Wydech

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-07-20, 23:37

taki tjuning to w sumie w u tlumikarza co rury nierdzewne ma powinienes zrobic.

Ale jak cos to jutro zapytam, wiem ze chlopaki szykuja auta to rajdow.

A odnosnie dzwieku to teraz stalismy razem kolo siebie, to w sumie jego chyba nawet lepiej chodzi, prawie jak na open header.

Swoja drogo do sprzedania mam swoja boom tube do v6 po kosztach, cos kolo 1200 zl wyszlo z wysylka i clem.



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-07-21, 02:57

LIZZARD, Ty masz u siebie te boom tubes czy myślisz je zrobić u owych kolesi? :)
Jakby "to działało" to ja się bym podpisał pod zamówieniem do GT :D


You can never have too much power, just not enough traction.

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-07-21, 10:07

....... panowie :) wsadzanie jakichś tam rur zamiast wydechu to nic dobrego ,skopiować tłumik ok ale wsadzać kawałki rury zamiast tłumika? :zdziwko:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-07-21, 10:31

DarentyV8 pisze:LIZZARD, Ty masz u siebie te boom tubes czy myślisz je zrobić u owych kolesi? :)
Jakby "to działało" to ja się bym podpisał pod zamówieniem do GT :D
No u siebie to mam tylko foty... :D jak chopaki są sprytne to może coś wykombinują, dlatego muszę się spotkać osobiście, oblookać warsztat i a nóż-widelec :rotfl:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-07-21, 11:10

Moge wziasc jutro swoja boom tube i podjechac do chlopakow (akurat mam zdemontowana) co na to powiedza.



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-08-06, 21:37

A ja mam pytanie. Za jakiś czas zamierzam przerobić swoje autko na dwururkę i tak się zastanawiam... bo na RockAuto jak zajrzałem do sekcji ze zderzakami, tylny od GT był oznaczony jako pasujący nie tylko do GT, ale również do zwykłego Mustanga. Czy to prawda, czy może będę musiał wymienić wszystko pod zderzakiem tak jak to z przednimi bywa?

Edit: Dobra, już sam sobie odpowiedziałem: pasuje. Można kupić... ale nie przez RockAuto. Bo sam zderzak kosztuje niecałe 200$, ale transport wychodzi ponad 600$... Ja pier.... :)


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-08-08, 09:39

kup w rockauto tylko wyslij do jakiegos polskiego kuriera polamer czy doma, zaplacisz za wyslke cos kolo 70$ do PL i cos kolo 30$ na terenie US.

jak cos to napisz na priv, powiem ci jak to zrobic.



Awatar użytkownika
tomaho
Forumowicz
Posty: 256
Rejestracja: 2009-07-06, 20:54
Model: Bullitt 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: tomaho » 2009-08-08, 12:46

Hans, hey!
wlasnie jestem na etapie przeróbki wydechu w moim V6
Mam zestaw rurek od GT od naszego Szanownego kolegi alski'ego...

i niestety tak latwo nie jest...trzeba zrobic rozdzielacz na dwa doloty...poniewaz nasze V6 stockowo maja uklad 2 na 1. Przerabiam w poniedzialek w warsztacie 2 na 2.
no i jeszcze sprawa srednicy- rury od GT sa nieco wieksze i trzeba bedzie dobra obejme zalożyć- ale mowie ze da sie to robic...
kolejna sprawa jest uchwyt pod drugi muffer- nie ma go...wiec trzeba taki dorobic :]
Mam nadzieje ze chlopaki sobie poradza- koszt podobno miedzy 200-400zł.

Dam znac w poniedzialek jak im poszlo ;) Czekam na te 5-10HP wiecej...iihaha


w życiu jak w pozycji od tyłu...najważniejsze jest abyś był własnie z tyłu...

