
[Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
No niestety na cło poszło, ale na szczęście nie dużo wyszłoMacc pisze:cło było?

Ogólnie to większość paczek trafia na celny, czasem jakaś przejdzie bez (ale tylko morskie... lotnicze zawsze na cło, dlatego ich unikam).
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
arek900 pisze:powiedzktóry wydech kupiłes?
Oryginalnie 67/69 GT, Shelby wychodziły z takim układem:

Na forum MAX w swoim Fastback'u ma taki wydech. Mi się on bardzo podoba... ma smaczek i nie wygląda odpustowo jak te niektóre chromowane końcówki wystające 20 cm. pod tylnym pasem. Do upgrade'u potrzebne jest:
http://www.cjponyparts.com/transverse-d ... /p/EXK1BC/
http://www.cjponyparts.com/dynacorn-val ... 8/p/3643C/
http://www.cjponyparts.com/scott-drake- ... 69/p/EXT3/
Przy podwójnych układach przy cabrio trzeba uważać ponieważ jest tam w podwoziu płyta usztywniająca która może uniemożliwić poprowadzenie podwójnego układu (bezpieczne są 2-2 1/4 cala):
Ten powyżej powinien pasować... mam nadzieję

W kabrio trochę bałem się zbyt głośnych układów, ten słyszałem na żywo i jest super, nie za głośny/nachalny, ale soczysty

Co do kosztów to jak widać niby takie pierdółki a z transportem i opłatami spokojnie 1K$ wyskakuje

pzdr
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Żarty się skończyły, wczoraj konik pojechał na kompleksowy zabieg do chirurga plastycznego.



Na dzień dobry do wymiany poszycia drzwi i kominki w podszybiu... zobaczymy co podłoga ujawni po piaskowaniu.
Szacowany czas remontu blacharsko/lakierniczego: 6-9 miesięcy



Na dzień dobry do wymiany poszycia drzwi i kominki w podszybiu... zobaczymy co podłoga ujawni po piaskowaniu.

Szacowany czas remontu blacharsko/lakierniczego: 6-9 miesięcy

- conver67
- Forumowicz
- Posty: 817
- Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
- Model: convertible '67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Acapulco blue
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
no to do dzieła:)znam to uczucie,całe szczęście ,że ja juz po:)dośc wysoko tył siedzi,fajnie.masz 5cio piórowe resory??Gobo,a jaki kolorek przewidujesz??
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Kolorek, jak pisałem wcześniej zostaje ten co jest matching: sunlit gold.conver67 pisze:no to do dzieła:)znam to uczucie,całe szczęście ,że ja juz po:)dośc wysoko tył siedzi,fajnie.masz 5cio piórowe resory??Gobo,a jaki kolorek przewidujesz??
Resory są standardowe starocie (do wymiany, nowe na jednym z wcześniejszych zdjęć widać)). Konik wysoko na nich teraz stoi bo kilkaset kilo całe rozmontowane graciarstwo ważyło

pzdr
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Gobo a co to za lakiernik (jesli to nie tajemnica )?? to nie przypadkiem pod siedlcami ?? jakos znajomo mi sie wydaje 



"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Przed Wami nic się nie ukryjesimontlc pisze: jakos znajomo mi sie wydaje

Jakie opinie słyszałeś? Na pierwszy rzut sprawia dobre wrażenie. Obok w garażu stoi prawie skończony convert i wygląda ładnie.
Ostatnio zmieniony 2015-05-18, 15:44 przez Gobo, łącznie zmieniany 1 raz.
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Mojego robil I wcale nie taki kozak 



"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Co zrobić, trzeba być optymistą... może od tamtej pory się podszkoliłsimontlc pisze:Mojego robil I wcale nie taki kozak

Po pół roku poszukiwań w końcu przed świętami udało mi się upolować na ebay'u (jakiś szrot w Sacramento) panele metalowe na tył do 67/68 convert (65/66 są nieco inne). Dzisiaj kurier dostarczył zdobycz:
Po prawej mój panel z dziurą po pasach bezwładnościowych

Słowa żony :"Jak można się kawałkiem zardzewiałej blachy tak spalać?"

Jutro wysyłam stare kolektory wydechowe do pokrycia powłokami żaroodpornymi w kolorze żeliwa... zobaczymy jak to wyjdzie. Na razie jest tak:

- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
... jedziemy dalej, dogłębna inspekcja silnika (w lato mierzyliśmy tylko sprężanie i było ok).
Tak to wygląda w środku:
.
Diagnoza:
Silnik jest z maja 68 (samochód 21 maja), więc jest duże prawdopodobieństwo, że jest oryginalny.
Największe zaskoczenie... wszystko jest nominalne
silnik nigdy nie był remontowany
Widać że jeździł na krótkich dystansach bo ma tony błota/nagaru. Głowic nie tykamy, panewki korbowodowe super, główne nieco gorzej, ale wszystko zostawiamy jak jest. Myjemy, czyścimy, malujemy, wymieniamy rozrząd (obecny ma luz że można łańcuch zdjąć jak w rowerze), obudowę rozrządu, pompę wody, paliwa, miskę, aparat zapłonowy z pertronixem, uszczelki itd.
Przebieg auta 100.000 mil wydaje się bardzo wysoce prawdopodobny.
Tak to wygląda w środku:

Diagnoza:
Silnik jest z maja 68 (samochód 21 maja), więc jest duże prawdopodobieństwo, że jest oryginalny.
Największe zaskoczenie... wszystko jest nominalne


Przebieg auta 100.000 mil wydaje się bardzo wysoce prawdopodobny.
