[Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Macc
Forumowicz
Posty: 573
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Macc » 2015-01-12, 17:04

cło było? :)



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2015-01-12, 17:20

Macc pisze:cło było? :)
No niestety na cło poszło, ale na szczęście nie dużo wyszło ;)
Ogólnie to większość paczek trafia na celny, czasem jakaś przejdzie bez (ale tylko morskie... lotnicze zawsze na cło, dlatego ich unikam).



Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: conver67 » 2015-01-13, 14:26

co nowe to nowe :ok:



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: arek900 » 2015-01-13, 15:17

powiedz :) który wydech kupiłes? :)



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2015-01-13, 16:15

arek900 pisze:powiedz :) który wydech kupiłes? :)

Oryginalnie 67/69 GT, Shelby wychodziły z takim układem:

Obrazek

Na forum MAX w swoim Fastback'u ma taki wydech. Mi się on bardzo podoba... ma smaczek i nie wygląda odpustowo jak te niektóre chromowane końcówki wystające 20 cm. pod tylnym pasem. Do upgrade'u potrzebne jest:
http://www.cjponyparts.com/transverse-d ... /p/EXK1BC/
http://www.cjponyparts.com/dynacorn-val ... 8/p/3643C/
http://www.cjponyparts.com/scott-drake- ... 69/p/EXT3/

Przy podwójnych układach przy cabrio trzeba uważać ponieważ jest tam w podwoziu płyta usztywniająca która może uniemożliwić poprowadzenie podwójnego układu (bezpieczne są 2-2 1/4 cala):

Obrazek

Ten powyżej powinien pasować... mam nadzieję :oczami:
W kabrio trochę bałem się zbyt głośnych układów, ten słyszałem na żywo i jest super, nie za głośny/nachalny, ale soczysty :cool:
Co do kosztów to jak widać niby takie pierdółki a z transportem i opłatami spokojnie 1K$ wyskakuje :mur:
pzdr



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2015-01-21, 13:52

Żarty się skończyły, wczoraj konik pojechał na kompleksowy zabieg do chirurga plastycznego.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na dzień dobry do wymiany poszycia drzwi i kominki w podszybiu... zobaczymy co podłoga ujawni po piaskowaniu. :zly:
Szacowany czas remontu blacharsko/lakierniczego: 6-9 miesięcy :mur:



Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: conver67 » 2015-01-21, 15:10

no to do dzieła:)znam to uczucie,całe szczęście ,że ja juz po:)dośc wysoko tył siedzi,fajnie.masz 5cio piórowe resory??Gobo,a jaki kolorek przewidujesz??



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2015-01-21, 15:25

conver67 pisze:no to do dzieła:)znam to uczucie,całe szczęście ,że ja juz po:)dośc wysoko tył siedzi,fajnie.masz 5cio piórowe resory??Gobo,a jaki kolorek przewidujesz??
Kolorek, jak pisałem wcześniej zostaje ten co jest matching: sunlit gold.
Resory są standardowe starocie (do wymiany, nowe na jednym z wcześniejszych zdjęć widać)). Konik wysoko na nich teraz stoi bo kilkaset kilo całe rozmontowane graciarstwo ważyło :D Same szyby, dach i fotele to pewnie ze 150. Teraz ma lekko. Kółka też szytki "lakiernicze" więc tylko tak wygląda, normalnie tarł dupą po asfalcie.
pzdr



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: simontlc » 2015-01-21, 16:05

Gobo a co to za lakiernik (jesli to nie tajemnica )?? to nie przypadkiem pod siedlcami ?? jakos znajomo mi sie wydaje :niepewny:


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2015-01-21, 16:41

simontlc pisze: jakos znajomo mi sie wydaje :niepewny:
Przed Wami nic się nie ukryje ;)
Jakie opinie słyszałeś? Na pierwszy rzut sprawia dobre wrażenie. Obok w garażu stoi prawie skończony convert i wygląda ładnie.
Ostatnio zmieniony 2015-05-18, 15:44 przez Gobo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: simontlc » 2015-01-21, 17:59

Mojego robil I wcale nie taki kozak :znudzony:


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2015-01-22, 21:26

simontlc pisze:Mojego robil I wcale nie taki kozak :znudzony:
Co zrobić, trzeba być optymistą... może od tamtej pory się podszkolił :zdegustowany:


Po pół roku poszukiwań w końcu przed świętami udało mi się upolować na ebay'u (jakiś szrot w Sacramento) panele metalowe na tył do 67/68 convert (65/66 są nieco inne). Dzisiaj kurier dostarczył zdobycz:
Po prawej mój panel z dziurą po pasach bezwładnościowych :cenzura: a po lewej "nufka" sztuka bez dziury.
Słowa żony :"Jak można się kawałkiem zardzewiałej blachy tak spalać?"

Obrazek


Jutro wysyłam stare kolektory wydechowe do pokrycia powłokami żaroodpornymi w kolorze żeliwa... zobaczymy jak to wyjdzie. Na razie jest tak:

Obrazek



Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: conver67 » 2015-01-23, 12:20

nie wymieniasz kolektorów??kumam



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2015-01-30, 21:03

... jedziemy dalej, dogłębna inspekcja silnika (w lato mierzyliśmy tylko sprężanie i było ok).
Tak to wygląda w środku:
Obrazek.

Diagnoza:

Silnik jest z maja 68 (samochód 21 maja), więc jest duże prawdopodobieństwo, że jest oryginalny.
Największe zaskoczenie... wszystko jest nominalne :szok: silnik nigdy nie był remontowany :super: Widać że jeździł na krótkich dystansach bo ma tony błota/nagaru. Głowic nie tykamy, panewki korbowodowe super, główne nieco gorzej, ale wszystko zostawiamy jak jest. Myjemy, czyścimy, malujemy, wymieniamy rozrząd (obecny ma luz że można łańcuch zdjąć jak w rowerze), obudowę rozrządu, pompę wody, paliwa, miskę, aparat zapłonowy z pertronixem, uszczelki itd.
Przebieg auta 100.000 mil wydaje się bardzo wysoce prawdopodobny. :oczami:



Awatar użytkownika
wojtas w
Stowarzyszenie MKP
Posty: 122
Rejestracja: 2011-01-23, 22:05
Model: Mustang 1973 conver.
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: wojtas w » 2015-01-30, 23:14

A w jakim kolorze będzie tapicerka ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”