Regeneracja sprzęgła
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
- Hunter
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2012-04-08, 16:13
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Laser Red
Regeneracja sprzęgła
Czy ktoś korzystał z usług poniższej firmy zajmującej się regeneracją sprzęgieł w Warszawie?
http://www.sprzegla.com/glowna/sprzegla ... uning.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Doczytałem się na forum, że ktoś polecił ten zakład, po rozmowie telefonicznej z nimi wydaje się, że znają się na rzeczy i robią to od dawna, nawet wyczynowo. Po podaniu parametrów auta wiedzieli o jaki zestaw chodzi, byli bardzo konkretni i sprawiali wrażenie solidnych. Koszt maksymalny podali ok 400 zł + łożysko we własnym zakresie. Usługę wykonują tego samego dnia po umówieniu wizyty lub po wysłaniu kurierem odsyłają dnia następnego.
Doradźcie, czy warto nawet na 1-2 lata sobie za takie małe pieniądze zrobić regenerację, niż kupować od razu nowe za 1500 zł? Podobno dobrze zregenerowany oryginał jest lepszy od nowego zamiennika średniej jakości... a ja mam już 350 tyś przebiegu, więc pora już na sprzęgło
http://www.sprzegla.com/glowna/sprzegla ... uning.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Doczytałem się na forum, że ktoś polecił ten zakład, po rozmowie telefonicznej z nimi wydaje się, że znają się na rzeczy i robią to od dawna, nawet wyczynowo. Po podaniu parametrów auta wiedzieli o jaki zestaw chodzi, byli bardzo konkretni i sprawiali wrażenie solidnych. Koszt maksymalny podali ok 400 zł + łożysko we własnym zakresie. Usługę wykonują tego samego dnia po umówieniu wizyty lub po wysłaniu kurierem odsyłają dnia następnego.
Doradźcie, czy warto nawet na 1-2 lata sobie za takie małe pieniądze zrobić regenerację, niż kupować od razu nowe za 1500 zł? Podobno dobrze zregenerowany oryginał jest lepszy od nowego zamiennika średniej jakości... a ja mam już 350 tyś przebiegu, więc pora już na sprzęgło
- Sunny
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 2011-12-24, 19:53
- Model: 99' V6
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: Regeneracja sprzęgła
ludzie z forum 924.pl chwalili ich swojego czasu
Dobierz u nich okładzinę wg.swoich potrzeb i zaryzykuj 400zł to nie jest jakaś poważna kasa
Dlaczego chcesz regenerować, ślizga Ci się ?
Dobierz u nich okładzinę wg.swoich potrzeb i zaryzykuj 400zł to nie jest jakaś poważna kasa
Dlaczego chcesz regenerować, ślizga Ci się ?
- Hunter
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2012-04-08, 16:13
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Laser Red
Re: Regeneracja sprzęgła
Ne tyle się ślizga co nie wchodzi jedynka bardzo często i chrupie wsteczny. Po ponownym wysprzęgleniu i wrzuceniu najpierw 3 lub 4 biegu jedynka wchodzi już lekko, wsteczny podobnie. Gdy samochód stoi nieodpalony to biegi pracują pięknie, dopiero po uruchomieniu silnika zaczynają się problemy. Podczas jazdy nie mogę szybko i płynnie zmieniać biegów, ponieważ muszę włożyć w to sporo siły i zrobić to dosyć wolno, żeby mieć pewność, że docisnąłem drążek do końca. Ogólnie też wydaje mi się, że z tego powodu słabiej się odpycha po wrzuceniu kolejnego biegu.
- Szuba
- Forumowicz
- Posty: 147
- Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
- Model: GT 1996r
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Royal Blue
- Kontakt:
Re: Regeneracja sprzęgła
W nowym Auto-Świat jest artykul na temat regeneracji sprzegla, ale jeszcze nie czytalem
U mnie tez biegi chodza ciezko i czasem zgrzyta przy wrzuceniu wstecznego, ale jest to wada skrzyni T-45.
