
Supercharger/Procharger
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Supercharger/Procharger
Łukasz na co ci kompresor , jescze komus do domu wpadniesz
, Stock na płocie zostaje

- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Supercharger/Procharger
HeheStachu_xjr pisze:Łukasz na co ci kompresor , jescze komus do domu wpadniesz, Stock na płocie zostaje


Re: Supercharger/Procharger
Przypadkeim to nie twojego teraz mamy na tapecie z Bobikiem ??
Wlasnie rozmawiamy w tym kierunku.
Salen jest bardzo dobry jezeli chodzi o zestaw- musze tylko sprawdzic jak tam sa wgrywane programy do neigo ..
Podoba mi sie ze idziesz po modelu - Jak Salen to salen do konca nei mieszaj - KB jest za mocny - rozniesie ci skrzynie.
Wlasnie rozmawiamy w tym kierunku.
Salen jest bardzo dobry jezeli chodzi o zestaw- musze tylko sprawdzic jak tam sa wgrywane programy do neigo ..
Podoba mi sie ze idziesz po modelu - Jak Salen to salen do konca nei mieszaj - KB jest za mocny - rozniesie ci skrzynie.
lukasz pisze:ale robię auto na saleena s281 (no prawie bo tył mi się nie podoba) dlatego kieruje się w stronę właśnie tego sprzętu... ale podrzuciłbyś jakiś link kannego ?
a jak automat wytrzymuje moce rzędu 450 KM ?
- lukasz
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
- Model: 4.6 V8 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: RED
Re: Supercharger/Procharger
Alu nic nie wiem... przyjdą graty (body kit) od saleena wtedy dopiero biorę się za kommpresor.
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Supercharger/Procharger
http://www.brenspeed.com/10-1607-b15058-.html" onclick="window.open(this.href);return false; - tumas zestaw z Brenspeed cały package a ta firma sie zajmuje montazem tych urządzeń więc są kompletne, i sprawdzone , sam u nich kupowałem i obsługa pomoc, kontakt wszytko elegancko
http://www.brenspeed.com/05-08-mustang- ... aleen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

- lukasz
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
- Model: 4.6 V8 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: RED
Re: Supercharger/Procharger
nie kumam dlaczego roczniki 05-06 nie potrzebuja "coolant kit" a do 07-09 trzeba dokupić za 200 $
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Supercharger/Procharger
od 2007r była modyfikacja silnika i zrobil jakąs zmiane z obiegiem płynu chłodzacego inaczej wychodzi wąż z głowicy
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Supercharger/Procharger
no supercharger Saleena seri VI jest do 900HP wiec tez moze skrzynie i cale auto rozniescAluStar pisze: Salen jest bardzo dobry jezeli chodzi o zestaw- musze tylko sprawdzic jak tam sa wgrywane programy do neigo ..
Podoba mi sie ze idziesz po modelu - Jak Salen to salen do konca nei mieszaj - KB jest za mocny - rozniesie ci skrzynie.




mysle ze najrozsadniejsza moc to stage1 435HP, nic nie cierpi a auto wrecz mneij pali niz stockowy GT, potem przy stage 2 ,3 i 4 juz coraz wiecej pali,wieksze wtryskiwacze ,BAP i cala reszta powoduja ze auto reaguje niesamowicie ale tez pali prawie jak shelby


takze stage 1,tyle ze do stage1 nie potrzebujesz drogiego kompresora za 6tys$ ,wystarczy Ci 2x tanszy ,taki ktory da te 6-7psi boostu i nie bedzie sie przy tym za bardzo grzal..
a o automata sie nei martw,moj wytrzymal tyle ze szok, w manualu juz przy stage 1 padaja sprzegla,automat wytrzymuje nawet stage4

- lukasz
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
- Model: 4.6 V8 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: RED
Re: Supercharger/Procharger
po co ten durny spam o ogarnianiu 300 KM. Jedz sobie misiu 120 KM/H i niech Ci wyskoczy cos na droge - zobaczymy co wtedy powiesz.
Też poczekam aż któremuś z tych mądrych przydarzy się jakaś stłuczka i będę robił
"naucz się ogarniać swoje 4.0 i 200 KM" - może jakiś admin usunie ten durny spam bo nie widzę powodu personalnych pojazdów po ludziach w tym temacie. kropka.
i sorry chłopaki wypadek miałem bo nie założyłem tych magicznych rękawiczek w których jeździcie - wtedy pewnie miałbym +100 do skilla i nic by się nie stało.
"takze stage 1,tyle ze do stage1 nie potrzebujesz drogiego kompresora za 6tys$ ,wystarczy Ci 2x tanszy ,taki ktory da te 6-7psi boostu i nie bedzie sie przy tym za bardzo grzal.."
koral rozwiń myśl jeśli możesz
Też poczekam aż któremuś z tych mądrych przydarzy się jakaś stłuczka i będę robił

