Kluczyk do Mustanga

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-01-08, 12:52

alfatech pisze: .......ja mam odpalanie z pilota :P ale jak to działa i co tam nagrzebane to nie wiem :zdziwko:
Kolega który ma jeepa też ma to odpalanie i mówił mi że podobno jest tam gdzieś podpięty 3 kluczyk - czy to prawda nie wiem nie rozbierałem :rotfl:
masz odpalanie w manualu? a mustang posiada jakis czujnik luzu? czy mozesz tez odpalic na biegu?;) ja tak mialem kiedys w moim crx(z 10lat nazad) i chcialem sie pobawic i z balkonu w klubie go odpalilem a zapomnialem ze zostawilem na dwojce;d;d auto wyrwalo do przodu i wbilo sie w sciane klubu;d;d ludzie sie zbiegli i byli b.zdziwieni ze nie ma kierowcy;d;d;d;) dobrze ze nikt pod ta sciana nie przechodzil;) bo to ze w mustangu trzeba nacisnac sprzeglo zeby odpalic to juz nie jest problem nie do ominiecia;) no ale czujnik luzu musi byc;)

[ Dodano: 2009-01-08, 11:56 ]
kaes pisze:
Pawellos pisze:
Wiesz, nie chce was straszyć i mam nadzieje że nie, ale może mu się udało dorobić kluczyk, tylko wam go nie dał, a auto oglądał żeby zobaczyć zabezpieczenia...
Ja osobiście bym nie spuszczał kluczyka z oka w trakcie dorabiania...
no, ale na szczęście w końcu dorobiliśmy gdzie indziej, tam się już nie pojawimy.
no ale daliscie kluczyk do reki temu facetowi,wiec mogl zrobic odcisk i zmeirzyc czestotliwosc immobilisera,wiec ja na waszym mijescu zalozylbym jakies dodatkowe dobre zabezpieczenia,albo ubezpieczyl AC,bo potem moze byc klopot..



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-01-08, 14:19

koralkarol pisze:masz odpalanie w manualu? a mustang posiada jakis czujnik luzu? czy mozesz tez odpalic na biegu?;) ja tak mialem kiedys w moim crx(z 10lat nazad) i chcialem sie pobawic i z balkonu w klubie go odpalilem a zapomnialem ze zostawilem na dwojce;d;d auto wyrwalo do przodu i wbilo sie w sciane klubu;d;d ludzie sie zbiegli i byli b.zdziwieni ze nie ma kierowcy;d;d;d;) dobrze ze nikt pod ta sciana nie przechodzil;) bo to ze w mustangu trzeba nacisnac sprzeglo zeby odpalic to juz nie jest problem nie do ominiecia;) no ale czujnik luzu musi byc;)
bez bicia przyznam się że nie wiem bo nigdy tego nie próbowałem :zawstydzony:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-01-13, 10:51

Nie no , MUSI być czujnik na skrzyni biegów. Nie wyobrażam sobie inaczej. Pedał sprzęgła ty zwykły "guzik" każdy może go ominąć kładąc się pod deską z podstawowym narzędziem. :)


Mam to samo co Pawellos - szkoda że dach trzeba domykać ręcznie. Inaczej z okna biura bym sobie pyknął dach, okna i jak schodzę to już klima schłodziła wnętrze...

A tak można tylko zrobić otwieranie szybek i odpalanie.

Super przydatne, żeby auto schłodzić, nagrzać itp.


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-01-13, 11:31

Radek pisze:Nie no , MUSI być czujnik na skrzyni biegów. Nie wyobrażam sobie inaczej. Pedał sprzęgła ty zwykły "guzik" każdy może go ominąć kładąc się pod deską z podstawowym narzędziem. :)


Mam to samo co Pawellos - szkoda że dach trzeba domykać ręcznie. Inaczej z okna biura bym sobie pyknął dach, okna i jak schodzę to już klima schłodziła wnętrze...

A tak można tylko zrobić otwieranie szybek i odpalanie.

