Instalacja NOS

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-07-19, 06:14

Karol.
Mój silnik jest nadal wolnossący tak jak wyszedł z fabryki nitro jest bardzo "naturalnym" sposobem podniesienia mocy nie pcha się "w pysk" autu powietrza jak to bywa w przypadku kompresora czy turbo,silnik sam sobie mieszankę zasysa :P

co do strzelania nitro na piewszym biegu to u mnie jest to niemożliwe ponieważ mam problem z efektywnym ruszaniem bez nitro, a z nim to podejrzewam wcale bym nie ruszył (mówie o +50KM ktore obecnie strzelam) staram się jechać tak aby załączało się na 3-cim biegu i do końca 1/4mili.

Jeśli chodzi o to co piszesz,że jak zabraknie mi paliwa z powodu jakiejś awarii pompki itp. to wybuchnie mi silnik ;) ale zapominasz,że może się to zdażyć w każdym innym samochodzie czy z N2o czy też bez.
Sama temperatura spalin po strzale nitro nie rośnie tak jak piszesz,a wręcz przeciwnie spada ponieważ nitro wychladza komorę spalania, jedyne co się dzieje to przy zbyt dlugim strzale rośnie ciśnienie na cylindrach


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-07-19, 08:15

michal@ pisze: Sama temperatura spalin po strzale nitro nie rośnie tak jak piszesz,a wręcz przeciwnie spada ponieważ nitro wychladza komorę spalania, jedyne co się dzieje to przy zbyt dlugim strzale rośnie ciśnienie na cylindrach
wychładza dolot- chyba Michal nie masz jednak tych sond EGT- strzel sobie 100HP i jedz 300metrow z nitro i zobaczysz jak ci temperatura moment przekroczy 1000st-moge sie o to z Toba załozyc ;) dlatego jednak mam nadzieje ze masz wskaznik EGT chociaz na jednym wydechu.. no i pamietaj ze nitro ma temperature -100st Celsjusza a w momencie strzalu silnik ma +100st C- różnica 200st C to jest baaardzo duzo i nie pisz ze to nie jest mega szok dla silnika i uszczelek.. no chyba ze masz metalowa pod głowica.. wez kawałek żeliwa,zmróź go nitro i wrzuc do wrzątku..

założyles i zycze Ci zebys jak najdłuzej jeździł, bo jestes spoko gosciem i Cie lubie :) na bieząco zdawaj relacje jak Ci sie sprawuje,to moze sie skusze , chociaz wolalbym sobie intercooler(gdybym mial) chlodzic woda niz nitro(u nas mozna woda ,w stanach nie)-sam wtrysk nitra do silnika uwazam za ryzykowny i ciezko moje zdanie bedzie zmeinic-inaczej bym sam załozył i strzelal tylko 50KM dla schlodzenia powietrza w dolocie ,bo tylko to potrzebuje zeby uzyskiwac czasy jak wczesna wiosna;) no ale i tak lotus byłby szybszy,chociaz niewiele wtedy..
tak czy inaczej napisz jaki serwis Ci zakładał ta instalacje, czy dali Ci gwarancje i na co,wiadomo ze nie na silnik,tylko pewnie na instalacje(tylko jak im potem udowodnic ze to ona zawiodła a nie czlowiek)
mi facet z lodzi gdy na mnie popatrzyl powiedzial:"panu nei zalozylbym nitro, nie chce kłopotow", tak samo podeszli z VTG gdy sie zdenerowalem o "glupi" programator ktory zablokowali-gdy widza nerwowego czlowieka ktory moze miec potem "pretensje" to wola nei ryzykowac, duzo prościej jest robic na ryzyko właściciela..
a ja mialbym pretensje na pewno, kazdy z nich wali scieme z historia o 2wojnie swiatowej i ze jest to gaz rozweselajacy bo tak ich ucza na szkoleniach-to sa akwizytorzy sprzedajacy swoj produkt,maja za zadanie wcisnac bajke ze produkt jesr debest,ale oczywiscie zadnej gwarancji na silnik nie dadza..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2010-07-19, 12:05

koral jeśli chcesz iśc tym tokiem myślenia, którym idziesz przy nitro, to już wykręcaj swojego S/C z auta albo zmieniaj rokę i program nieprzekraczając 450 koni.. bo chyba niezdajesz sobie sprawy nawet na jakiej minie teraz jeździsz, oczywiście uznając, że masz te 550+ na stockowym silniku+S/C.
Nie chcę krakać, ale za chwilę może się okazać, że to Ty masz dodatkowe dziury w bloku :kwasny:


