Gażnik ustawienie
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
- Model: 1966
- Kontakt:
Re: Gażnik ustawienie
Panowie mam problem -
rzędowa szustka gaźnik jedno gardzielowy
chciałem sobie polepszyć i założyłem zaworek zwrotny przed gaźnikiem , objaw był taki że po zgaszeniu silnika w gaźniku robiło się takie ciśnienie że gdzie tylko mogło wychodziło paliwo normalnie fontanna , bulgotanie itp
autko padło po przejechaniu 500m
wyjąłem z powrotem zaworek , zdjąłem gaźnik wyczyściłem , złożyłem przejechałem 1500 m znowu padło ( było elegancko tylko gasł na wolnych )
stwierdziłem że to kwestja regulacji powietrza i paliwa i tak się męczyłem ze dwie godziny i nic ,
okazało się ze prawdopodobnie za duża dawka paliwa , zarzuca świecę i po kolei odpadają gary na które pali , wymieniłem świece , zmniejszylem dawke paliwa na minimum pojechałem na wesele ( było wysztko ok ) przejechałem ok 30 km jade z młodym po młoda i czuje ze jeden gar znowu mi odpadł ( dzwonie po auto zastpcze , i po swiece i klucz , dane mi było w białej koszuli i muszcze na srodku drogi grzebać przy przystrojonym autku mlody sie przesieadł ja wymienilem swiece zapalil bylo wszystko ok , dogonilem mlodego przesiadka , i tak go dowiozlem do mlodej , koscioła i na sale , z sali wrocilem do domu na 3 garach ) coo z ty gaźnkiem qrde zrobić ? czy płyn sobie znalazł jakieś inne przejście i popsułem tym zaworkiem który robił takie ciśnienie gaźnik ? i paliwo sobie płynie gdzie chce ?
czy co to może być ? uszczelki są ok , membrany są ok wszystko wyglada w nim ok
prosze o jakieś sugestie
rzędowa szustka gaźnik jedno gardzielowy
chciałem sobie polepszyć i założyłem zaworek zwrotny przed gaźnikiem , objaw był taki że po zgaszeniu silnika w gaźniku robiło się takie ciśnienie że gdzie tylko mogło wychodziło paliwo normalnie fontanna , bulgotanie itp
autko padło po przejechaniu 500m
wyjąłem z powrotem zaworek , zdjąłem gaźnik wyczyściłem , złożyłem przejechałem 1500 m znowu padło ( było elegancko tylko gasł na wolnych )
stwierdziłem że to kwestja regulacji powietrza i paliwa i tak się męczyłem ze dwie godziny i nic ,
okazało się ze prawdopodobnie za duża dawka paliwa , zarzuca świecę i po kolei odpadają gary na które pali , wymieniłem świece , zmniejszylem dawke paliwa na minimum pojechałem na wesele ( było wysztko ok ) przejechałem ok 30 km jade z młodym po młoda i czuje ze jeden gar znowu mi odpadł ( dzwonie po auto zastpcze , i po swiece i klucz , dane mi było w białej koszuli i muszcze na srodku drogi grzebać przy przystrojonym autku mlody sie przesieadł ja wymienilem swiece zapalil bylo wszystko ok , dogonilem mlodego przesiadka , i tak go dowiozlem do mlodej , koscioła i na sale , z sali wrocilem do domu na 3 garach ) coo z ty gaźnkiem qrde zrobić ? czy płyn sobie znalazł jakieś inne przejście i popsułem tym zaworkiem który robił takie ciśnienie gaźnik ? i paliwo sobie płynie gdzie chce ?
czy co to może być ? uszczelki są ok , membrany są ok wszystko wyglada w nim ok
prosze o jakieś sugestie
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Gażnik ustawienie
Załóż reg. ciśnienia paliwa i zobacz czy mu siè polepszy. Jak długo go już masz i czy od samego początku miałeś ten problem? Czy zawsze padają Ci te same gary? Może masz problen z zapłonem a reszta zbiegła się w czasie...
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
- Model: 1966
- Kontakt:
Re: Gażnik ustawienie
Co prawda dopiero co skończyłem i zacząłem jazdy
miałem inny problem z nim również zaworek zwrotny który był przy gaźniku jeszcze w texasie - był tak zabity że przepuszczał za mało paliwa
gdy w końcu udało się zlokalizować ze to jego sprawka pominąłem go i było wszystko dobrze kilka dni jeździłem było ok , ale przypomniało mi się o tym zaworku to go qpiłem założyłem no i reszta tak jak wyżej pisałem
gary padają różnie najpierw padły pierwsze później ostatnie , zapłon bym wykluczył ponieważ pól zbiornika paliwa zgubiłem na odcinku 40 km
jaki ten regulator ? współczesny jakiś ?
miałem inny problem z nim również zaworek zwrotny który był przy gaźniku jeszcze w texasie - był tak zabity że przepuszczał za mało paliwa
gdy w końcu udało się zlokalizować ze to jego sprawka pominąłem go i było wszystko dobrze kilka dni jeździłem było ok , ale przypomniało mi się o tym zaworku to go qpiłem założyłem no i reszta tak jak wyżej pisałem
gary padają różnie najpierw padły pierwsze później ostatnie , zapłon bym wykluczył ponieważ pól zbiornika paliwa zgubiłem na odcinku 40 km
jaki ten regulator ? współczesny jakiś ?
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
- Model: 1966
- Kontakt:
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Gażnik ustawienie
Tak dowolny z regulacją. A Ty czasem nie mówisz o filtrze paliwa przed samym gaźnikiem?