Super przydatne, żeby auto schłodzić, nagrzać itp.
ja w moim firebirdzie w cabrio mialem sensor deszczu i jak zaczynalo padac to dach sie sam zamykal:) takze jak na podworku zostawilem to nie musialem si emartwic ze mi go zaleje jak nagle deszcz zacznie padac;) oczywiscie potem musialem go jeszcze ten 1cm domknac mechanicznymi zatrzaskami,ale wazne ze mialem sucho w aucie:) szyby tez sie zamykaly:) a taki sensor mozna samemu zalozyc,zreszta domykanie dachu tez,na pilot jest to bardzo proste,na sensor troche trudniejsze,bo trzeba zmeirzyc czas domykania dachu i szyb,proponuje ,zeby najpierw dacyh sie zamykal a potem szyby,ja tak mialem,jednoczesne domykanie obu za bardzo obciaza akumulator i spowalnia ..

[ Dodano: 2009-01-13, 10:34 ]
Radek pisze:Nie no , MUSI być czujnik na skrzyni biegów.
no ale czy taki czujnik ma mustang Gt w manualu? bo ze musi miec zeby zalozyc odpalanie z pilota to ja wiem,ale to nie jest odpowiedz na moje pytanie;)

[ Dodano: 2009-01-13, 10:36 ]
alfatech pisze:
koralkarol pisze:masz odpalanie w manualu? a mustang posiada jakis czujnik luzu? czy mozesz tez odpalic na biegu?;) ja tak mialem kiedys w moim crx(z 10lat nazad) i chcialem sie pobawic i z balkonu w klubie go odpalilem a zapomnialem ze zostawilem na dwojce;d;d auto wyrwalo do przodu i wbilo sie w sciane klubu;d;d ludzie sie zbiegli i byli b.zdziwieni ze nie ma kierowcy;d;d;d;) dobrze ze nikt pod ta sciana nie przechodzil;) bo to ze w mustangu trzeba nacisnac sprzeglo zeby odpalic to juz nie jest problem nie do ominiecia;) no ale czujnik luzu musi byc;)
bez bicia przyznam się że nie wiem bo nigdy tego nie próbowałem :zawstydzony:
ja chyba sprobuje,najpierw obejde ten czujnik sprzegla zeby mi bez wciskania sprzegla odpalal,a potem zobacze czy odpala rowniez na biegu.. jesli odpala to lipa..

[ Dodano: 2009-01-13, 10:58 ]
a mysle ze odpala bo skoro na biegu z wcisniestym sprzeglem odpala to i po ominiecu tego czujnika pod sprzeglem bedzie odpalal,watpie zeby mial podwojne zabezpieczenie..



Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-01-13, 12:11

koralkarol pisze:ja w moim firebirdzie w cabrio mialem sensor deszczu i jak zaczynalo padac to dach sie sam zamykal:) takze jak na podworku zostawilem to nie musialem si emartwic ze mi go zaleje jak nagle deszcz zacznie padac;) oczywiscie potem musialem go jeszcze ten 1cm domknac mechanicznymi zatrzaskami,ale wazne ze mialem sucho w aucie:)
eeeeeeeee to jest konkret pomysł. Mi się BMW w ULEWĘ zmoczyło raz... Egzaminy na uczelni - czerwiec. Upał, piękna pogoda. Wchodzę na uczelnię. Korytarz bez okien. Czekam na ustny. Czekam i czekam. Wchodzę na salę i blednę... Profesor: A kolega co tak zbladł? A ja: Zostawiłem dach otwarty... (wiedział czym jeżdżę) A on: To Pan idzie zamnkąć. Ja: Teraz to już odpowiem... Wchodziliśmy parami, odpowiadałem pierwszy. Czekam na koleżankę. A profesor: Już Pan idzie, idzie...

