Supercharger/Procharger

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Stachu_xjr » 2011-06-21, 23:22

Łukasz na co ci kompresor , jescze komus do domu wpadniesz ;) , Stock na płocie zostaje



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Magic » 2011-06-21, 23:25

Stachu_xjr pisze:Łukasz na co ci kompresor , jescze komus do domu wpadniesz ;) , Stock na płocie zostaje
Hehe :super: święte słowa lepiej naucz się ogarniać 300KM


Obrazek

Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: lukasz » 2011-06-21, 23:36

Ironia najwyższych lotów chłopaki. Podziękuje za rady.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: AluStar » 2011-06-21, 23:40

Przypadkeim to nie twojego teraz mamy na tapecie z Bobikiem ??


Wlasnie rozmawiamy w tym kierunku.

Salen jest bardzo dobry jezeli chodzi o zestaw- musze tylko sprawdzic jak tam sa wgrywane programy do neigo ..
Podoba mi sie ze idziesz po modelu - Jak Salen to salen do konca nei mieszaj - KB jest za mocny - rozniesie ci skrzynie.
lukasz pisze:ale robię auto na saleena s281 (no prawie bo tył mi się nie podoba) dlatego kieruje się w stronę właśnie tego sprzętu... ale podrzuciłbyś jakiś link kannego ?
a jak automat wytrzymuje moce rzędu 450 KM ?



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: lukasz » 2011-06-21, 23:42

Alu nic nie wiem... przyjdą graty (body kit) od saleena wtedy dopiero biorę się za kommpresor.



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Stachu_xjr » 2011-06-21, 23:43

http://www.brenspeed.com/10-1607-b15058-.html" onclick="window.open(this.href);return false; - tumas zestaw z Brenspeed cały package a ta firma sie zajmuje montazem tych urządzeń więc są kompletne, i sprawdzone , sam u nich kupowałem i obsługa pomoc, kontakt wszytko elegancko :) http://www.brenspeed.com/05-08-mustang- ... aleen.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: lukasz » 2011-06-21, 23:48

nie kumam dlaczego roczniki 05-06 nie potrzebuja "coolant kit" a do 07-09 trzeba dokupić za 200 $



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Stachu_xjr » 2011-06-21, 23:52

od 2007r była modyfikacja silnika i zrobil jakąs zmiane z obiegiem płynu chłodzacego inaczej wychodzi wąż z głowicy



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Koral » 2011-06-22, 09:33

AluStar pisze: Salen jest bardzo dobry jezeli chodzi o zestaw- musze tylko sprawdzic jak tam sa wgrywane programy do neigo ..
Podoba mi sie ze idziesz po modelu - Jak Salen to salen do konca nei mieszaj - KB jest za mocny - rozniesie ci skrzynie.
no supercharger Saleena seri VI jest do 900HP wiec tez moze skrzynie i cale auto rozniesc ;) ale seryjne automaty w s197 sa mocniejsze od manuali i w usa jezdza na stockowych skrzyniach z moca ok 600HP (500rwhp),pow 600HP jest juz tak duze ryzyko ze nie tylko radza wzmacniac skrzynie ale i silnik (kute tloki itp) wiec do rolki 3.0 (stage 4) mozesz spokojnie jezdzic na stockowym silniku i skrzyni :) pow to juz cale auto do wzmocneinia ;) bo idzie juz wszystko ,mosty nie wytrzymuja,skrzynie,wał ,silnik i cala reszta ;)

mysle ze najrozsadniejsza moc to stage1 435HP, nic nie cierpi a auto wrecz mneij pali niz stockowy GT, potem przy stage 2 ,3 i 4 juz coraz wiecej pali,wieksze wtryskiwacze ,BAP i cala reszta powoduja ze auto reaguje niesamowicie ale tez pali prawie jak shelby ;) no ale moc nie bierze sie z niczego ;)

takze stage 1,tyle ze do stage1 nie potrzebujesz drogiego kompresora za 6tys$ ,wystarczy Ci 2x tanszy ,taki ktory da te 6-7psi boostu i nie bedzie sie przy tym za bardzo grzal..

