
Nierówno pracujący silnik
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
powalczymy i z tym...olej dopiero co wymienialem..duze roznice moga byc jak przybywa?..jak przybywa to pewnie pierscienie?
Ostatnio zmieniony 2010-03-01, 14:54 przez adasko74, łącznie zmieniany 1 raz.
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
a może poprostu robisz krótkie trasy,nie dogrzewasz silnika?
przy zimnym motorze komp podaje bogatszą dawkę,a niedopalone paliwo,spływa sobie do miski olejowej,często wtedy pojawia sie tam też nieodparowana woda z otoczenia co robi nam z oleju koktajl olejowo-wodno-benzynowy
może też być niesprawny jakiś element ukladu zaplonowego,wtedy niedopalona beznyna też musi gdzieś się podziać.
Pałowanie samochodu na zimnym silniku gdzie elementy takie jak pierścienie nie są spasowane z cylindrem przed osiągnięciem "swojej" temp. pracy też mogą być tego powodem zdziwić się można bo motor przeciętnego benzyniaka nie powinien być katowany przed osiągnięciem optymalnej temperatury oleju 90*C kiedy to oliwa zaczyna w pełni chronić wnętrze silnika, a to następuje dopiero po jakichś 5-8 kilometrach jazdy
kto ma wskażnik temp. oleju napewno to zaobserwował
przy zimnym motorze komp podaje bogatszą dawkę,a niedopalone paliwo,spływa sobie do miski olejowej,często wtedy pojawia sie tam też nieodparowana woda z otoczenia co robi nam z oleju koktajl olejowo-wodno-benzynowy

może też być niesprawny jakiś element ukladu zaplonowego,wtedy niedopalona beznyna też musi gdzieś się podziać.
Pałowanie samochodu na zimnym silniku gdzie elementy takie jak pierścienie nie są spasowane z cylindrem przed osiągnięciem "swojej" temp. pracy też mogą być tego powodem zdziwić się można bo motor przeciętnego benzyniaka nie powinien być katowany przed osiągnięciem optymalnej temperatury oleju 90*C kiedy to oliwa zaczyna w pełni chronić wnętrze silnika, a to następuje dopiero po jakichś 5-8 kilometrach jazdy

13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
przyszla mi jeszcze jedna mysl, moze wtryski Ci leja? i np po przekreceniu zaplonu cisnienie na listwie rosnie, a wtryski puszczaja do baniaka?
na skanerze obdII bylo by to widoczne np po spadku cisnienia na listwie bez odpalania auta, albo na korektach paliwowych, byly by na -, czyli zminiejszanie dawki paliwa.
na skanerze obdII bylo by to widoczne np po spadku cisnienia na listwie bez odpalania auta, albo na korektach paliwowych, byly by na -, czyli zminiejszanie dawki paliwa.