Koło ręcznego w taki korytku było 1,5-2cm wody :) Następnego dnia było słońce, zostawiłem i wysechł do końca. Skór nie było. :hyhy:

Więc Karol, pomysł super. :hyhy:
koralkarol pisze:no ale czy taki czujnik ma mustang Gt w manualu? bo ze musi miec zeby zalozyc odpalanie z pilota to ja wiem,ale to nie jest odpowiedz na moje pytanie;)
Pewnie nie ma. Chyba że była opcja fabryczna na odpalanie. Czujnik da się zamontować... nie bez kombinacji alpejskich, ale się da. Jak będę miał wenę i zbędną kaskę to odpalanie bym sobie zamontował, więc może będę myślał.
koralkarol pisze:a mysle ze odpala bo skoro na biegu z wcisniestym sprzeglem odpala to i po ominiecu tego czujnika pod sprzeglem bedzie odpalal,watpie zeby mial podwojne zabezpieczenie..
na 99,9% nie ma innego. To dla "durnych" - przepraszam, przyzwyczajonych do automatu - amerykanów żeby nie rozbili auta przy odpalaniu :hyhy:


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-01-14, 10:55

Dakota pisze:
a nie dało się tak, żeby deszcz przestał padać? :rotfl:
no da sie,tzreba tylko wjechac do garazu i deszcz przestaje padac na stanga :d :rotfl:
Dakota pisze: Koralkarol, dzięki za troskę o naszego konia :) My sobie damy radę :)
Mamy swoich ziomków... :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
o Waszego konia?;d :rotfl:



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-03-04, 22:48

To jak jest z kluczykami? Nie będzie w Wawie problemu jak przyjdę z "surówką", żeby ktoś mi dorobił na podstawie oryginału oraz zaprogramował imo w tym kluczyku? I gdzie, jeśli można prosić o wyjawienie tej informacji od wtajemniczonych, można na 100% w Wawie to zrobić? Z pilotem też nie będzie problemu?


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-03-04, 23:07

Mi Pawellos sprzedał cynk, że w E.LECLERC przy Popularnej/Jutrzenki gość powiedział, że nie ma problemu z dorobieniem takiego, cena 50zł kluczyk +20 dorobienie. :]



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-03-05, 06:21

No ale pilot to raczej sie nie dorabia :)
Jak masz pilota, to programujesz go w kompie w samochodzie i tyle, w manualu jest instrukcja.
Jeśli masz 2 oryginalne kluczyki, to nie dorabiaj imo, tylko szlify i sobie poprogramuj w samochodzie



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-03-05, 09:48

Drugiego pilota kupisz na ebayu za max 15 usd. programujesz go przekrecajac kluczyk w aucie z on na off bodajze 8 razy - wszystko jest opisane w paczce z pilotem.


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-03-05, 10:22

Hmmm,, dobrze wiedzieć, ponieważ jak się kumpel w stanach podpytywał, to w sumie wyszło 100$ za surówke + pilota od Forda. Kurcze, to nie wiedziałem, że nawet kluczyk tam dostanę. :) Chyba tam podskoczę w łikend i się podpytam. :D W końcu co dwa kluczyki to nie jeden. :D


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-03-05, 10:25

Hans pisze:Hmmm,, dobrze wiedzieć, ponieważ jak się kumpel w stanach podpytywał, to w sumie wyszło 100$ za surówke + pilota od Forda. Kurcze, to nie wiedziałem, że nawet kluczyk tam dostanę. :) Chyba tam podskoczę w łikend i się podpytam. :D W końcu co dwa kluczyki to nie jeden. :D
100 USD :przestraszony: moze ze zlota byl ten kluczyk :D ??


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-03-05, 17:03

Pewnie masaż gałki dorzucają do kluczyka. Nie wiem czemu tak drogo, generalnie świnie są, ale podobno tak jest zawsze. Kumpel do swojego zamawiał (Mercedes) drugi kluczyk przyzwyczajony tym, ze w Europie dwa zestawy dają, to mu zaśpiewali 150$. Kryzys czy co?! :rotfl:


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-03-05, 17:10

E tam az tak zle nie jest: pilot


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-03-05, 19:57

Shipping: US $4.99
US Postal Service First Class Mail®
Service to United States
Ships to: United States

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”