
Wydech
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 52
- Rejestracja: 2009-06-09, 15:45
- Model: GT'05 Premium
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny + srebrne pasy
- Kontakt:
kaes pisze:ja będę zamawiać coś takiego:
http://www.americanmuscle.com/borla-s-c ... 05-gt.html
ale to dopiero w lipcu pewnie.
hehe dopiero widze, że po numerze produktu to to samo


Pytanie może czy nie lepiej bez orurowania? Same stingery wychodzą trochę taniej...
Do lipca mogę poczekać z zamowieniem


Same stingery:
http://www.americanmuscle.com/borla-s-a ... 05-gt.html
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Nie prawda - wystarczy prawdziwy artysta który przerobi Ci zderzak tak, że nikt tego nie zauważy.ronincg pisze:Kaes do tego zestawu musisz zmienić zderzak na ten z wersji GT. Inaczej będzie kupa

.::
my other ride is your mom
::.


-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 23
- Rejestracja: 2009-02-02, 16:51
- Model: Mustang 2012
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Kona Blue
Poszukaj FRPP M-5230-V6 Dual Exhaust - http://www.fordracingparts.com/parts/pa ... Field=9910Hans pisze:Nie prawda - wystarczy prawdziwy artysta który przerobi Ci zderzak tak, że nikt tego nie zauważy.ronincg pisze:Kaes do tego zestawu musisz zmienić zderzak na ten z wersji GT. Inaczej będzie kupaJak wiadomo o takich artystów trudno, ale nie powiem, że jest to niemożliwe. Z drugiej strony.... może lepiej mieć taki, którego nikt nie przerabiał i nie ma słabych punktów.
Zawiera wszystkie rury, X-Pipe, szablony na wyciecie zderzaka oraz maskownice.
Pisalem o tym zestawie 2 strony temu w tym watku

Pzdr,
M
Teraz: 2012 GT : Manual : Kona Blue
Poprzednio: 2006 GT : Auto : Tungsten : QTP Cutouts Exhaust : Roush CAI : Roush Suspension : 20" Shelby Razors
Poprzednio+1: 2007 V6 : Auto : Tungsten : FRPP M-5230-V6 Exhaust : Roush CAI : Pony Pck
Poprzednio: 2006 GT : Auto : Tungsten : QTP Cutouts Exhaust : Roush CAI : Roush Suspension : 20" Shelby Razors
Poprzednio+1: 2007 V6 : Auto : Tungsten : FRPP M-5230-V6 Exhaust : Roush CAI : Pony Pck
- celibad
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
Wrzucam linka do firmy , która robiła mi wydech , robią z kwasówki , jestem z ich pracy bardzo zadowolony ... zresztą sami słyszeliście mój wydech
http://www.kls-sport.pl/
http://www.kls-sport.pl/
-
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
A jak to brzmi? jest trochę bulgotu?MacRedel pisze:Poszukaj FRPP M-5230-V6 Dual Exhaust - http://www.fordracingparts.com/parts/pa ... Field=9910Hans pisze:Nie prawda - wystarczy prawdziwy artysta który przerobi Ci zderzak tak, że nikt tego nie zauważy.ronincg pisze:Kaes do tego zestawu musisz zmienić zderzak na ten z wersji GT. Inaczej będzie kupaJak wiadomo o takich artystów trudno, ale nie powiem, że jest to niemożliwe. Z drugiej strony.... może lepiej mieć taki, którego nikt nie przerabiał i nie ma słabych punktów.
Zawiera wszystkie rury, X-Pipe, szablony na wyciecie zderzaka oraz maskownice.
Pisalem o tym zestawie 2 strony temu w tym watku![]()
Pzdr,
M
Druga sprawa czy nie jest to bardzo głośne podczas jazdy? Bo ja lubię słuchać muzy w moim stangu.....
[ Dodano: 2009-07-02, 13:37 ]
Canigga gdzie kupowałeś boom tube? CZy w środku podczas jazdy można słuchać muzyki? Poza muzyka silnika sie ma rozumieć:)caniggia pisze:Thomeck pisze:caniggia, my na ten filmik czekamy
No to w koncu mam:
Pozdro.
Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
-
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
Mam pytanko do posiadaczy V6 z warszawy i okolic. Jak ktoś ma przerobiony wydech to czy mógłby dać znać. Podjechałbym aby obejrzeć i posłuchać jak bulgocze i w ogóle. Nie wiem jeszcze bym chciał zrobić u siebie i organoleptyczne najlepiej oblekać. Na zlotach jakoś nie miałem weny obczajać a teraz muszę pisać...... 

Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Canigga gdzie kupowałeś boom tube? CZy w środku podczas jazdy można słuchać muzyki? Poza muzyka silnika sie ma rozumieć:)
http://ltmglobal.net
ja kupowalem za 179$ u nich, w tej chwili nie widzialem na stanie ale napisz to gosc wystawi. u niego jest najtaniej. Wysylka u niego byla za free na terenie US i 40$ do PL.
Jezeli chodzi o glosnosc w srodku to po pierwszym dniu chcialem wstawic oryginalny, ale poprzeginalem wieszaki, bo byly ciasno i przenosily wszystko na bude, bylo masakra, po zrobieniu tak ze caly tlumik wisi bez naprezen w srodku jest super, zona jezdzi z corka 5 lat i usypia w samochodzie bez problemu. Jadac z tylu samochodem z zamknietymi szybami slychac fajny mruk, jako przechodzien jak dokrecisz 4-5k rpm to znajdzie sie przechodzien co pogrozi palcem albo alarm sie wlaczy.
Jak na tlumik przelotowy bardzo go polecam pod wzgledem jakosci dzwieku i ceny.
Pewnie cos podobnego mozna by i zrobic u nas, tylko czy warto, baffla w srodku pomimo ze przelotowa robi fajna czestotliwosc i tlumi na tyle ze nie ryczy jak wogole bez tlumika.
Ten sam typ tlumienia stosujemy w Harleyach, najlepszy sposob na kompromis pomiedzy oporem spalin, back pressure i glosnoscia.
Caniggia.
http://ltmglobal.net
ja kupowalem za 179$ u nich, w tej chwili nie widzialem na stanie ale napisz to gosc wystawi. u niego jest najtaniej. Wysylka u niego byla za free na terenie US i 40$ do PL.
Jezeli chodzi o glosnosc w srodku to po pierwszym dniu chcialem wstawic oryginalny, ale poprzeginalem wieszaki, bo byly ciasno i przenosily wszystko na bude, bylo masakra, po zrobieniu tak ze caly tlumik wisi bez naprezen w srodku jest super, zona jezdzi z corka 5 lat i usypia w samochodzie bez problemu. Jadac z tylu samochodem z zamknietymi szybami slychac fajny mruk, jako przechodzien jak dokrecisz 4-5k rpm to znajdzie sie przechodzien co pogrozi palcem albo alarm sie wlaczy.
Jak na tlumik przelotowy bardzo go polecam pod wzgledem jakosci dzwieku i ceny.
Pewnie cos podobnego mozna by i zrobic u nas, tylko czy warto, baffla w srodku pomimo ze przelotowa robi fajna czestotliwosc i tlumi na tyle ze nie ryczy jak wogole bez tlumika.
Ten sam typ tlumienia stosujemy w Harleyach, najlepszy sposob na kompromis pomiedzy oporem spalin, back pressure i glosnoscia.
Caniggia.
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
czesc, sa tlumilki na youtube, i sa glosniejsze po zamontowaniu do v6, na pewno daja inny dzwiek, taki mialem oryginalnie wstawiony.
[ Dodano: 2009-07-10, 17:52 ]
a teraz taka ciekawostka, kolega posluchal mojego tlumika, napalil sie jak swinia, ale stwierdzil ze nie bedzie czekal na nowy i pojechal do jakiejs firmy tuningowej w Opolu,
tam od reki zrobili mu tlumik z kwasowki, to znaczy wypropilowali przelotowa rure zamiast ostatniego tlumika, i co sie okazuje, slychac go tak samo jak moja boom tube w srodku i na zewnatrz, natezenie dzwieku bardzo podobne tylko koszt.... to 150 zl...
caniggia
[ Dodano: 2009-07-10, 17:52 ]
a teraz taka ciekawostka, kolega posluchal mojego tlumika, napalil sie jak swinia, ale stwierdzil ze nie bedzie czekal na nowy i pojechal do jakiejs firmy tuningowej w Opolu,
tam od reki zrobili mu tlumik z kwasowki, to znaczy wypropilowali przelotowa rure zamiast ostatniego tlumika, i co sie okazuje, slychac go tak samo jak moja boom tube w srodku i na zewnatrz, natezenie dzwieku bardzo podobne tylko koszt.... to 150 zl...
caniggia
Zapodaj proszę, tak na wszelki wypadek, namiary na tą tjuningową firmę, jeśli możeszcaniggia pisze: a teraz taka ciekawostka, kolega posluchal mojego tlumika, napalil sie jak swinia, ale stwierdzil ze nie bedzie czekal na nowy i pojechal do jakiejs firmy tuningowej w Opolu,
tam od reki zrobili mu tlumik z kwasowki, to znaczy wypropilowali przelotowa rure zamiast ostatniego tlumika, i co sie okazuje, slychac go tak samo jak moja boom tube w srodku i na zewnatrz, natezenie dzwieku bardzo podobne tylko koszt.... to 150 zl...
caniggia

Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...