w mustangu ze skrzynią manualną na pedale sprzęgła jest czujnik i jeżeli nie będzie do końca wciśnięte to nie zadziała rozrusznik ,
to co kolega pisze o zapalaniu auta to kiedyś ( 15l wstecz ) miałem też przygodę gdzie urwała mi się linka od sprzęgła .
zapalałem wtedy samochód na biegu bez sprzęgła ( tylko w starszych samochodach nie było czujników na sprzęgle ) , i zmieniałem biegi też beż sprzęgła .
Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego salonu
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2449
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa
Dokladnie - w starszych nie bylo czujnika na sprzegle ale zawsze byl czujnik luzu. Na pych to odpalelem starego Focusa i kilka motocykli...
To jest dokladanie tak jak w wiekszosci motocykli - uklad nie pozwoli zalaczyc rozrusznika jak nie nie wcisniete sprzeglo i jest na biegu
ale jak sie popchnie to juz mozna pojazd odpalic. Natomiast w zadnym wspolczesnym(10 lat w tyl) aucie nie da sie odpalic auta bez
sprzegla czy na biegu. A tym bardzeiej S550 z keyless entry wiec nie ma nawet co porownywac aut sprzed 10 lat do dzisiejszych.
kkk masz automat tak jak ja. Ale ja tez jezdzilem manualem w wersji US(base) i trzeba bylo nacisnac hamulec i sprzeglo zeby odpalil.
S550 na pych nie odpalisz...wiec takie porownanie jest w ogole nie trafione
To jest dokladanie tak jak w wiekszosci motocykli - uklad nie pozwoli zalaczyc rozrusznika jak nie nie wcisniete sprzeglo i jest na biegu
ale jak sie popchnie to juz mozna pojazd odpalic. Natomiast w zadnym wspolczesnym(10 lat w tyl) aucie nie da sie odpalic auta bez
sprzegla czy na biegu. A tym bardzeiej S550 z keyless entry wiec nie ma nawet co porownywac aut sprzed 10 lat do dzisiejszych.
kkk masz automat tak jak ja. Ale ja tez jezdzilem manualem w wersji US(base) i trzeba bylo nacisnac hamulec i sprzeglo zeby odpalil.
S550 na pych nie odpalisz...wiec takie porownanie jest w ogole nie trafione

-
- Forumowicz
- Posty: 290
- Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
- Model: 2015 Fastback
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa
Czujnik na sprzęgle - owszem. Ale ani razu to nie zostało wcześniej poruszone w tym temacie.
Jak wrócę do PL zgłębię temat w moich dokumentacjach
Obecnie wole smażyć się na plaży 
Jak wrócę do PL zgłębię temat w moich dokumentacjach


- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa
No to jeszcze raz sie zapytam jakie to ma znaczenie? - i tak nie odpalisz S550 na biegu i tak czy to przez czujnik luzu, czujnikkkk pisze:Czujnik na sprzęgle - owszem. Ale ani razu to nie zostało wcześniej poruszone w tym temacie.
sprzegla czy nie wcisniety hamulec...
Napisales: Normalnie odpalisz na biegu bez sprzęgła. Szarpnie (rozrusznik) i tyle. - nie, nie szarpnie i nie odpali.
Moze Mondeo z 95r tak mialo ale S550 na pewno nie. To tez jakbys mial zdalne odpalanie w manualnym S550 to nie ma ryzyka, ze pojedzie w plot.
Tyle...nie rozumiem naprawde w jaki sposob dalej probujesz wykrecac kota ogonem i po co?