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
- Model: 1966
- Kontakt:
Re: Gażnik ustawienie
ciężko powiedzieć zastanawiałem się właśnie czy to filtr czy zaworek , ale w jedną stronę prawie nic nie puszczał a w druga coś tam szło
metalowa rurka zakuta, ok 6 cm długa , 2 cm szeroka z jednej strony wkręcana
http://allegro.pl/sard-regulator-cisnie ... 28313.html" onclick="window.open(this.href);return false;
taki może być ?
metalowa rurka zakuta, ok 6 cm długa , 2 cm szeroka z jednej strony wkręcana
http://allegro.pl/sard-regulator-cisnie ... 28313.html" onclick="window.open(this.href);return false;
taki może być ?
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Gażnik ustawienie
Nie wiem jaki tam jest zakres regulacji.. ja mam u siebie ustawione 3 PSI. Pewnie to jest filtr tylko zawalony ten wywal a załóż nowy najlepiej przeźroczysty wtedy widać co się dzieje...
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
- Model: 1966
- Kontakt:
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: Gażnik ustawienie
Koledzy czy jest mi ktoś w stanie napisać jaka jest zasada ustawiania składu mieszanki za pomocą wakuometru.
Gdzie go podłączyć, jakie mniej więcej powinny być wartości?
Słyszałem jeszcze że można za jego pomocą ustawić zapłon (w tej chwili mam ustawiony na lampę 9' (jaka jest zasada regulacji?)
Mam silnik V8 260 gaźnik HOLLEY 8007 4gardziele skład mieszanki ustawiany dwoma śrubami poziom paliwa ustawiony idealnie w obydwu pływakach, gaźnik ma króćce podciśnienia które są zaślepione gumkami.
Ustawiałem na analizator spalin ale z tego co widzę to za wielką wodą ustawiają na wakuometr
Czekam na porady
Gdzie go podłączyć, jakie mniej więcej powinny być wartości?
Słyszałem jeszcze że można za jego pomocą ustawić zapłon (w tej chwili mam ustawiony na lampę 9' (jaka jest zasada regulacji?)
Mam silnik V8 260 gaźnik HOLLEY 8007 4gardziele skład mieszanki ustawiany dwoma śrubami poziom paliwa ustawiony idealnie w obydwu pływakach, gaźnik ma króćce podciśnienia które są zaślepione gumkami.
Ustawiałem na analizator spalin ale z tego co widzę to za wielką wodą ustawiają na wakuometr
Czekam na porady
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Gażnik ustawienie
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: Gażnik ustawienie
Oglądałem ten filmik ale JA PATRZEĆ NIE ROZUMIEĆ A MAMUSIA MÓWIŁA "UCZ SIĘ JĘZYKÓW "
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Evening
- Forumowicz
- Posty: 317
- Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
- Model: 302'cid 1975
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Medium copper metallic
Re: Gażnik ustawienie
Pytanie
silnik:
v8 302 rocznik 75
Na starym oryginalnym rozregulowanym gaźniku [spalanie na poziomie 25++ litrów benzyny na 100 km - spokojnej jazdy] na początku jazdy miałem z tyłu siwy dym z rury i czuć było niespaloną benzynę Po chwili problem znikał i dymu nie było. [ubytków płynu chłodniczego nie zanotowałem].
Obecnie wymieniłem gaźnik na nowy dwu gardzielowy Holley 4412C [500 CFM] z automatycznym ssaniem teraz przy każdym odpaleniu i każdorazowym prze gazowaniu auta ciągle mam biały dym, jakby papieża wybierali. Czy to może być kwestia regulacji [jeśli tak to czego] czy szykować się na generalny remont silnika? Oglądam coraz to więcej filmików na youtubie i coraz bardziej głupieje jak to powinno być ustawione.
A jeździć takim autem po mieście i dymić to wstyd ..
silnik:
v8 302 rocznik 75
Na starym oryginalnym rozregulowanym gaźniku [spalanie na poziomie 25++ litrów benzyny na 100 km - spokojnej jazdy] na początku jazdy miałem z tyłu siwy dym z rury i czuć było niespaloną benzynę Po chwili problem znikał i dymu nie było. [ubytków płynu chłodniczego nie zanotowałem].
Obecnie wymieniłem gaźnik na nowy dwu gardzielowy Holley 4412C [500 CFM] z automatycznym ssaniem teraz przy każdym odpaleniu i każdorazowym prze gazowaniu auta ciągle mam biały dym, jakby papieża wybierali. Czy to może być kwestia regulacji [jeśli tak to czego] czy szykować się na generalny remont silnika? Oglądam coraz to więcej filmików na youtubie i coraz bardziej głupieje jak to powinno być ustawione.
A jeździć takim autem po mieście i dymić to wstyd ..
Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
Re: Gażnik ustawienie
Jak nie masz ubytków żadnych innych płynów, to obstawiałbym regulację gaźnika. Najprawdopodobniej za bogata mieszanka lub za wysoki poziom paliwa komorze gaźnika czyli musisz wziąć do ręki śrubokręt i się pobawić
- Evening
- Forumowicz
- Posty: 317
- Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
- Model: 302'cid 1975
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Medium copper metallic
Re: Gażnik ustawienie
" onclick="window.open(this.href);return false; wyszlo mi takie cos poki co. jakies pomysly co dalej? ewnentualnie jak posprawdzac wszystko jeszcze czy jest dobrze postawiane?
Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]