V6 Intake Kit
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 10
- Rejestracja: 2009-09-17, 23:45
- Model: MUSTANG 2005
- Silnik: V6 3.8
- Kontakt:
Witam wszystkich ,
Mam pytanie , żałozyłem do mojej v6 dolot z K&N. wgrałem z predatora Mode pod 91 Oktane Performance K&N FITP Mode. Na wolnych obrotach było O.K. Ale jadąc zapaliła się kontrolka cheeck engine. Co z tym zrobić? Wyeliminować błąd predatorem , czy olać sprawę i jeździć dalej? NIe chciałbym uszkodzić silnika.
z góry dzięki za info.
Mam pytanie , żałozyłem do mojej v6 dolot z K&N. wgrałem z predatora Mode pod 91 Oktane Performance K&N FITP Mode. Na wolnych obrotach było O.K. Ale jadąc zapaliła się kontrolka cheeck engine. Co z tym zrobić? Wyeliminować błąd predatorem , czy olać sprawę i jeździć dalej? NIe chciałbym uszkodzić silnika.
z góry dzięki za info.
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
Dziwna sprawa - bo tak być niepowinno.falcon_500 pisze:Witam wszystkich ,
Mam pytanie , żałozyłem do mojej v6 dolot z K&N. wgrałem z predatora Mode pod 91 Oktane Performance K&N FITP Mode. Na wolnych obrotach było O.K. Ale jadąc zapaliła się kontrolka cheeck engine. Co z tym zrobić? Wyeliminować błąd predatorem , czy olać sprawę i jeździć dalej? NIe chciałbym uszkodzić silnika.
z góry dzięki za info.
Jesteś pewny że wszystko dobrze pod maską złożyłeś? układ MUSI być absolutnie szczelny, MAF czysty i podłączony ( ja kiedyś z pośpiechu niewpiąłem wtyczki do niego

Przepustnica i motylki czyste na błysk?
Jak podczas jazdy Ci się zapalił Check Engine to może się coś obruszyło/poluzowało i lewe powietrze zasysa - wtedy błąd gotowy.
You can never have too much power, just not enough traction.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 10
- Rejestracja: 2009-09-17, 23:45
- Model: MUSTANG 2005
- Silnik: V6 3.8
- Kontakt:
Dzienx za pomoc ,
Nie wiem co było ,ale po wgraniu nowego modu tym razem K&N 93 Oktane Performance Mode , błąd zniknął.
NIe wiem , ale może ze względu na to że nie jest to orginalny ,akcesoryjny dolot, ale produkcja własna i dlatego te problemy się pojawiły . Teraz jest O.K. NIestety teraz tylko 98 Pb, ale to nie problem 
Nie wiem co było ,ale po wgraniu nowego modu tym razem K&N 93 Oktane Performance Mode , błąd zniknął.


- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
Szczerze mówiąc - nic już z tego nierozumiem co napisałeś - To albo masz dolot K&N albo nie.. raz piszesz..falcon_500 pisze:Nie wiem co było ,ale po wgraniu nowego modu tym razem K&N 93 Oktane Performance Mode , błąd zniknął. NIe wiem , ale może ze względu na to że nie jest to orginalny ,akcesoryjny dolot, ale produkcja własna i dlatego te problemy się pojawiły . Teraz jest O.K. NIestety teraz tylko 98 Pb, ale to nie problem
a teraz..falcon_500 pisze:żałozyłem do mojej v6 dolot z K&N
No ale dobra..falcon_500 pisze:nie jest to orginalny ,akcesoryjny dolot, ale produkcja własna
Inna sprawa której nierozumiem to to, że w Performance Tune w Predatorze jest 1 pozycja związana z K&N o nazwie K&N FIPK i tyle. W dodatku jest to tune na amerykańskie 91 okatan - czyli nasze 95..
No chyba, że ja mam jakiegoś lewego Predatora

You can never have too much power, just not enough traction.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 10
- Rejestracja: 2009-09-17, 23:45
- Model: MUSTANG 2005
- Silnik: V6 3.8
- Kontakt:
A więc tak .
Nie jest to orginalny INAKE KIT K&N . oczywiście stozek jak najbardziej , ale rura połączeniowa to własna konstrukcja, z kwasówki wysokopolerowanej . Osłona termiczna także. W całości wygląda całkiem przyzwoice. Tyle w sprawie dolotu.
Soft : Ja kupiłem Predatora w Stanach , 2 tygodnie temu. i w tej wersji jest jeszcze dodatkowo k&N 93 Performance Agressive Mode. pod 93 oktane USA czyli ok. 98PB.
Jeżeli tego nie masz , spróbój ściągnąć sobie z diablosport.com jaikiś upgrade. Z tego co wiem , jakieś uaktualnienie tam jest.
A teraz nowu o problemach.
Ale ,żeby nie było za dobrze . Wczoraj po wgraniu nowego softu pod k&N 93 oktane, moj problem z cheek engine zniknął, Ale jak się okazało tylko na chwilę, dzisiaj pojawił się znowu . Podłączyłem Diablo i on mi na to .
P0171 SYSTEM TO LEAN ( BANK 1)
P0174 SYSTEM TO LEAN ( BANK 2)
wykasowałem błędy i jest O.K. ale podejrzewam ,że pojawią sie znowu. Prośba czy ktoś wie co one oznaczają ??? I co dalej z nimi robić ?
Pozdrawiam
Nie jest to orginalny INAKE KIT K&N . oczywiście stozek jak najbardziej , ale rura połączeniowa to własna konstrukcja, z kwasówki wysokopolerowanej . Osłona termiczna także. W całości wygląda całkiem przyzwoice. Tyle w sprawie dolotu.
Soft : Ja kupiłem Predatora w Stanach , 2 tygodnie temu. i w tej wersji jest jeszcze dodatkowo k&N 93 Performance Agressive Mode. pod 93 oktane USA czyli ok. 98PB.
Jeżeli tego nie masz , spróbój ściągnąć sobie z diablosport.com jaikiś upgrade. Z tego co wiem , jakieś uaktualnienie tam jest.
A teraz nowu o problemach.

Ale ,żeby nie było za dobrze . Wczoraj po wgraniu nowego softu pod k&N 93 oktane, moj problem z cheek engine zniknął, Ale jak się okazało tylko na chwilę, dzisiaj pojawił się znowu . Podłączyłem Diablo i on mi na to .
P0171 SYSTEM TO LEAN ( BANK 1)
P0174 SYSTEM TO LEAN ( BANK 2)
wykasowałem błędy i jest O.K. ale podejrzewam ,że pojawią sie znowu. Prośba czy ktoś wie co one oznaczają ??? I co dalej z nimi robić ?
Pozdrawiam
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
To właśnie efekt Twojego dolotu - za uboga mieszanka w stosunku do zaprogramowanej pracy silnika w danym tune.falcon_500 pisze:P0171 SYSTEM TO LEAN ( BANK 1)
P0174 SYSTEM TO LEAN ( BANK 2)
Reasumując - dolot Twojego wykonania jedynie pogorszył Ci osiągi auta.
Co zrobić dalej? Kupić dolot pasujący do programu albo załóż oryginalny - prawdopodobnie nawet tak będzie lepiej niż jest teraz.
A no możliwe że po update bedę też to miał chodź potrzebny mi on niebedzie

Ja swojego kupiłem w 2005 roku zaraz po zakupie auta

You can never have too much power, just not enough traction.