Gażnik ustawienie

zbiornik, pływak, gaźnik a może wtrysk?

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Damian Konieczny
Młodszy Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
Model: 1966
Kontakt:

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: Damian Konieczny » 2014-05-04, 10:31

Panowie mam problem -

rzędowa szustka gaźnik jedno gardzielowy

chciałem sobie polepszyć i założyłem zaworek zwrotny przed gaźnikiem , objaw był taki że po zgaszeniu silnika w gaźniku robiło się takie ciśnienie że gdzie tylko mogło wychodziło paliwo normalnie fontanna , bulgotanie itp

autko padło po przejechaniu 500m

wyjąłem z powrotem zaworek , zdjąłem gaźnik wyczyściłem , złożyłem przejechałem 1500 m znowu padło ( było elegancko tylko gasł na wolnych )
stwierdziłem że to kwestja regulacji powietrza i paliwa i tak się męczyłem ze dwie godziny i nic ,

okazało się ze prawdopodobnie za duża dawka paliwa , zarzuca świecę i po kolei odpadają gary na które pali , wymieniłem świece , zmniejszylem dawke paliwa na minimum pojechałem na wesele :D ( było wysztko ok ) przejechałem ok 30 km jade z młodym po młoda :D i czuje ze jeden gar znowu mi odpadł ( dzwonie po auto zastpcze , i po swiece i klucz :D , dane mi było w białej koszuli i muszcze na srodku drogi grzebać przy przystrojonym autku :D :super: mlody sie przesieadł ja wymienilem swiece zapalil bylo wszystko ok , dogonilem mlodego przesiadka , i tak go dowiozlem do mlodej , koscioła i na sale , z sali wrocilem do domu na 3 garach ) coo z ty gaźnkiem qrde zrobić ? czy płyn sobie znalazł jakieś inne przejście i popsułem tym zaworkiem który robił takie ciśnienie gaźnik ? i paliwo sobie płynie gdzie chce ?

czy co to może być ? uszczelki są ok , membrany są ok wszystko wyglada w nim ok

prosze o jakieś sugestie :P



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: yoozeq » 2014-05-04, 12:06

Załóż reg. ciśnienia paliwa i zobacz czy mu siè polepszy. Jak długo go już masz i czy od samego początku miałeś ten problem? Czy zawsze padają Ci te same gary? Może masz problen z zapłonem a reszta zbiegła się w czasie...


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Damian Konieczny
Młodszy Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
Model: 1966
Kontakt:

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: Damian Konieczny » 2014-05-04, 12:27

Co prawda dopiero co skończyłem i zacząłem jazdy :P

miałem inny problem z nim również zaworek zwrotny który był przy gaźniku jeszcze w texasie - był tak zabity że przepuszczał za mało paliwa
gdy w końcu udało się zlokalizować ze to jego sprawka pominąłem go i było wszystko dobrze kilka dni jeździłem było ok , ale przypomniało mi się o tym zaworku to go qpiłem założyłem no i reszta tak jak wyżej pisałem

gary padają różnie najpierw padły pierwsze później ostatnie , zapłon bym wykluczył ponieważ pól zbiornika paliwa zgubiłem na odcinku 40 km

jaki ten regulator ? współczesny jakiś ?



Damian Konieczny
Młodszy Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
Model: 1966
Kontakt:

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: Damian Konieczny » 2014-05-04, 12:32

hmmm.. a może to co mi się wydawało zaworkiem zwrotnym było tym regulatorem ? :P :wstyd:



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: yoozeq » 2014-05-04, 12:32

Tak dowolny z regulacją. A Ty czasem nie mówisz o filtrze paliwa przed samym gaźnikiem?


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Damian Konieczny
Młodszy Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
Model: 1966
Kontakt:

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: Damian Konieczny » 2014-05-04, 12:41

ciężko powiedzieć :D zastanawiałem się właśnie czy to filtr czy zaworek , ale w jedną stronę prawie nic nie puszczał a w druga coś tam szło :P

metalowa rurka zakuta, ok 6 cm długa , 2 cm szeroka z jednej strony wkręcana :P


http://allegro.pl/sard-regulator-cisnie ... 28313.html" onclick="window.open(this.href);return false;

taki może być ?