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-07-19, 13:09

nie znasz sie a piszesz bzdury lub chcesz mnie zdenerwowac, mam zestaw na 550-580HP wg brenspeed czyli max 480- 500rwhp a nasze silniki spokojnie wytrzymuja do 600HP ,poczytaj na forach w stanach-pow 600HP to juz loteria ale tez bez przesady,do 580HP po prostu brenspeed daje gwarancje na swoje zestawy,pow 580HP woli juz sie zabezpieczac i zaleca wzmocnienie silnika pewnie dajac spory zapas,nie wiem czy 50czy100KM-ale nie powiedziane jest ze nie wytrzyma nawet 650HP-poczytaj na forum saleena i jezdza z takimi mocami na fabrycznym silniku..
ja licze ze mam ok 460-480rwhp czyli mocy na kołach czyli spokojnie mam zapas jeszcze 30-40KM, mimo ze brenspeed piszac program zakladal ze powinienem miec pow 480rwhp-tak czy inaczej bezpieczna granica jest do 500rwhp.. a dziure to Ty masz w glowie :P :P moge jechac na kazdy serwis i mozemy porownac stan naszych aut i silnikow i moj na pewno jest w duzo lepszym stanie, silnik jest idealny ,sprawdzali mi nawet specjalnymi kamerkami :)

nie twierdze ze nitro zniszczy silnik,moj tez by wytrzymal nawet strzaly po 100HP ,ale balbym sie o niezawodnosc instalacji, bo przy nitro nic nie moze zawiesc-jesli nic nie zawiedzie,to tylko czynnik ludzki czyli zle uzywanie moze doprowadzic do zneiszczenia silnika,np nie puszczenie gazu po przekroczeniu temp spalin pow 1100st C bo zostalo kilka metrow do mety..

takze jak chciales mi dopiec to nie udało Ci sie bo moj silnik jeszcze na 200% wytrzymalby nitro,ale ryzyko ze cos zawiedzie jest spore, bo zawsze moze zawiesc pompa paliwa,swieca czy instalacja nitro, o ile przy kompresorze cos zawiedzie i puszcze gaz to na pewno dalej nie bedzie podawane paliwo ,obroty kompresora spadna,a jesli zawiedzie solenoida i nei przestanei puszczac nitro z paliwem po puszczeniu gazu to po nawet delikatnym jego dodaniu bedzie jedno wielkie boom..

takze strzaly nitro w przypadku mustanga Michała nawet do 150KM sa bezpieczne pod warunkiem ze nic nei zawiedzie i tego mu zycze :)

a co do twojej teori to zobacz ze brenspeed dopiero przy stage4 na moc pow 580HP zaleca wzmocnienie silnika http://www.brenspeed.com/saleenstage4.html a przy stage3 http://www.brenspeed.com/saleenstage3.html mimo ze na min 530HP nic nie pisze i daje gwarancje- troche od zimy przejrzalem rozne fora i wszedzie moca graniczna na kołach jest 500rwhp czyli 600HP na silniku..

ale oczywiscie wiem ze mialbys radoche gdyby mi silnik padl, zmartwie Cie- stac mnei zeby zamowic kuty 5litrowy blok specjalnei skonstruowany pod moj kompresor-koszt $3499 http://www.brenspeed.com/engineinfo.html , gdybym chciał załozyc nitro ,musialbym brac pod uwage zamówienie tego bloku-ale jestem pewny ze jesli instalacja nitro by nie zawiodła to jezdzilbym kilka lat z nitro na fabrycznym silniku- o ile nie kusilyby mnei coiraz to wieksze dysze i chęć wygrywania ponad wszelka cene-nitro bardzo kusi,a czlowiek to nie komputer ktory nigdy nie wyjdzie poza napisany program..

takze podsumowując instalacja nitro musi byc niezawodna no i czlowiek jej używający tez musi miec bardzo silna wole i czasami umeic pogodzic sie z porażka i nie ryzykowac zwiekszeniem mocy np o 75HP tylko zeby wygrac wyscig- to zamorduje każdy motor..

dyskusja zrobila sie ciekawa,bo sie okazuje ze nitro jest bezpieczneijesze niz turbo czy kompresor ;)

mi juz cisnienie opada i nie musisz odbijac pileczki zeby mi znow podskoczylo ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-07-19, 20:16

