Lampy na przód do 65
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: Lampy na przód do 65
Lekki poślizg ale już są, rodzima produkcja
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: Lampy na przód do 65
O ile się nie mylę to są te
http://sklep.wesem.pl/3/6629/elementy_o ... 05_934_178" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sklep.wesem.pl/3/6629/elementy_o ... 05_934_178" onclick="window.open(this.href);return false;
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Lampy na przód do 65
Nie wiem jak u was ale u mnie zmiana na H4 skonczyła się tragicznie. Padł oryginalny przełącznik świateł który nie wytrzymał natęzenia prądu i migał jak szalony. Pomogło dopiero zainstalowanie przekazników które odciążyły fabryczny przełącznik. operacja niezbyt skomplikowana i dyskretna ale bardzo pomocna!
Pozdrawiam
Pozdrawiam
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
-
- Forumowicz
- Posty: 107
- Rejestracja: 2017-04-07, 19:56
- Model: 1964 1/2 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Caspian Blue
Re: Lampy na przód do 65
Hej, możesz rozwinąć myśl i podać więcej informacji, jak wykonać to poprawnie za pierwszym razem? Schemat, parametry przekaźnika, cokolwiek co będzie przydatne.anbr64 pisze:Nie wiem jak u was ale u mnie zmiana na H4 skonczyła się tragicznie. Padł oryginalny przełącznik świateł który nie wytrzymał natęzenia prądu i migał jak szalony. Pomogło dopiero zainstalowanie przekazników które odciążyły fabryczny przełącznik. operacja niezbyt skomplikowana i dyskretna ale bardzo pomocna!
Pozdrawiam
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Lampy na przód do 65
a przy okazji robi sie zasilanie po stacyjcemk_cin pisze:Hej, możesz rozwinąć myśl i podać więcej informacji, jak wykonać to poprawnie za pierwszym razem? Schemat, parametry przekaźnika, cokolwiek co będzie przydatne.anbr64 pisze:Nie wiem jak u was ale u mnie zmiana na H4 skonczyła się tragicznie. Padł oryginalny przełącznik świateł który nie wytrzymał natęzenia prądu i migał jak szalony. Pomogło dopiero zainstalowanie przekazników które odciążyły fabryczny przełącznik. operacja niezbyt skomplikowana i dyskretna ale bardzo pomocna!
Pozdrawiam
we włączniku pod wyjscie podpinasz sterowanie przekaznikiem, pod wejscie zasilajace w przekazniku podpinasz plus ze stacyjki, wyjscie przekaznika podpinasz pod sygla na lampy, cala robota, w zasadzie wszystko robisz w 10-30 minut zaleznie od umiejetności.
przekaznik zwykły 3 pinowy w kazdym sklepie samochodowym razem z kostka bedzie kosztował 4-15zł.
-
- Forumowicz
- Posty: 107
- Rejestracja: 2017-04-07, 19:56
- Model: 1964 1/2 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Caspian Blue
Re: Lampy na przód do 65
Ok, ma to sens i brzmi prosto A co zrobić ze światłem postojowym i potencjometrem rozjaśniającym zegary? Zostaje jak było?lamina pisze:a przy okazji robi sie zasilanie po stacyjcemk_cin pisze:Hej, możesz rozwinąć myśl i podać więcej informacji, jak wykonać to poprawnie za pierwszym razem? Schemat, parametry przekaźnika, cokolwiek co będzie przydatne.anbr64 pisze:Nie wiem jak u was ale u mnie zmiana na H4 skonczyła się tragicznie. Padł oryginalny przełącznik świateł który nie wytrzymał natęzenia prądu i migał jak szalony. Pomogło dopiero zainstalowanie przekazników które odciążyły fabryczny przełącznik. operacja niezbyt skomplikowana i dyskretna ale bardzo pomocna!
Pozdrawiam
we włączniku pod wyjscie podpinasz sterowanie przekaznikiem, pod wejscie zasilajace w przekazniku podpinasz plus ze stacyjki, wyjscie przekaznika podpinasz pod sygla na lampy, cala robota, w zasadzie wszystko robisz w 10-30 minut zaleznie od umiejetności.
przekaznik zwykły 3 pinowy w kazdym sklepie samochodowym razem z kostka bedzie kosztował 4-15zł.
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Lampy na przód do 65
tu si enic nie dzieje to po co ruszac,,,, choc ja u siebie tez dalem po stacyjce z przekaznika,,, wylaczajac zaplon wylaczam swiatla i nie musze o nich pamietac.
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: Lampy na przód do 65
Firma Wasem jest pod moim nosem. Chętnie pomogę proszę zainteresowanych o podsyłanie roczników waszych koni dopasuję lamki i wyślę zestawy w promocyjnych cenach
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: Lampy na przód do 65
Lamina myślisz że brak podświetlania , też jest tym spowodowany ?? Wlasnie mi znikło reszta działalamina pisze:tu si enic nie dzieje to po co ruszac,,,, choc ja u siebie tez dalem po stacyjce z przekaznika,,, wylaczajac zaplon wylaczam swiatla i nie musze o nich pamietac.
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Lampy na przód do 65
moze byc usterka potencjomentru.simontlc pisze:Lamina myślisz że brak podświetlania , też jest tym spowodowany ?? Wlasnie mi znikło reszta działalamina pisze:tu si enic nie dzieje to po co ruszac,,,, choc ja u siebie tez dalem po stacyjce z przekaznika,,, wylaczajac zaplon wylaczam swiatla i nie musze o nich pamietac.
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Lampy na przód do 65
Brawo Lamina, perfekcyjnie wytłumaczyłeś.
Co do braku oświetlenia zegarów to może po prostu wyłączyłeś podświetlanie potencjometrem?
Sprawdz najpierw to. Tak całkiem to raczej nie pada, najwyżej nie daje się płynnie regulować.
Co do braku oświetlenia zegarów to może po prostu wyłączyłeś podświetlanie potencjometrem?
Sprawdz najpierw to. Tak całkiem to raczej nie pada, najwyżej nie daje się płynnie regulować.
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: Lampy na przód do 65
Andrzejki, to jest wykluczone, coś tam z mechaniki łapie, niewiele aleanbr64 pisze:Brawo Lamina, perfekcyjnie wytłumaczyłeś.
Co do braku oświetlenia zegarów to może po prostu wyłączyłeś podświetlanie potencjometrem?
Sprawdz najpierw to. Tak całkiem to raczej nie pada, najwyżej nie daje się płynnie regulować.
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
-
- Forumowicz
- Posty: 107
- Rejestracja: 2017-04-07, 19:56
- Model: 1964 1/2 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Caspian Blue
Re: Lampy na przód do 65
Pytanko uzupełniające co do zmiany reflektorów na EU i żarówek na H4, schematów i przekaźników. Czy ma tutaj coś do rzeczy, że mój 1964 1/2 jest ładowany przy pomocy prądnicy, a nie alternatora?