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: yoozeq » 2014-05-04, 13:34

Nie wiem jaki tam jest zakres regulacji.. ja mam u siebie ustawione 3 PSI. Pewnie to jest filtr tylko zawalony :) ten wywal a załóż nowy najlepiej przeźroczysty wtedy widać co się dzieje...


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Damian Konieczny
Młodszy Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
Model: 1966
Kontakt:

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: Damian Konieczny » 2014-05-04, 13:36

znalazłem w necie , to był filtr :P



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: Przemek64 » 2014-06-05, 10:45

Koledzy czy jest mi ktoś w stanie napisać jaka jest zasada ustawiania składu mieszanki za pomocą wakuometru.
Gdzie go podłączyć, jakie mniej więcej powinny być wartości?
Słyszałem jeszcze że można za jego pomocą ustawić zapłon (w tej chwili mam ustawiony na lampę 9' (jaka jest zasada regulacji?)
Mam silnik V8 260 gaźnik HOLLEY 8007 4gardziele skład mieszanki ustawiany dwoma śrubami poziom paliwa ustawiony idealnie w obydwu pływakach, gaźnik ma króćce podciśnienia które są zaślepione gumkami.
Ustawiałem na analizator spalin ale z tego co widzę to za wielką wodą ustawiają na wakuometr
Czekam na porady :padam:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: yoozeq » 2014-06-05, 12:16



pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: Przemek64 » 2014-06-05, 14:02

Oglądałem ten filmik ale JA PATRZEĆ NIE ROZUMIEĆ A MAMUSIA MÓWIŁA "UCZ SIĘ JĘZYKÓW :wstyd: :cisza: :krzeslem: :idiota: :cry2: "


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Evening
Forumowicz
Posty: 317
Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
Model: 302'cid 1975
Silnik: V8 5.0
Kolor: Medium copper metallic

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: Evening » 2015-08-07, 22:47

Pytanie
silnik:
v8 302 rocznik 75
Na starym oryginalnym rozregulowanym gaźniku [spalanie na poziomie 25++ litrów benzyny na 100 km - spokojnej jazdy] na początku jazdy miałem z tyłu siwy dym z rury i czuć było niespaloną benzynę Po chwili problem znikał i dymu nie było. [ubytków płynu chłodniczego nie zanotowałem].
Obecnie wymieniłem gaźnik na nowy dwu gardzielowy Holley 4412C [500 CFM] z automatycznym ssaniem teraz przy każdym odpaleniu i każdorazowym prze gazowaniu auta ciągle mam biały dym, jakby papieża wybierali. Czy to może być kwestia regulacji [jeśli tak to czego] czy szykować się na generalny remont silnika? Oglądam coraz to więcej filmików na youtubie i coraz bardziej głupieje jak to powinno być ustawione. :wstyd:
A jeździć takim autem po mieście i dymić to wstyd .. :wstyd:


Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
;)

Duchu
Młodszy Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 2008-11-02, 22:48
Model: Mustang 67
Silnik: inny V8

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: Duchu » 2015-08-08, 19:30

Jak nie masz ubytków żadnych innych płynów, to obstawiałbym regulację gaźnika. Najprawdopodobniej za bogata mieszanka lub za wysoki poziom paliwa komorze gaźnika czyli musisz wziąć do ręki śrubokręt i się pobawić



Awatar użytkownika
Evening
Forumowicz
Posty: 317
Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
Model: 302'cid 1975
Silnik: V8 5.0
Kolor: Medium copper metallic

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: Evening » 2015-08-12, 21:55

" onclick="window.open(this.href);return false; wyszlo mi takie cos poki co. jakies pomysly co dalej? ewnentualnie jak posprawdzac wszystko jeszcze czy jest dobrze postawiane?


Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „4. układ paliwowy”