdzewki, trzeba wysłać na wzór. Rury ok 63 mm kwasowe można sobie bez problemu kupić w PL, kupowaliśmy w hurtowni w Sosnowcu, kolanka również, nie trzeba nic giąć. Przeciętny spawak powinien sobie spokojnie poradzić, a dobra firma tłumikarska tym bardziej. Tu mamy możliwość taką, że jak dźwięk nie pasuje, można coś jeszcze poprzerabiać, jak np u Macc, gdzie na początku miał drone wkurzające, choć u mnie było w zasadzie nie zauważalne.
Kompletnie nie ufać w dźwięk z YT, nie odzwierciedla nawet w 10% dźwięku oryginalnego.
Jak nie chce się przeinwestować, bo się np ktoś w ciemno zdecyduje na kupno zestawu za 500$, a okaże się, że kompletnie dźwięk nie odpowiada i za chwilę będzie sprzedawał, lepiej posłuchać kilka rozwiązań na zlocie i kupić dokładnie identycznie bez absolutnie żadnej zmiany, bo wystarczy że fajnie brzmiał na H, a ktoś wymyśli sobie X, to cała koncepcja i inwestycja legnie w gruzach.
W załączniku jak to może wyglądać właśnie z takich rur robione akurat u nas całkowicie od zera (BTW 350 koni w 1.8).
Wycięcie katów, to już tyk i smród, pusta równa rura do tyłu z tym, ze końcówka trochę węższa niż cała rura wcale nie jest głośna, po Warszawie jeździ czarny na blachach OP z takim patentem właśnie.
To czy auto powinno byc strojone po wymianie tłumików, to już zależy od stopnia modyfikacji wydechu, często stratę momentu na dole da się ogarnąć strojeniem.
Ja po swoich doświadczeniach jestem za tym, aby tłumiki robić samemu na miejscu, np El-Tec wycenił zrobienie tłumika identyko jak moje przerobione z GT na 450 zł z nierdzewki, trzeba wysłać na wzór. Rury ok 63 mm kwasowe można sobie bez problemu kupić w PL, kupowaliśmy w hurtowni w Sosnowcu, kolanka również, nie trzeba nic giąć. Przeciętny spawak powinien sobie spokojnie poradzić, a dobra firma tłumikarska tym bardziej. Tu mamy możliwość taką, że jak dźwięk nie pasuje, można coś jeszcze poprzerabiać, jak np u Macc, gdzie na początku miał drone wkurzające, choć u mnie było w zasadzie nie zauważalne.
Kompletnie nie ufać w dźwięk z YT, nie odzwierciedla nawet w 10% dźwięku oryginalnego.
Jak nie chce się przeinwestować, bo się np ktoś w ciemno zdecyduje na kupno zestawu za 500$, a okaże się, że kompletnie dźwięk nie odpowiada i za chwilę będzie sprzedawał, lepiej posłuchać kilka rozwiązań na zlocie i kupić dokładnie identycznie bez absolutnie żadnej zmiany, bo wystarczy że fajnie brzmiał na H, a ktoś wymyśli sobie X, to cała koncepcja i inwestycja legnie w gruzach.
W załączniku jak to może wyglądać właśnie z takich rur robione akurat u nas całkowicie od zera (BTW 350 koni w 1.8).