V6 Intake Kit

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

falcon_500
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2009-09-17, 23:45
Model: MUSTANG 2005
Silnik: V6 3.8
Kontakt:

Post autor: falcon_500 » 2009-10-08, 12:41

Witam wszystkich ,

Mam pytanie , żałozyłem do mojej v6 dolot z K&N. wgrałem z predatora Mode pod 91 Oktane Performance K&N FITP Mode. Na wolnych obrotach było O.K. Ale jadąc zapaliła się kontrolka cheeck engine. Co z tym zrobić? Wyeliminować błąd predatorem , czy olać sprawę i jeździć dalej? NIe chciałbym uszkodzić silnika.
z góry dzięki za info.



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-10-08, 12:46

Horse jak założył dolot to pojechał do Piro i Piro mu ustawił program itd, i check engine przestało się świecić. Ale jak z predatorem to nie wiem.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-10-08, 14:07

falcon_500 pisze:Witam wszystkich ,

Mam pytanie , żałozyłem do mojej v6 dolot z K&N. wgrałem z predatora Mode pod 91 Oktane Performance K&N FITP Mode. Na wolnych obrotach było O.K. Ale jadąc zapaliła się kontrolka cheeck engine. Co z tym zrobić? Wyeliminować błąd predatorem , czy olać sprawę i jeździć dalej? NIe chciałbym uszkodzić silnika.
z góry dzięki za info.
Dziwna sprawa - bo tak być niepowinno.
Jesteś pewny że wszystko dobrze pod maską złożyłeś? układ MUSI być absolutnie szczelny, MAF czysty i podłączony ( ja kiedyś z pośpiechu niewpiąłem wtyczki do niego :D )
Przepustnica i motylki czyste na błysk?
Jak podczas jazdy Ci się zapalił Check Engine to może się coś obruszyło/poluzowało i lewe powietrze zasysa - wtedy błąd gotowy.


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-10-08, 14:16

Racja cos nie tak - nie ma prawa tak wyskoczyć - ja sprawy bym nie olał - skasuj go i zobacz czy sie powtorzy ta sytuacja. Zrob jak Darenty pisze.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-10-08, 16:03

po pierwsze zobaczylbym jaki blad sie wyswietla, bo moze jakis zbieg okolicznosci i cos innego padlo.

can.



falcon_500
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2009-09-17, 23:45
Model: MUSTANG 2005
Silnik: V6 3.8
Kontakt:

Post autor: falcon_500 » 2009-10-08, 17:12

Dzienx za pomoc ,

Nie wiem co było ,ale po wgraniu nowego modu tym razem K&N 93 Oktane Performance Mode , błąd zniknął. :D NIe wiem , ale może ze względu na to że nie jest to orginalny ,akcesoryjny dolot, ale produkcja własna i dlatego te problemy się pojawiły . Teraz jest O.K. NIestety teraz tylko 98 Pb, ale to nie problem :D



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-10-08, 19:52

falcon_500 pisze:Nie wiem co było ,ale po wgraniu nowego modu tym razem K&N 93 Oktane Performance Mode , błąd zniknął. NIe wiem , ale może ze względu na to że nie jest to orginalny ,akcesoryjny dolot, ale produkcja własna i dlatego te problemy się pojawiły . Teraz jest O.K. NIestety teraz tylko 98 Pb, ale to nie problem
Szczerze mówiąc - nic już z tego nierozumiem co napisałeś - To albo masz dolot K&N albo nie.. raz piszesz..
falcon_500 pisze:żałozyłem do mojej v6 dolot z K&N
a teraz..
falcon_500 pisze:nie jest to orginalny ,akcesoryjny dolot, ale produkcja własna
No ale dobra..
Inna sprawa której nierozumiem to to, że w Performance Tune w Predatorze jest 1 pozycja związana z K&N o nazwie K&N FIPK i tyle. W dodatku jest to tune na amerykańskie 91 okatan - czyli nasze 95..
No chyba, że ja mam jakiegoś lewego Predatora :D


You can never have too much power, just not enough traction.

falcon_500
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2009-09-17, 23:45
Model: MUSTANG 2005
Silnik: V6 3.8
Kontakt:

Post autor: falcon_500 » 2009-10-09, 13:05

A więc tak .

Nie jest to orginalny INAKE KIT K&N . oczywiście stozek jak najbardziej , ale rura połączeniowa to własna konstrukcja, z kwasówki wysokopolerowanej . Osłona termiczna także. W całości wygląda całkiem przyzwoice. Tyle w sprawie dolotu.

Soft : Ja kupiłem Predatora w Stanach , 2 tygodnie temu. i w tej wersji jest jeszcze dodatkowo k&N 93 Performance Agressive Mode. pod 93 oktane USA czyli ok. 98PB.

Jeżeli tego nie masz , spróbój ściągnąć sobie z diablosport.com jaikiś upgrade. Z tego co wiem , jakieś uaktualnienie tam jest.

A teraz nowu o problemach. :kwasny:
Ale ,żeby nie było za dobrze . Wczoraj po wgraniu nowego softu pod k&N 93 oktane, moj problem z cheek engine zniknął, Ale jak się okazało tylko na chwilę, dzisiaj pojawił się znowu . Podłączyłem Diablo i on mi na to .
P0171 SYSTEM TO LEAN ( BANK 1)
P0174 SYSTEM TO LEAN ( BANK 2)
wykasowałem błędy i jest O.K. ale podejrzewam ,że pojawią sie znowu. Prośba czy ktoś wie co one oznaczają ??? I co dalej z nimi robić ?
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-10-09, 14:01

falcon_500 pisze:P0171 SYSTEM TO LEAN ( BANK 1)
P0174 SYSTEM TO LEAN ( BANK 2)
To właśnie efekt Twojego dolotu - za uboga mieszanka w stosunku do zaprogramowanej pracy silnika w danym tune.
Reasumując - dolot Twojego wykonania jedynie pogorszył Ci osiągi auta.
Co zrobić dalej? Kupić dolot pasujący do programu albo załóż oryginalny - prawdopodobnie nawet tak będzie lepiej niż jest teraz.

A no możliwe że po update bedę też to miał chodź potrzebny mi on niebedzie :)
Ja swojego kupiłem w 2005 roku zaraz po zakupie auta :P


You can never have too much power, just not enough traction.

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”