Chłodzenie - Help!!
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Re: Chłodzenie - Help!!
temperatura przy załączeniu wentylatora jaką wskazywał tester była ok 102-103 stopnie
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Chłodzenie - Help!!
korek.tommy pisze:temperatura przy załączeniu wentylatora jaką wskazywał tester była ok 102-103 stopnie
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Chłodzenie - Help!!
To normalna temperatura tego samochodu.AluStar pisze:Taka temp ci osiaga uklad-.
- moze termostat padl -
Skoro się nagrzewa do tylu stopni, znaczy termostat puszcza i czujniki temp działają poprawnie.
Więc albo korek albo uszczelka pod głowicą, stawiam na korek.
Re: Chłodzenie - Help!!
Dzięki za podpowiedz, na początku po sprawdzeniu temp. gdy włącza się wentylator też wydawała mi się za duża ale jak widać taka ma być.
Spróbuje zacząć od korka, właśnie jestem na etapie zamawiania, później postaram się odpowietrzyć układ i napisze czy poskutkowało.
Spróbuje zacząć od korka, właśnie jestem na etapie zamawiania, później postaram się odpowietrzyć układ i napisze czy poskutkowało.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Chłodzenie - Help!!
ja jakos specjalnie nie odpowietrzalem nigdy. Pytanie ile plynu wlewasz, minimalnie za duzo i wypusci duzo za duzo jak juz sie korek otworzy. Ja mam 0.5cm ponizej min na calkowicie zimnym silniku po nocy.
Jak zalejesz na maximum na zimnym, to murowane ze wywali nawet na nowym korku.
Jak zalejesz na maximum na zimnym, to murowane ze wywali nawet na nowym korku.
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Chłodzenie - Help!!
Odgrzewam, bo mi dzisiaj też trochę pociekło... spotkaliśmy się w trójkę (shelby + 2 x V6) i nocnymi pustymi ulicami trochę "pogalopowaliśmy" po Trójmieście (tnz. dawałem w palnik ile fabryka i mody dały
). Jak zajechaliśmy pod McDonalda to spod mojej maski parowało i na podłoże kapał płyn chłodniczy. Nieco przerażony szybko włączyłem silnik, żeby się "pochłodził" na wolnych obrotach - patrzę na wskaźnik temperatury a on idealnie na środeczku!? Po powrocie do domu sprawdziłem w zbiorniczku wyrównawczym i tylko trochę płynu na dnie zostało...
I teraz boję się, że jak pośmigam po torze w Kielcach, to będzie mi wywalało znowu.
Skoro wskaźnik temperatury nie wskazywał nic nadzwyczajnego, to zakładam, że silnik się nie przegrzał - mogę spać spokojnie, czy wskaźnik/czujnik może być podejrzany?
Mam rozumieć, że to ten problem korka powodującego zapowietrzanie?

I teraz boję się, że jak pośmigam po torze w Kielcach, to będzie mi wywalało znowu.
Skoro wskaźnik temperatury nie wskazywał nic nadzwyczajnego, to zakładam, że silnik się nie przegrzał - mogę spać spokojnie, czy wskaźnik/czujnik może być podejrzany?
Mam rozumieć, że to ten problem korka powodującego zapowietrzanie?

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
Re: Chłodzenie - Help!!
A jak otworzyles maske to poczules "wielki gorąc"? Ja kiedys diesla przegrzalem tak ze wskazowka byla prawie przy koncu, to jak maske otworzylem to poczulem sie jakbym piec martenowski otwarl.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Chłodzenie - Help!!
Racja - korek dopiero po 09 poprawili te korkicaniggia pisze:korek pewnie... std.
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Chłodzenie - Help!!
@rzabski - nie zaglądałem pod maskę, bo założyłem że skoro wskaźnik pokazuje OK, to jest OK
Ni biło specjalnie gorąco sprzed maski... Poza tym bałem się, że jak mu otworzę paszczę, to na mnie zionie 
Co do korka - gdzie kupić, jaki? Są jakieś aftermarketowe do Mustangów czy się dopasowuje od czegoś? Dzięki z góry!


Co do korka - gdzie kupić, jaki? Są jakieś aftermarketowe do Mustangów czy się dopasowuje od czegoś? Dzięki z góry!

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Chłodzenie - Help!!
Na początek uzupełnij stan, bo często jest tak, ze ludzie leją pod korek na zimnym. Najlepiej na zimnym mieć na min i ani kroki więcej. Jak już się korek otworzy to leje się jak z cebra. Jak drugi raz się tak stanie, to myśl o korku, jak to nie pomoże, to trzeba dalej węszyć.
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Chłodzenie - Help!!
Ten płyn co mam to jakiś taki żółtawy - mogę uzupełnić Prestonem, czy bezpieczniej wodą?

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691