a o automata sie nei martw,moj wytrzymal tyle ze szok, w manualu juz przy stage 1 padaja sprzegla,automat wytrzymuje nawet stage4 :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: lukasz » 2011-06-22, 14:37

po co ten durny spam o ogarnianiu 300 KM. Jedz sobie misiu 120 KM/H i niech Ci wyskoczy cos na droge - zobaczymy co wtedy powiesz.
Też poczekam aż któremuś z tych mądrych przydarzy się jakaś stłuczka i będę robił :ok: "naucz się ogarniać swoje 4.0 i 200 KM" - może jakiś admin usunie ten durny spam bo nie widzę powodu personalnych pojazdów po ludziach w tym temacie. kropka.
i sorry chłopaki wypadek miałem bo nie założyłem tych magicznych rękawiczek w których jeździcie - wtedy pewnie miałbym +100 do skilla i nic by się nie stało.

"takze stage 1,tyle ze do stage1 nie potrzebujesz drogiego kompresora za 6tys$ ,wystarczy Ci 2x tanszy ,taki ktory da te 6-7psi boostu i nie bedzie sie przy tym za bardzo grzal.."

koral rozwiń myśl jeśli możesz



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: lukasz » 2011-06-22, 19:07

mi zawołali na dzień dobry w jetroniku 5000 zł za montaż saleena. to daje coraz większe koszty dlatego koral ponawiam prośbę żebyś powiedział co dokładnie miałeś na myśli mówiąc "takze stage 1,tyle ze do stage1 nie potrzebujesz drogiego kompresora za 6tys$ ,wystarczy Ci 2x tanszy ,taki ktory da te 6-7psi boostu i nie bedzie sie przy tym za bardzo grzal..



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: AluStar » 2011-06-22, 20:21

Koledzy czy wam wszystko trzeba na lawe wykladac..

Chcecie kupowac kompresory za 6 000 $ a nie wiecie czym sie roznia poszczegolne zestawy Stage ( zgroza )
Piszecie mnóstwo postów bez najmniejszego wkladu wlasengo - poczytajcei troche o oferowanych zestawach.
Kazdy zestaw posiada wady i zalety. każdy rożni sie chatrakterystyka przyrostow mocy.
Trzeba sobie zadac pytanie - Do czego i jak mi ma sluzyc moj samochod.
Nie dobierac kompresora po cenie bo zakup to dopiero poczatek inwestycji.


Zdac sobie sprawe ze warto doinwestowac na poczatku , aby później cieszyc sie moca , a nie rzeźbić w garazu i zamawiac rozwalone czesci.
A naprawa moze byc Bardzo bardzo kosztowna. Cena świadczy o jakości i trwałości ( ale nie zawsze )

I jeszce - jak sie juz zdecydujecie ( bez pisania tu epopei ) to poczytajcie o wadach , trwalosci danego zestawu, a nie tylko $$ tu taniej o $$ ..

Moja rada - chodz po czesci wzmocnic najslabsze ogniwa w Mustangu a na koncu walnac kompresor



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Magic » 2011-06-22, 20:31

AluStar pisze: Moja rada - chodz po czesci wzmocnic najslabsze ogniwa w Mustangu a na koncu walnac kompresor
bezpieczeństwo podstawa ! ! czyli zawiecha i przede wszystkim hamulce bo jak sam się przekonałeś taki pocisk nie hamuję kiedy trzeba


Obrazek

Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: sławekw » 2011-06-22, 20:42

Trochę teorii na interesujący Cię temat: http://autokult.pl/2010/08/10/doladowan ... a-i-typu-g" onclick="window.open(this.href);return false; pomoże Ci zdecydować i wybrać coś. Bardzo fajny artykuł, polecam

dam jeszcze jeden może kogoś zaciekawi: http://autokult.pl/2010/10/23/niemcy-dl ... essor-2010" onclick="window.open(this.href);return false; Może komuś się spodoba ;)


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: adasko74 » 2011-06-22, 20:44

ja zaczolem od zawieszenia i hamulcy :) ..a za rok kompresor roush bo na moje potrzeby wystarczy ..i taka kolejnosc powinna byc moim skromnym ;) zdaniem

bo po co tyle mocy jak fabryczny konik nie hamuje i jezdzi jak chce :D :D ...wszystko z glowa



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”