i sorry chłopaki wypadek miałem bo nie założyłem tych magicznych rękawiczek w których jeździcie - wtedy pewnie miałbym +100 do skilla i nic by się nie stało.
"takze stage 1,tyle ze do stage1 nie potrzebujesz drogiego kompresora za 6tys$ ,wystarczy Ci 2x tanszy ,taki ktory da te 6-7psi boostu i nie bedzie sie przy tym za bardzo grzal.."
koral rozwiń myśl jeśli możesz
- lukasz
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
- Model: 4.6 V8 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: RED
Re: Supercharger/Procharger
mi zawołali na dzień dobry w jetroniku 5000 zł za montaż saleena. to daje coraz większe koszty dlatego koral ponawiam prośbę żebyś powiedział co dokładnie miałeś na myśli mówiąc "takze stage 1,tyle ze do stage1 nie potrzebujesz drogiego kompresora za 6tys$ ,wystarczy Ci 2x tanszy ,taki ktory da te 6-7psi boostu i nie bedzie sie przy tym za bardzo grzal..
Re: Supercharger/Procharger
Koledzy czy wam wszystko trzeba na lawe wykladac..
Chcecie kupowac kompresory za 6 000 $ a nie wiecie czym sie roznia poszczegolne zestawy Stage ( zgroza )
Piszecie mnóstwo postów bez najmniejszego wkladu wlasengo - poczytajcei troche o oferowanych zestawach.
Kazdy zestaw posiada wady i zalety. każdy rożni sie chatrakterystyka przyrostow mocy.
Trzeba sobie zadac pytanie - Do czego i jak mi ma sluzyc moj samochod.
Nie dobierac kompresora po cenie bo zakup to dopiero poczatek inwestycji.
Zdac sobie sprawe ze warto doinwestowac na poczatku , aby później cieszyc sie moca , a nie rzeźbić w garazu i zamawiac rozwalone czesci.
A naprawa moze byc Bardzo bardzo kosztowna. Cena świadczy o jakości i trwałości ( ale nie zawsze )
I jeszce - jak sie juz zdecydujecie ( bez pisania tu epopei ) to poczytajcie o wadach , trwalosci danego zestawu, a nie tylko $$ tu taniej o $$ ..
Moja rada - chodz po czesci wzmocnic najslabsze ogniwa w Mustangu a na koncu walnac kompresor
Chcecie kupowac kompresory za 6 000 $ a nie wiecie czym sie roznia poszczegolne zestawy Stage ( zgroza )
Piszecie mnóstwo postów bez najmniejszego wkladu wlasengo - poczytajcei troche o oferowanych zestawach.
Kazdy zestaw posiada wady i zalety. każdy rożni sie chatrakterystyka przyrostow mocy.
Trzeba sobie zadac pytanie - Do czego i jak mi ma sluzyc moj samochod.
Nie dobierac kompresora po cenie bo zakup to dopiero poczatek inwestycji.
Zdac sobie sprawe ze warto doinwestowac na poczatku , aby później cieszyc sie moca , a nie rzeźbić w garazu i zamawiac rozwalone czesci.
A naprawa moze byc Bardzo bardzo kosztowna. Cena świadczy o jakości i trwałości ( ale nie zawsze )
I jeszce - jak sie juz zdecydujecie ( bez pisania tu epopei ) to poczytajcie o wadach , trwalosci danego zestawu, a nie tylko $$ tu taniej o $$ ..
Moja rada - chodz po czesci wzmocnic najslabsze ogniwa w Mustangu a na koncu walnac kompresor
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Supercharger/Procharger
bezpieczeństwo podstawa ! ! czyli zawiecha i przede wszystkim hamulce bo jak sam się przekonałeś taki pocisk nie hamuję kiedy trzebaAluStar pisze: Moja rada - chodz po czesci wzmocnic najslabsze ogniwa w Mustangu a na koncu walnac kompresor

Re: Supercharger/Procharger
Trochę teorii na interesujący Cię temat: http://autokult.pl/2010/08/10/doladowan ... a-i-typu-g" onclick="window.open(this.href);return false; pomoże Ci zdecydować i wybrać coś. Bardzo fajny artykuł, polecam
dam jeszcze jeden może kogoś zaciekawi: http://autokult.pl/2010/10/23/niemcy-dl ... essor-2010" onclick="window.open(this.href);return false; Może komuś się spodoba
dam jeszcze jeden może kogoś zaciekawi: http://autokult.pl/2010/10/23/niemcy-dl ... essor-2010" onclick="window.open(this.href);return false; Może komuś się spodoba

Nic na siłę, wszystko młotkiem
i wyklepie się coś takiego:



- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: Supercharger/Procharger
ja zaczolem od zawieszenia i hamulcy
..a za rok kompresor roush bo na moje potrzeby wystarczy ..i taka kolejnosc powinna byc moim skromnym
zdaniem
bo po co tyle mocy jak fabryczny konik nie hamuje i jezdzi jak chce
...wszystko z glowa


bo po co tyle mocy jak fabryczny konik nie hamuje i jezdzi jak chce