U mnie tez biegi chodza ciezko i czasem zgrzyta przy wrzuceniu wstecznego, ale jest to wada skrzyni T-45.
- Hunter
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2012-04-08, 16:13
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Laser Red
Re: Regeneracja sprzęgła
Według poprzedniego właściciela 2 lata temu, ale biegi wchodzą kiepsko tylko przy odpalonym silniku, przy wyłączonym działają jak nowe...
Re: Regeneracja sprzęgła
ja się wcale nie dziwię...Hunter pisze:Według poprzedniego właściciela 2 lata temu, ale biegi wchodzą kiepsko tylko przy odpalonym silniku, przy wyłączonym działają jak nowe...
No cóż to trza się brać za sprżegiełko w takim razie.... i tyle.
- Hunter
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2012-04-08, 16:13
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Laser Red
Re: Regeneracja sprzęgła
Spróbuję najpierw z tą renowacją, 400 zł to nie są wielkie pieniądze, a może podziała to jakiś czas i będę mógł poprawić inne mankamenty za zaoszczędzone 1000 zł na całym zestawie
- Hunter
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2012-04-08, 16:13
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Laser Red
Re: Regeneracja sprzęgła
Mojemu i tak nic nie pomoże, kwestia tylko, czy warto je jednak zregenerować, bo skoro ma działać lepiej, ale mimo wszystko kiepsko to sam nie wiem... Dziś stałem na światłach, to ludzie zaczęli na mnie trąbić, bo nie mogłem wrzucić jedynki...
PS: dajcie namiar gdzie kupić oba łożyska do sprzęgła oraz jakie mają numery. Ktoś gdzieś podawał na forum od jakiego innego modelu pasują bez problemu z numerami, ale już nie mogę się tego doszukać
PS2: tak tak podziel się ciekawostkami!
PS: dajcie namiar gdzie kupić oba łożyska do sprzęgła oraz jakie mają numery. Ktoś gdzieś podawał na forum od jakiego innego modelu pasują bez problemu z numerami, ale już nie mogę się tego doszukać
PS2: tak tak podziel się ciekawostkami!
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Regeneracja sprzęgła
Moze byc problem ze znalezieniem tych lozysk w kraju. Ja bralem na rockauto.com
Clutch Pilot Bearing
NATIONAL Part # FC68329
http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=220549" onclick="window.open(this.href);return false;
Clutch Release Bearing
NATIONAL Part # 614014
http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=219718" onclick="window.open(this.href);return false;
Przyszly w tydzien
Clutch Pilot Bearing
NATIONAL Part # FC68329
http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=220549" onclick="window.open(this.href);return false;
Clutch Release Bearing
NATIONAL Part # 614014
http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=219718" onclick="window.open(this.href);return false;
Przyszly w tydzien
Remember, There Is Life Beyond Grip
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: Regeneracja sprzęgła
To może ja:) U mnie było wszystko ok ale sprzeglo się już kończyło. Wymieniłem na ten zestaw z summit racing z dociskiem. Linki wrzuciłem Dormana. No i jest gorzej. Biegi dają się zmieniać gdy sprzęgło jest w podłodze. Z jedynki na drugie bieg jest chrupniecie. Wsteczny ok.. Do tego jedynka jest strasznie dluga nie wiem czemu tak się stało
302 HOooooo
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Regeneracja sprzęgła
Może zestaw do regulacji sprzęgła by pomógł,
http://www.americanmuscle.com/clutch-quadrant-kit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
w twoim przypadku bez linki bo tą już masz.
http://www.americanmuscle.com/clutch-quadrant-kit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
w twoim przypadku bez linki bo tą już masz.
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: Regeneracja sprzęgła
Nie wiem jak u Huntera ale u mnei sprzęglo ma 80km przejechane a było idealne sprawdziłem dokładnie nawet na mikroskop je dałem bo chciałem zobaczyć mikrostrukturę(takie zboczenie:D) wszystko idealne i nie wiem co się stało. Zastanawiam się nad wywalenie manuala i wrzuceniem AODE. bo mam akurt idealna sztuke w garazu
302 HOooooo