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-10-18, 11:07

tomaho, już dwa miesiące nie piszesz jak Ci poszło, zaczynam się martwić, że samochód rozebrałeś na części pierwsze, pogubiłeś śrubki i nie wiesz jak go teraz złożyć. :P
Coś co mnie by interesowało jeśli chodzi o Twoją przeróbkę to info, czy nie straciłeś kompresji w silniku przez przejście z Y na X lub H-pipe.
Co do układu rurek w V6 nie zaskoczyłeś tu chyba nikogo, jakoś by musiało z dwóch kolektorów to w końcu trafić do jednej rurki. :P
A co z tym rozmiarem rur i różnica między V6 a V8? Jeśli ktoś może potwierdzić... W V8 powinny iść dwie 2,5" rury, tak? To jaką oni wcisnęli w V6? 2,25"?! :zdziwko: Jakoś nie chce mi się wierzyć.

No ale dość tego pitolenia. Ja nadal jestem przed zakupem. Daj znać jak Ci poszło!!!!!!!


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
tomaho
Forumowicz
Posty: 256
Rejestracja: 2009-07-06, 20:54
Model: Bullitt 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: tomaho » 2009-10-18, 22:41

moj drogi Hans, 'iku ;) auto rozebralem juz w sierpniu....i jak zobaczylem ze trzeba troche pospawac aby zrobic X lub H-pipe to zmuszony bylem oddac autko w rece pod poznanskich specjalistow ;) Rano zawiozlem-popoludniu odebralem- koszt 370zł. Faktycznie rury od GT sa wieksze ale chlopcy sobie poradzili....tak myslalem az do kilku dni wstecz...gdy po ponad 1,5 miesiecznej wizycie u elektryka- podczas gdy komputer SJB mi sie spali...( o tym juz pisalem w innym poscie)- pod koniec przerobki instalacji elektrycznej konik byl na podnosniku...no i zobaczylem....zapewniali mnie wczesniej ze zrobili X-pipa....a tu widze kurna Y-pipe !!!!no wiec sie troszke zdenderwowalem....:/Maybe w tym tygodniu bede reklamowal przerobke ;/ !

Jesli chodzi o dzwiek to bez porownania z jedna rurka...ten samochod powinien stockowo miec zainstalowany podwojny...dzwiek prawie jak GT no i przyspieszajac czujesz jak ten spalinki ciesza sie majac wieksza powierzchnie przeplywu :rotfl: !!!

Szkoda tylko ze sezon sie konczy i konika trzeba do stajni wyslac eeeh....
na szczescie udalo Nam sie porzadnie zakonczyc przerobke tylnich swiatelek na samych v-ledach....efekt NIESAMOWITY ;) Wszystkim polecam!!Przy okazji nakrece filmik ii podesle ;)
:papa:
pozdro 600!


w życiu jak w pozycji od tyłu...najważniejsze jest abyś był własnie z tyłu...

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-10-19, 00:07

To na filmik czekam. A co do tej fuszerki co Ci zrobili... hmmm... nie pojechałeś do nich z gotowym X-em? Hmmm. Mam nadzieję, że im powiesz co myślisz o nich i ich rodzinach, kotach, psach i chomikach. :) A to nauczka pewnie nie tylko dla Ciebie, ale dla wszystkich, że darowanemu konikowi nie zagląda się w zęby, ale w podwozie owszem. ;)

Pozdro!


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2009-11-28, 18:55

Byłem dzisiaj w największym w europie sklepie z częściami do mustanga mieli parę ładnych mustangów stać GT 500 fastback jakiegoś zajebistego HERTZ`a do tego parę innych bardzo ciekawych furek mieli cupe z BIGBLOCK`iem 7 litrów masakra po prostu ale nie do tego zmierzam zażyczyli sobie za ten zestaw:

Obrazek

750 euro to chyba trochę za dużo co nie? czy raczej z podatkiem wyjdzie mnie to tyle samo??


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-11-29, 11:51

To przypadkiem nie jest offroad?


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-11-29, 11:58

Wygląda na montowany za katalizatorem więc raczej nie offroad - odnośnie ceny zobacz ile taki w USA kosztuje i będziesz miał porównanie.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2009-11-29, 13:22

Znalazłem ten sam zestaw w UK za coś ok 500 funtów tylko pytanie czy przesyłki wewnątrz EU też są opodatkowane?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”