Karol, zawsze się tak rozpisujesz więc i ja tym razem postaram się Tobie dorównać :]
i również bardzo cię lubię......ciebie poprostu nie da się nie lubić :oczami:


Każdy tuning niesie za sobą jakieś ryzyko czy to N/A, turbo, nitro, ,kompresor,metanol, czy nawet strumiennica w wydechu :P każda z tych rzeczy ma przynieść pożądany efekt i ucieszyć właściciela,niestety nie raz bywa tak,że zainwestowana kwota pieniędzy i włożona praca obraca się w G..no (dobrze wiem po sobie) Także .....jak ktoś nic nie robi to nic nie popsuje ;) tego trzeba się trzymać :]

Nie chcę się kłócić na temat tego co jest lepsze czy gorsze kompresor,czy może nitro itp. każdy sam wybiera sobie modyfikacje na które go stać i które mu odpowiadają :)

W przypadku mojego silnika modyfikacje w N/A nie mają już sensu bo nie mam co liczyć na przyrosty większe jak 20-30KM, a to mnie "nie rozerwie"
głowice mam aluminiowe aftermarketowe zrobione z myślą o nitro itp (wzmocnione ścianki)
kute tłoki,sprzęgło do 700NM, jedne z najlepszych dostępnych w USA przewody, świece i aparat zapłonowy więc czemu nie spróbować z N2O :hyhy:

Na kompresor nie zdecydowałbym się z kilku powodów;


-Polska to nie Stany,znalezienie fachowca który to ogarnie (nawet z instrukcją montażu)
graniczy z cudem, założenie kompresora do silnika N/A to nie taki lekki chleb,oczywiście aby to chciało jeżdzić, a nie stać 364 dni w roku u mechanika ;)

-za drogi biznes jak dla mnie wydać na kompresor 3000-5000 USD (za to miałbym dół Big block powiedzmy 7-9 litrów pojemności,albo small block Boss-a :P )

- kompresor na seryjnym dole jest mało rozwojowy marzą mi się moce 700-1000KM :]


aaaa...z tym EGT rosnącym do 1000 czy 1100*C to trochę przesadzasz,

Stajesz na starcie na 1/4 mili.... na 1 biegu nie ma sensu odpalać N2O (trakcja) dlatego uruchamiasz system wciskając gaz do podłogi po zmianie na 2-gi bieg przy 3500-4000 RPM, minęło od startu do wtryśnięcia podtlenku jakieś 3-4 sekundy więc do mety pojedziesz max 8-9 sekund,uwierz mi,że jak w miedzy czasie zerkniesz chociaż raz na zegar EGT to nie ma stresu o "spłynięcie tłoków" itp.

U mnie wskazania na zegarze podczas "butowania" nie przekraczają 700-780*C, natomiast po przejechaniu się z nitro temperatura nie dobija do więcej jak 700*C


Pytałeś jeszcze kto mi montował instalację;

Ta sama firma która robiła mi w zeszłym roku strokera który jak wiadomo uległ lekkiej destrukcji :zly: dałem jeszcze raz szansę majstrowi na zrehabilitowanie się :)

Samą instalację czyli, solenoidy paliwo i N2O,przewody,mikro-przełącznik,mocowania butli, wtrysk, włącznik główny,system purge (wyczystka),przekażnik,dysze 50KM i trochę kabelków dobrej firmy DynoTune wygrałem na aukcji allegro jako używane wyjęte z audi TT turbo wersja usa, za kwotę 200zł,aukcja dotyczyła również przepływomierza, oraz zegar boost Autometer gość myślał, że to do nitro :rotfl: graty te sprzedałem za 300zł również na allegro :P

Brakującą mi butlę zakupiłem również na allegro, nową firmy wizards of NOS aluminiową 5.5kg pojemności, koszt 320 zł z wysyłką okazjonalnie :]

brakował mi już tylko zegar wskazujący ciśnienie w butli kupiłem nowy do 100 bar za 90zł,oraz przewód zasilający który dałem dorobić w zakładzie zajmującym się hydrauliką siłową za 160zł wytrzymujący 210 bar ciągłej pracy :)

do wszystkiego tankowanie 50zł/kg. 275zł +jakieś pierdoły
Razem nitro gotowe do jazdy ~750zł

sama instalacja wszystkiego w aucie zajęła mi może 2-3 godziny.......a szukanie info na temat nitro na necie przynajmniej kilkanaście wieczorów :P


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-07-19, 21:44

Czy wierzycie w te dane ze Stron USA o mocach jakie zapewniają ich zestawy - bo rozsadnie odejmujcie 20-30% od tego co piszą .
Mysle ze ich dane sa mocno zawyzone . Moge sie mylic ale niebawem mozna to sprawdzic na Hamowni . Czeakmy na kolejne wykresy..



Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Post autor: sławekw » 2010-07-19, 22:04

AluStar, są trzy rodzaje pomiarów mocy silnika; w USA mierzą samą moc silnika [z tego co pamiętam]; bez żadnych strat na skrzyni i osi napędu, w europie jest mierzona moc uwzględniając wszystkie straty, dlatego mamy te rozpiętości. Dane są prawdziwe, ale trzeba wziąć poprawkę na to, że inaczej mierzą moc...

Co do instalacji N2O w którymś odcinku Top Gear`a było na ten temat trochę mówione, w sumie człowiek, który zakładał instalacje mówił, że trzeba być ostrożny z tym i nie przesadzać z dawką a będzie dobrze :]

w sumie z innym tuningiem też trzeba uważać: kolega do omegi v6 zakładał turbinę i musiał kupować nowy silnik bo przesadzili w warsztacie :rotfl:

Chciałbym kiedyś poczuć różnicę między silnikiem z i bez nitro, ale to chyba w moim przypadku szybko nie nastąpi :zdegustowany:


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-07-19, 22:06

michal@ pisze: Razem nitro gotowe do jazdy ~750zł
fajnie, ja bylbym w stanie wydac 10x wiecej byle miec pewnosc niezawodności instalacji- bylem swiadkiem jak dwie nowki instalacje zawiodły-tak to mnie wystraszyło ze balbym sie teraz załozyc nitro u siebie- jednak spore ryzyko..

rozumiem Cie troche, bo rzeczywiscie mało kto ogarnia dobrze nasze auta, tak to moznaby sie pokusic o kazdy kompresor,niekoniecznie dedykowany dający dany boost ,bo przeciez tylko o to w tym chodzi pod warunkiem ze ktos to wszystko zestroi a ja nie mam juz zaufania..
prosciej byloby samemu zamontowac taki kompresor pod dane cisnienie i zamowic program ze stanów podajac własnie modyfikacje i boost jaki daje kompresor..

wiec rzeczywiscie nitro wydaje sie sporo tanszym rozwiazaniem,czy to sie wyda 2czy4tys.zl..
a na codzien i tak jak piszesz masz nadmiar mocy..
marzą mi się moce 700-1000KM
a komu sie nei marza;)
AluStar pisze:Czy wierzycie w te dane ze Stron USA o mocach jakie zapewniają ich zestawy - bo rozsadnie odejmujcie 20-30% od tego co piszą .Mysle ze ich dane sa mocno zawyzone ..
tez mysle ze zawyżają, mimo ze czytalem wypowiedzi ludzi ktorzy z moim zestawem osiagali 493rwhp-no ale oni maja inne hamownie..
bynajmniej do konca nie wierze w te moce bo jeszcze w tamtym roku brenspeed pisal ze stage4 z rolka 3.0" daje 550HP a teraz pisza ze pow 580HP -nie wiem skad te dodatkowe +30Hp ;) ja juz swojemu na tej rolce tak wciskalem i nic sie nie dzieje ze watpie zeby treaz jak mam BAPa cos sie stało-zreszta ja mam boost na poziomie 2xmneijszym niz Twoj GT500 - ja mam 11-13psi w zaleznosci od rolki a Ty od 25-30psi -wiec moj kompresor daje polowe tego co Twoj wiec sie nie martwie ze to sporo za duzo ;) daje rade ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-07-20, 06:02

fajnie, ja bylbym w stanie wydac 10x wiecej byle miec pewnosc niezawodności instalacji- bylem swiadkiem jak dwie nowki instalacje zawiodły-tak to mnie wystraszyło ze balbym sie teraz załozyc nitro u siebie- jednak spore ryzyko..
wygląda to może tak,że chciałem "zaoszczędzić" kupując wszystko w częściach jako zbieranina,ale chodzilo mi zupełnie o co innego, nie chcialem montowac instalacji do swojego samochodu zanim nie poznam dokladnie zasady jej dzialania a w ten sposób "zbierając" po trochu części mogłem samodzielnie ją zamontować.
Nie sztuką jest zapłacić za gotowy zestaw 500-1000USD i nie wiedzieć co jest od czego lub dać to zamontować komuś kto robił to kilka razy wcześniej lub wcale.

Ogólnie to mogę powiedzieć,że instalacja nitro nie różni się praktycznie wcale od instalacji gazowej LPG ich podzespoly są takie same, z różnicą taką,że propan butan jest gazem wybuchowym i nie daje mocy tylko odbiera ją :P


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

robraf
Młodszy Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 2009-08-30, 21:08
Kontakt:

Post autor: robraf » 2010-07-20, 19:21

tylko zmieszaj z benzyną ;)


w przyszłości: 4.0 v6 lub Gt 2005 Vista Blue
Pozdrawiam Robert

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-07-20, 19:54

mrjackson pisze:To jutro w takim razie zamiast LPG do swojej instalacji wleje 39 litrów N2O i będę najszybszy w mieście
chyba nie dasz rady :] zapomniałeś o nim; :rotfl:

Sidney Polak i jego suzuki :hyhy:

:padam:



a tak na poważnie to chodziło mi raczej o to,że zasada działania jest identyczna i daje głowę,że jakby zatankować LPG do instalacji nitro samochód by na tym normalnie pojechał :P odwrotnie raczej było by słabo bo z tego co się orientuję to butla LPG nie zniesie więcej jak 20-30bar ciśnienia a ta od nitro zrobiona jest na 225 bar ;)



Polecam bardzo fejnie pokazane jak dziala podtlenek;



... re=related


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-07-21, 07:57

michal@ pisze:daje głowę,że jakby zatankować LPG do instalacji nitro samochód by na tym normalnie pojechał
no nie wiem czy bys głowy nie stracił, bo lpg wymaga parownika ;)

rzeczywiscie zasada podobna i sama mysl ze w kolektorze dolotowym bedzie mi sie mieszala benzyna z nitro troszke mi sie nie podoba, juz przy lpg czesto zdarzaja sie wybuchy, dlatego zakladaja specjalne klapki na dolot, wiem ze nitro nie wybucha,ale benzyna owszem.. ta instalacja przypomina najtansza instalacje lpg "na krótko", sa tez sekwencyjne z wtryskiem na kazdy cylinder i takie juz bardziej mnie przekonuja..
oczywiscie ta na "krotko" z jednym wtryskiem wkreconym w dolot tuz za przepływka jest najprostszym i najtanszym sposobem,do tego skutecznym, no ale tak jak pisales wczesniej,chodzi tez o to zeby na kazdy cylinder doszlo tyle samo nitra, a nie na przykład na pierwsze sporo wiecej niz na ostatnie.. dlatego przy nitro przydalyby sie dwie sondy EGT ..

co prawda ryzyko wystapienia wybuchu czy zawiedzenia instalacji jest małe, ale przy mnie dwie nowe zawiodly i to mnie skutecznie odstraszylo, bo tu musi kuzwa wszystko dzialac i niezawodzic ! rozmawialem tez z ojcem jednego właściciela serwisu zakładajacego nitro i powiedzial mi cos zupelnie innego niz syn,ktory twierdzil ze instalacje nitro sa bezpieczne-powiedzial ze mnostwo samochodow padło od nitro ,w tym 3000GT syna,ktore rzeczywiscie stało koło serwisu..

a ja przejechałem sie jedna calibra z nitro i powiem tak, to auto nawet z nitro ledwo szło,a bez nitro to moje audi 1.9TDi zrobiloby go bez problemu-czuc bylo po prostu jak to auto dostalo po dupie od nitro, bo ledwo jeździło..

oczywiscie nie ma co porownywac g..a do czekolady i calibry do mustanga, który na pewno jest w stanei duzo wiecej znieść i pewnei strzały po50czy100KM nie odczuje zbytnio, no ale dalej twierdze ze jestem za instalacja nitro ,ale pod warunkiem ze nei zawiedzie na 100% i ze wszystko bedzie zalezało od czlowieka,tzn czy zniszczy silnik np zbyt za duzym strzałem czy nie.. bo to ze właściciel auta z nitrem predzej czy pozniej skusi sie na mocniejszy strzał jest niemal pewne.. ale wtedy moze miec pretensje tylko do siebie a nie do serwisu ktory mu założył wadliwa instalacje..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”